IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Skoda също подкрепи дизела

Чехите вярват в бъдещето на двигателите с такова гориво

Skoda също подкрепи дизела

В последно време голяма част от автомобилните производители лека-полека се отказват от дизеловите си двигатели в Европа. Последни тома сториха Suzuki и Mitsubishi, които са поредните японски брандове, предприели стъпки в тази насока.

Skoda също подкрепи дизела

От европейските марки пълен отказ от дизела обявиха Porsche и Volvo, но останалите играчи на пазара засега не виждат смисъл в подобен ход. Един от тях – Skoda, обяви, че няма никакво намерение да спира използването на дизелови двигатели в своите модели.

„За да може двигателите ни да отговарят на европейските екологични норми, не е задължително да се откажем от дизела.  Можем да модернизираме старите мотори, но това ще е доста скъпо и не си струва. Затова е по-добре да разработим изцяло нови двигатели”, коментира пред Autocar  един от членовете на Борда на директорите на Skoda – Кристиан Щрубе, който отговаря за техническите разработки.

Топ-мениджърът допълни, че новият двигател ще дебютира при дледващото поколение на Skoda Octavia. В подкрепа на дизела Щрубе посочи и факта, че Kodiaq RS е с такъв мотор, като причината е високият въртящ момент, от който се нуждае подобен кросоувър. А той може да бъде осигурен именно от дизелов мотор.

Снимка: Skoda
 

Тагове: skoda
0 от 500
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Шкода нищо не подкрепят, ако ВАГ дадат дизели, дизели. Ако дадат дизелгейт... дизелгейт. :))))
  • #17
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Аха ( преди 9 месеца )
    Новия дизелов двг ще бъде с еку ползващ изкуствен интелект, когато реши че не го замерват пуска режима с NOx на макс, да не прави сажди по тръбите и да има тяга на всички обороти.
  • #16
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Тез кво се обаждат все едно са самостоятелна компания и могат да си позволят свободни изказвания. Каквото им кажат това и повтарят, като папагали. То и меринджея им е германец, така, че за какво говорим изобщо. Смешници!
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    afdg ( преди 9 месеца )
    То като нямаш фабрика за батерии ясно е че няма да правищ ел. коли :)))
  • #14
    4 rate up comment 5 rate down comment
    fermera ( преди 9 месеца )
    Те Шкода друго освен дизел нямат.Този топ-мериджейн да погледне какво продават другите.Освен Тойота с хибридните системи,Нисан вече продава Максима и QX50 в Щатите с бензинов мотор с променлива компресия.380н.м. и 262к.с. и ускорение от0-100км за 6.2 секунди.И няма RS и сажди.Да махт по бързо митото не не се диша от чип-тунинги и отсранени ЕГР.
  • #13
    9 rate up comment 4 rate down comment
    X ( преди 9 месеца )
    Нямало да се откажат - клиентите им като се откажат да ги купуватж(което постепенно се случва) ще ги видим тогава каква песен ще запеят
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    TG ( преди 9 месеца )
    Батериите не са решението, те са обаче единственото решение със сравнително поносима инвестиция и бърза възвращаемост. Това е единствената причина да се накланят везните за сега, към тази “екологична” алтернатива на ДВГ. Компаниите са публични, инвеститорите притискат, няма време за по-умни решения.
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    lowrage ( преди 9 месеца )
    Дори не става дума и за директната консумация на това гориво и замърсяването от използването му
  • #10
    8 rate up comment 5 rate down comment
    lowrage ( преди 9 месеца )
    Само замърсяването от човешкия фактор , персоналът при системата с фосилни горива е в пъти по голямо от това при колите с зелена енергия.Представете си.Хората трябва да бъдат возени до петролната сонда.,там живеят.после танкера.с екипаж.после рафинерията.там стотици работници.после бензиновозите после бензиностанциите.Тия хора замърсяват.и дори не говоря за замърсяването от нефтодобива,нефтопревоза и нефтопреработката. за необходимото гориво за осъществяването на тази дейност.
  • #9
    10 rate up comment 10 rate down comment
    БГ ( преди 9 месеца )
    ПРОИЗВОДСТВОТО НА БАТЕРИИ ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ ,КАКТО И САМАТА ИМ ЕКСПЛОАТАЦИЯ Е СВЪРЗАНА С КОНСУМАЦИЯ НА ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ,ЗА ПОЛУЧАВАНЕТО НА КОЯТО ОСНОВНО СЕ ИЗПОЛЗВА ТВЪРДО ГОРИВО,МАЗУТ ИЛИ РАДИОАКТИВНО....НЕ ЕКОЛОГИЧНИ,НАПР.ПРЪДНЯ,ВОДОРОД,ВОДА,А НИКОЙ ВСЕ ОЩЕ НА КАЗВА КАК ЩЕ СЕ РЕЦИКЛИРАТ БАТЕРИИТЕ С ОТРОВИТЕ ИМ,ЗАЩОТО ТОЗИ ВЪПРОС Е БОЛЕН И ЗА АЕЦ-ТЕ