IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Фолксваген Пасат/VW/Volkswagen Passat

+ висок комфорт, много добри седалки, икономични и мощни дизелови мотори- бързо износване на предната ос, еърбега за седалката до водача не се деактивира

Фолксваген Пасат/VW/Volkswagen Passat
 История на модела2/88 Представяне на 3. генерация на модела. Първоначално само вариант седан с четири врати. Мотори: 1.6 литров с 72 к.с., 1.8 литров с 90 или 107 к.с., 2.0 литров с 115 к.с. и един турбодизел 1.6 литров с 80 к.с.4/88 Представяне на Пасат Вариант генерация 3.2/89 Нов 2.0 литров бензинов мотор с 16V техника и 136 к.с.9/89 Нов 1.9 литров дизел с 68 к.с.8/91 Нови 1.9 литров турбодизел с 75 к.с. и 2.8 литров шестцилиндров VR6 с 174 к.с.10/93 Подобрения в модела. Серийни еърбегове и ABS. Нов 1.9 литров турбодизел с директно впръскване TDI с 90 к.с.10/96 Представяне на 4. генерация на модела. Първоначално само лимузина седан с четири врати. Изцяло поцинкована каросерия, ABS, както и странични възглавници. Мотори: 1.6 литров с 100 к.с., 1.8 литров с 125 к.с., 1.8 литров турбобензин с 150 к.с., 1.9 литров TDI с 90 или 110 к.с.1/97 Нови мотори: 2.3 литров петцилиндров VR5 с 150 к.с. и 2.8 литров шестцилинров VR6 вече с 193 к.с. Версия със задвижване на четирите колела Пасат Syncro
3/97 Представяне на 4. генерация на Пасат Вариант (комби)8/98 Нов 1.9 литров TDI с впръскване помпа-дюза и 115 к.с.1/99 Нов шестцилиндров TDI 2.5 литров с 150 к.с.4/99 Електронно регулиране на задвижването на четирите колела 4Motion сменя Syncro - техниката9/00 Подобрения в модела9/01 Нов мотор: осемцилиндров W8 с 275 к.с.1/02 Нов мотор: 2.0 литров 20V с 130 к.с.Най-търсени са комби-версиите на Пасат и по тази причина са по-скъпи.Все повече бестселърът от 96 г. се разпространява на пазара втора ръка. Пасат ІV притежава брилянтни мерки и дава усещане за много високо качество, което се подчертява особено много от благородните материали по арматурното табло. От спомена за началото на 90-те лъха тъга, по-новият Пасат не притежава огромното вътрешно пространство на предшественика. Има също така някои дребни недостатъци в детайла, породени от съвременния натиск за намаляване на производствените разходи.В Пасат ІV се предлагаха пет бензинови и четири дизелови мотора. Както 1.6 литровият с 100 коня, така и 1.8 литровият с 125 к.с. са добър избор за семеен транспорт. Ако обаче сте се разбързали, ще трябва да бръкнете по-дълбоко в джоба. По-яките мотори са скъпи и на бензиностанциите. Освен това, особено V5 с необичайното разположение на пет цилиндъра във форма V, оставя няко въпроси на тема "култура на въртене" без отговор. Нужно е и предупреждение за модела с шестцилиндровия мотор с 193 коня и четири движещи колела, който предлага усещане за висока класа, но на цената на много високи разходи за поддръжка. Това естествено се отнася в пълна степен и за много редкия, предлаган от 01 г. "свръх" Пасат с екзотичния W8-мотор.
Икономически напредък може да се осъществи най-вече с TDI моторите с мощност от 90 до 150 коня в 2.5 TDI. Само да не бяха високите цени..., които впрочем се запазват прекалено високи и на пазара втора ръка. От гледна точка безшумното и гладко въртене на TDI проличава необходимостта от догонване на конкуренцията.  Пространството в купето е отлично, освен това седалките, които имат многобройни настройки, са сред най-добрите на пазара, въпреки че понякога се клатят.Сигурността е на много високо ниво в този автомобил. Още предшественикът имаше серийни два еърбета и ABS,  новият модел добави и странични възглавници. Устойчивостта на каросерията в краш-тестовете също е много убедителна. Пасат и особено версия Вариант (комби) са сред най-стабилните като стойност автомобили на пазара. Това прави Пасата скъп за купуване, но и спомага за по-лесната му последваща продажба. Високата цена поставя въпроса "задължително ли трябва да е Вариант?", защото и лимузината предлага отлични пространствени характеристики и по-голям от средното за класа багажник, но се търгува на значително по-реалистични цени. За разлика от педшественика дизайнът на Пасат ІV и в двете версии е отличен. Най-често срещани повредиМотор: повредите засягат преди всичко TDI, в повечето случаи са предизвикани от скъсани ангренажни ремъци и дефектни турбо-компресори. Документирани са и повреди, причинени от прекъснати маркучи на горивната система (дизел)Предна ос: високо износване на щанги и детайлиКаросерия: До 97 г. лошо напасване на вратите и капака, дефектни ключалки и централно заключванеОбратни повиквания в сервизите на компанията: предна ос (99г.), централно заключване (99г.), разпределителен вал при TDI (02 г.) 
0 от 500
  • #81
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Dimitar ( преди 15 години )
    vsi4ki koito se oplakvat ot kolata iskam da kajat i koq kola e za na6ite pati6ta mislq 4e kolata e super no mnogo qsno kakto vsi4ki dr koli si ima i problemi pri nqkoi pove4e pri dr po malkoa i vsi4ki 4asti sa skapi dano da nese razvalqt tova e
  • #80
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Dimitar ( преди 15 години )
    vsi4ki koito se oplakvat ot kolata iskam da kajat i koq kola e za na6ite pati6ta mislq 4e kolata e super no mnogo qsno kakto vsi4ki dr koli si ima i problemi pri nqkoi pove4e pri dr po malkoa i vsi4ki 4asti sa skapi dano da nese razvalqt tova e
  • #79
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Petorv ( преди 15 години )
    Ivanov, ti mai naistina si mnogo dovolen:)
  • #78
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ivanov ( преди 15 години )
    mnogo sam dovolen ikonomi4en i bars.tova e strahoten avtomobol imam go ot 2god.predi 4 mes imah problem turboto mi isklu4va bqh se shashnal iskaha mi 1500lv za remont no ot mnogo maistori pishman da stanesh.hodih na diagnostika pokazva greshka v bloka t.n.okaza se 4e vav kompiutara ima edno malko marku4e to edinstvenoto vsi4ko ostanalo e elektronika e beshe spukano smenih go i vsi4ko se opravi dano da pomogna na nqkogo ako ima takav problem predi da se nabuta sas mnogo pari i glupostite na maistorite kolata e perfektna i ikonomi4na i sigorna na patq
  • #77
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ivanov ( преди 15 години )
    mnogo sam dovolen ikonomi4en i bars.tova e strahoten avtomobol imam go ot 2god.predi 4 mes imah problem turboto mi isklu4va bqh se shashnal iskaha mi 1500lv za remont no ot mnogo maistori pishman da stanesh.hodih na diagnostika pokazva greshka v bloka t.n.okaza se 4e vav kompiutara ima edno malko marku4e to edinstvenoto vsi4ko ostanalo e elektronika e beshe spukano smenih go i vsi4ko se opravi dano da pomogna na nqkogo ako ima takav problem predi da se nabuta sas mnogo pari i glupostite na maistorite kolata e perfektna i ikonomi4na i sigorna na patq
  • #76
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ivanov ( преди 15 години )
    mnogo sam dovolen ikonomi4en i bars.tova e strahoten avtomobol imam go ot 2god.predi 4 mes imah problem turboto mi isklu4va bqh se shashnal iskaha mi 1500lv za remont no ot mnogo maistori pishman da stanesh.hodih na diagnostika pokazva greshka v bloka t.n.okaza se 4e vav kompiutara ima edno malko marku4e to edinstvenoto vsi4ko ostanalo e elektronika e beshe spukano smenih go i vsi4ko se opravi dano da pomogna na nqkogo ako ima takav problem predi da se nabuta sas mnogo pari i glupostite na maistorite kolata e perfektna i ikonomi4na i sigorna na patq
  • #75
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ivanov ( преди 15 години )
    mnogo sam dovolen ikonomi4en i bars.tova e strahoten avtomobol imam go ot 2god.predi 4 mes imah problem turboto mi isklu4va bqh se shashnal iskaha mi 1500lv za remont no ot mnogo maistori pishman da stanesh.hodih na diagnostika pokazva greshka v bloka t.n.okaza se 4e vav kompiutara ima edno malko marku4e to edinstvenoto vsi4ko ostanalo e elektronika e beshe spukano smenih go i vsi4ko se opravi dano da pomogna na nqkogo ako ima takav problem predi da se nabuta sas mnogo pari i glupostite na maistorite kolata e perfektna i ikonomi4na i sigorna na patq
  • #74
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ivanov ( преди 15 години )
    mnogo sam dovolen ikonomi4en i bars.tova e strahoten avtomobol imam go ot 2god.predi 4 mes imah problem turboto mi isklu4va bqh se shashnal iskaha mi 1500lv za remont no ot mnogo maistori pishman da stanesh.hodih na diagnostika pokazva greshka v bloka t.n.okaza se 4e vav kompiutara ima edno malko marku4e to edinstvenoto vsi4ko ostanalo e elektronika e beshe spukano smenih go i vsi4ko se opravi dano da pomogna na nqkogo ako ima takav problem predi da se nabuta sas mnogo pari i glupostite na maistorite kolata e perfektna i ikonomi4na i sigorna na patq
  • #73
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ivanov ( преди 15 години )
    mnogo sam dovolen ikonomi4en i bars.tova e strahoten avtomobol imam go ot 2god.predi 4 mes imah problem turboto mi isklu4va bqh se shashnal iskaha mi 1500lv za remont no ot mnogo maistori pishman da stanesh.hodih na diagnostika pokazva greshka v bloka t.n.okaza se 4e vav kompiutara ima edno malko marku4e to edinstvenoto vsi4ko ostanalo e elektronika e beshe spukano smenih go i vsi4ko se opravi dano da pomogna na nqkogo ako ima takav problem predi da se nabuta sas mnogo pari i glupostite na maistorite kolata e perfektna i ikonomi4na i sigorna na patq
  • #72
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ivanov ( преди 15 години )
    mnogo sam dovolen ikonomi4en i bars.tova e strahoten avtomobol imam go ot 2god.predi 4 mes imah problem turboto mi isklu4va bqh se shashnal iskaha mi 1500lv za remont no ot mnogo maistori pishman da stanesh.hodih na diagnostika pokazva greshka v bloka t.n.okaza se 4e vav kompiutara ima edno malko marku4e to edinstvenoto vsi4ko ostanalo e elektronika e beshe spukano smenih go i vsi4ko se opravi dano da pomogna na nqkogo ako ima takav problem predi da se nabuta sas mnogo pari i glupostite na maistorite kolata e perfektna i ikonomi4na i sigorna na patq