IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Франция иска производителите да си изкупуват обратно трошките

Държавата увеличава и акциза върху горивата, въпреки поскъпването на суровия петрол

Франция иска производителите да си изкупуват обратно трошките

Френското правителство официално ще призове автомобилните производители да финансират изкупуването на стари трошки и субсидирането на подмяната им с нови коли, съобщи в неделя в. Le Parisien. Финансовият министър Бруно Льо Мер потвърди новината.

Франция иска производителите да си изкупуват обратно трошките
Сега действащата схема за изкупуване на замърсяващи стари дизели се радва на огромен интерес. Изкупените от държавата трошки се претопяват, за да не бъдат изнесени за други пазари. Като България например

Идеята е да се продължи и разшири обхватът на сега действащата схема, финансирана от правителството. Тя е насочена основно към най-старите дизелови коли по пътищата и се радва на доста по-голям интерес от очакваното - всъщност толкова голям, че в момента повечето кандидатури се отхвърлят.

Льо Мер призна, че кабинетът иска да подтикне производителите да поемат част от разходите по разширяването й. Останалата част ще е за сметка на приетите преди седмица допълнителни такси за най-замърсяващите коли.

Льо Мер и министърът на екологията Франсоа Дьо Рюжи ще имат серия от срещи с автомобилните гиганти, за да обсъдят точно каква част от субсидиите може да бъде поета от тях.

По-рано миналата седмица Les Echos разкри, че трите водещи френски автомобилни компании вече обсъждат помежду си варианти да въведат бонус за замяната на стари автомобили с нови. В Германия също се водят подобни разговори, защото за производителите е по-изгодно да субсидират схеми за замяна, вместо да бъдат принуждавани да изкупуват старите дизели, каквато мярка подготвя правителството на Ангела Меркел.

Франция иска производителите да си изкупуват обратно трошките
Не може да става и дума за намаляване на акциза върху горивата независимо от скока при суровия петрол, отсече финансовият министър Бруно Льо Мер. Снимка Wikipedia CC

Френският финансов министър отхвърли категорично исканията за намаляване на акциза върху горивата, за да се компенсира скокът при суровия петрол. Според Льо Мер всяко отстъпление от данъчната политика в тази област би допринесло за ускоряване на промените в климата. Френският бюджет за 2019 предвижда 6% увеличение на акциза за литър дизел и 3% - за литър бензин.
 

Тагове: cash for clunkers
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Факт! ( преди 9 месеца )
    Не е така а Рено е бил принуден да бачка за немците.Порше не е сигурно дали може да сдела нещо по-сложно от каруца костенурката му е горе долу на такова технологично ниво.
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Факт! ( преди 9 месеца )
    Рено е марка много преди нацисткото недоразумение Фолцвагин да съществува.Това е една измислена марка която ще завърши на бунището на историята и ще бъде запомнена като мошеническа организация използвала робски труд.
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Факт! ( преди 9 месеца )
    Не е вярно Факт-ически Рено е много хубава марка и хората си чакат дори реда за да се сдобият с така мечтаното возило.
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Мммм ( преди 9 месеца )
    Факт!-тически чети какво пише не прави преразказ по картинка,това бе в 2-ри клас,и на теб май знанията до там са останали за съжаление.
  • #8
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Факт! ( преди 9 месеца )
    След тоталното фиаско на германската автомобилна индустрия следва нейното закриване.Предполагам че китайците ще изкупят остатъка от Мерцедес а за Фау Ве и БМВ няма желаещи на никой не му се губят мангизи.
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Пешо Тракториста ( преди 9 месеца )
    Не ги претапяйтееее, дайте едно пушещо евро 3 пежо насам да кадя на колоездачите! В краен случай и на рено съм навит!
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До ФАКТ ( преди 9 месеца )
    Пич отново си световно незапознат и между другото ми дължиш 100000 долара. Толкова си тотално неосведомен за колите, че се хващаш на басове, които няма как да платиш, после усу, усул един месец се криеш. И изкачаш с нов бисер. Вместо да плямпаш тъпотии вземи си плати стоте бона.
  • #5
    9 rate up comment 20 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 9 месеца )
    Факт, нещо ти има ама не знам какво... Пежо/ Ситроен нямат и и една ел. ***. А ВАГ са с рекордни продажби. Франсетата като искат да си закопат индустрията проблема си е техен - историята е показала не веднъж какво става когато крайно глупав политик почне да раздава "справедливост"
  • #4
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Оха ( преди 9 месеца )
    каква мъка и агония за очакващите ефтини нов фнос замърсяващи дизели в бг
  • #3
    24 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Дизел скандала изобщо не е отминал, а бе заметен под килима и отново разчитат на късата памет на хората да забравят какви мошеници и измамници са Фолк с Ваген. Явно схемата действа. Колкото и измами и мошенически истории да имаха все им се разминава. А милиардите глоби кога ще платят? А защо в Германия забраниха да ги съдят частни и юридически лица? Защо промениха законите, за да не може никой да ги пипа? Защо, ако произвеждаш нещо и излъжеш копувачите ще те съсипят от глоби, а само ФВ не.