fallback

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Мъжът платил 122 700 евро за BMW 7-Seies, което се развалило 12 пъти за 54 000 км

Естонец избра доста нестандартен начин, за да се оплаче от качеството на чисто новото BMW 7-Series, което си купил. Мъжът платил 122 700 евро за автомобила, оборудван с 4,4-литров V8 двигател с 450 к.с.Колата обаче оказала доста проблемна и постоянно се чупила. В крайна сметка нервите на нейния собственик на издържали и той описал всички повреди по вратите. Те са общо 12 на брой, като първият проблем се е появил при навъртане на 18 000 км, когато е отказала вентилацията на шофьорското място.На 20 000 км се наложило ремонтирането на люка, а след това от строя последователно излезли охлаждането на турбината, термостатът, електрическата система на шофьорската седалка, йонизаторът на салона (2 пъти) и цифровият приборен панел.При пробег от 45 000 км се е наложила смяна на двигателя, която все пак е по гаранция, а на 50 000 км е сменен воланът. След още 4000 км се е повредил компресорът на окачването, като през цялото време от строя са излизали различни датчици, а в купето се усещали силни вибрации.В крайна сметка мъжът, който кара колата си почти всеки ден в Талин, решил да изпрати послание на производителя. „Под капака трябва да има 450 к.с., но реално там е само една и тя трудно работи”, написал естонецът върху автомобила.Снимки: Fishki.net

Тагове: bmw 7-series
fallback
  • #18
    Цар Навуходоносор ( преди 5 години )
    В реда на мисли, преди години имаше статия за японец, който си купил S63 AMG, което няколко пъти изгасвало само в движение. Няколко пъти в сервиза при дилъра, служителите се правели на интересни. Знаете ги японците каквиса, ядосал се, и S63-ката има клиш как я разбива със стик за голф пред представителството.Явно има и "лимони", и смотани сервизи/дилъри.
  • #17
    Анонимен ( преди 5 години )
    Как е възможно да имаш пари за Мерцедес и да си купиш БМВ?
  • #16
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    Тоя от Марс ли пада? Немските премиуми са така, това е повече от ясно. Като иска качество и надеждност - да си беше купил Лексус.
  • #15
    Анонимен ( преди 5 години )
    Пича що не е взел една ЗДРАВА ТОЙОТА Поне няма какво да и се развали ... тия екстри при нея не съществуват
  • #14
    Анонимен ( преди 5 години )
    ЕХААА колко ли пари е взел за тази анти реклама ?!?!?
  • #13
    Анонимен ( преди 5 години )
    Не е само калпавата електроника. Охладителните системи са от гума и пластмаса и правят всякакви мизерии при стареене и температурни амплитуди. Карантиите около двигателя като турбини, водни помпи, термостати, алтернатори, компресори пак са от трети доставчици и с много вариращо качество. Сглобката помежду им не винаги е прецизна и се скапват рано, като могат да направят и по-големи поразии по самия двигател.
  • #12
    BMW ( преди 5 години )
    "Нещо толкова типично за немското автомобилостроене..."Пълни глупости пишеш!Моето F10 е 2015-та, взех го на 1 година от Бовакар, колата е на 73 000 км. и до момента имам само 1 повреда и предполагам, че е заради температурите. Смениха ми я по гаранция. А в статията пише за ремонти, които никога и на никогя марка не съм срещал!Че аз толкова ремонти по старата си кола не съм правил, дето е на 20 години.
  • #11
    до bg ( преди 5 години )
    не е толкова улеснена процедурата за наемане на кола, иначе съм ЗА. просто ако си си взимал има поне половин час писане на документи, ходене до фирмата още 20-30мин и като връщаш пак отнема време. БМВ като всяка моделна кола спестяват от работна ръка и материали, като отделно колкото по-сложно, толкова по-лесно да се прецака. А точно топ моделите - или т.нар флагмани са претъпкани с екстри.
  • #10
    none ( преди 5 години )
    От Brilliance *** толкова. Останалите двама премиум германци не са много по-добре. Като погледнеш и Мерцедеси Ц класи АМГ по на 30К километра за по 60К лева и да ти стане ясно за какво говорим (цена като нова 100К+). С Е-Класата и С-Класата нещата също не са по-добре. И моля не пишете че всички коли са такива понеже не е истина. По Лексус IS-F например за 10 г. и 200К километра не сменихме нищо освен консумативи (не съм фен на Лексус). Инфинити Q60 също се предствя доста добре (фен съм им :)).
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    БеЕнВенцата само зимата не се развалят, защото са летни коли и тогава никой не ги кара!
fallback
Последни