fallback

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Мъжът платил 122 700 евро за BMW 7-Seies, което се развалило 12 пъти за 54 000 км

Естонец избра доста нестандартен начин, за да се оплаче от качеството на чисто новото BMW 7-Series, което си купил. Мъжът платил 122 700 евро за автомобила, оборудван с 4,4-литров V8 двигател с 450 к.с.Колата обаче оказала доста проблемна и постоянно се чупила. В крайна сметка нервите на нейния собственик на издържали и той описал всички повреди по вратите. Те са общо 12 на брой, като първият проблем се е появил при навъртане на 18 000 км, когато е отказала вентилацията на шофьорското място.На 20 000 км се наложило ремонтирането на люка, а след това от строя последователно излезли охлаждането на турбината, термостатът, електрическата система на шофьорската седалка, йонизаторът на салона (2 пъти) и цифровият приборен панел.При пробег от 45 000 км се е наложила смяна на двигателя, която все пак е по гаранция, а на 50 000 км е сменен воланът. След още 4000 км се е повредил компресорът на окачването, като през цялото време от строя са излизали различни датчици, а в купето се усещали силни вибрации.В крайна сметка мъжът, който кара колата си почти всеки ден в Талин, решил да изпрати послание на производителя. „Под капака трябва да има 450 к.с., но реално там е само една и тя трудно работи”, написал естонецът върху автомобила.Снимки: Fishki.net

Тагове: bmw 7-series
fallback
  • #38
    Анонимен ( преди 5 години )
    none - ТОЙОТА-та е Аурис с двулитровия дизел 2008 година , сервиза е ТОЙОТА - Сливенnone , че на мен смяната на масло на двигател + филтри ми е 550лв Ти в оторизиран сервиз ли го сменя
  • #37
    Факт! ( преди 5 години )
    Допотопен немски кл.зет някой да е очаквал друго.
  • #36
    none ( преди 5 години )
    До колегата с Тойотата: Колега, за кой двигател и модел ви искат в Тойота 4000 лв. за смяна на съединител с маховик? Питам понеже сумата ми се видя доста висока за масов автомобил. Съединител с маховик и демпфер съм сменял само веднъж досега на Меган 1.5 dci и платих 850 лв. (по спомени) в оторизиран сервиз.
  • #35
    Мерц ( преди 5 години )
    До колегата с BMW: ами ти си го казал проблема - Силвър стар, Пловдив! И най-вероятно при смяната са наранили гнездото на филтъра, щото ако беше фабрично маслото да е изтекло отдавна. Истината е, че най-здравите коли от клас премиум са Мерцедесите, както е истина, че техния официален сервиз в БГ-то все още не е на нивото на марката!В момента имам 3 Мерцедеса:- С320CDI 4Matic - вече е на 185 000км, общо ремонтите досега са за около 5-6000лв;- нова, в гаранция Е-класа 350 CDI 4Matic, всички екстри - сега е на 38 000км без нито 1 проблем;- нова в гаранция A45 AMG, 4Matic - на 22 000км смяна на кормилна рейка и уплътнение на шибидах. Но и карането тук е различно
  • #34
    Анонимен ( преди 5 години )
    Пич ти не знаеш ли че от сервизите се печели много повече отколкото от продажбата на коли. Ако си бил в официалния сервиз на марката 4К са направо евтино като знам как дерат всички официални сервизи.
  • #33
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ами нормално. На 10+ годишни коли за съединител и маховик цената е над 2000 лв. А на БМВ интересувал ли си се колко ще струва?
  • #32
    Анонимен ( преди 5 години )
    При положение че ТОЙОТА-та съм я взел за 38800 нова ,в сервиза ми искат 4000 лева за смяна на съединител - маховик
  • #31
    Анонимен ( преди 5 години )
    Че аз и за ТОЙОТА-та си кихам , по добре да знам за какво го правя
  • #30
    Анонимен ( преди 5 години )
    Абе като почнеш да кихаш хилядарки за ремонти по БМВ-то ще ходиш да се молиш със сълзи на очи да ти върнат Тойотката.
  • #29
    Анонимен ( преди 5 години )
    АЗ имам здрава ТОЙОТА ако някой има такава седмица БМВ съм готов да му дам ТОЙОТА-та за да не се ядосва , а той да ми даде БМВ-то
fallback
Последни