Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Tesla Model 3 можела да изкара 1 600 000 км

Компанията показа какво е състоянието на частите на двигателя след изпитания на стенд

Tesla Model 3 можела да изкара 1 600 000 км

Американската компания Tesla публикува снимки на детайли от електродвигателя на Model 3 след продължителни изпитания на стенд. Автомобилният производител заяви, че системата за задвижване на Tesla Model 3 е проектирана да покрие ресурс от над 1,6 милиона километра.

Tesla Model 3 можела да изкара 1 600 000 км

Всъщност, снимките показват състоянието на частите след "изминатото" разстояние. Както може да се види, зъбните колела са останали в отлично състояние, което предполага да се предположи, че електрическият автомобил е способен да преодолее подобно разстояние в реални условия на пътя, при надеждност и на останалите компоненти, разбира се.

Tesla Model 3 можела да изкара 1 600 000 км

Устойчивостта на износване е отдавна известна особеност на електродвигателите, в които няма почти никакви триещи се детайли. Междудругото, заложеният в Model 3 потенциал се планира да бъде използван и в други модели: компанията ще инсталира четири комплекта подобни части във всеки камион Tesla Semi, ако той някога стигне до масово производство.

Снимки: Tesla
 

Тагове: tesla tesla model 3 model 3
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Хахах. ( преди 6 месеца )
    1 600 000 км. !!! Една икономична бензинова кола гори средно 6 на 100. Това прави 96 000 литра бензин. По 2.30 лева това са 220 800 лева САМО ЗА ГОРИВО! Само че бензинова кола за да изкара 1600 000 км ще трябва да мине пълен основен ремонт поне 3-4 пъти. А електрическия мотор има почти неограничен ресурс.
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Точно това ... ( преди 6 месеца )
    бърка яко в гъ*зовете на цялата счетоводна менажериа при автопроизводителите! Например Мерц 124 - една от най-издръжливите коли, много от които и над 1млн. км още се движат по пътищата, е опредеделн като "финансова грешка" от маймуните в менажерията!!? И така на никой не му пука за разхищението на суровини, енергия и съответното замърсяване което нанасят колите-еднодневки днес! За съжаление надали ще се допуснат коли, изкарващи над 1млн. км без да ги платите 2 -3 пъти чрез ремонти ...
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    "което предполага да се предположи" Автокомедия! Заслужавате си името!
  • #11
    8 rate up comment 5 rate down comment
    carpe_diem ( преди 6 месеца )
    "нормално е когато конструкцията е толкова семпла да няма място за амортизация" А наскоро видях коментар (ама май в друга медия), че Мерцедесите, а и германските коли като цяло били върхът на инженерството (може, не го отричам), ющото видиш ли, били измислили еди наккъв си 8-степенен автоматик. А теслите с един редуктор с две зъбни колела ги слагат в малкия си джоб. Ей това ми е много смешно :D
  • #10
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Има електрички направили 500 000 км и да батерията все още е над 80% капацитет. Всъщност има и калкулация колко са разходите за гориво и поддръжка спрямо ДВГ. Излиза че и безплатно да ти дадат една Е-класа след 500 000 си похарчил повече пари за нея отколкото сумарно излиза Теслътъ - покупка, ен.енергия и поддръжка
  • #9
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Abvgd ( преди 6 месеца )
    Ще изкара,aмa ще му трябват един камион батерии...... Хахахаха
  • #8
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Царе сте на негативните новини за Тесла, даже позитивна новина можете да я напишете негативно :D сигурно факултета по журналистика ви дават за пример за това как може да кажеш нещо позитивно по негативен начин. Иначе за самата новина, нормално е когато конструкцията е толкова семпла да няма място за амортизация. Колкото до батерията, рециклира се и продължаваш. В батерията има между 7000 и 10 000 клетки, сменят се предалите се и продължаваш. Не сменяте целия двигател като се счупи нещо по него.
  • #7
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    какви са тия "независими изпитания в реалния живот"? Я дай инфо че ми е странно.. Иначе темата е от тия за раздумка.. май още няма почти електрички (чисти) дето са карали над 500 000км
  • #6
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Батериите няма как да изкарат толкова, но независими изпитания в реални живот показват, че 5-600 хил. километра не са проблем, при положение, че си избират инвестицията още на 100-150 хил.
  • #5
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Механично не е толкова трудно да се постигне подобен живот. Много камиони с ДВГ го постигат. Въпроса е какво правим с батериите и те ли изкарват толкова