Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

BMW разкри гигантския си кросоувър

Новият всъдеходен флагман на BMW се оказа по-голям от Cadillac Escalade

BMW разкри гигантския си кросоувър

С представянето на флагманския си кросоувър X7 компанията BMW приключи с оформянето на гамата си кросоувъри. Огромният всъдеход с индекс G07 ще се конкурира на пазара с модели като Mercedes-Benz GLS и Range Rover.

BMW разкри гигантския си кросоувър

Новият BMW X7 е с цели 229 мм по-дълъг от и без това големия BMW X5, като разстоянието между двете оси е с цели 130 мм повече. Така X7 е по-дълъг от Mercedes-Benz GLS и Cadillac Escalade, като отстъпва само с 48 мм на дългата база на Range Rover.
.
В основата на всъдехода е модулната платформа CLAR във версията с двуточкото предно окачване. От BMW обаче са категоични, че X7 не представлява „по-дълъг X5”, а всъдеход, който предлага комфорт, сравним с този на лимузината 7-Series. Салонът е оборудван с 3 реда седалки, като на всеки от тях ще има по 2 кресла. Всяко от тях е с електрическо регулиране. Има възможност вторият ред да се превърне в диван, на който да седнат трима души.

Още в базовата си версия автомобилът е получил 4-зонов климатик и паномарев покрив, а като опция се предлага 5-зонов климатик и панорамен покрив Sky Lounge, стълкло върху органите за управление, стереосистема Bowers & Wilkins, както и развлекатерна система Professional за пътниците.

На първо време купувачите на BMW X7 ще избират межзу 4 двигателя – два бензинови и два дизелови. Версията xDrive50i с бензинов V8 4.4 развива 452 к.с., докато xDrive40i разчита на редови 6-цилиндров мотор с 340 к.с. Дизеловият B7 е с обем 3,0 литра, като се предлага с 265 к.с. във версията xDrive30d и с 400 к.с. за X7 M50d. Във втория случай агрегатът е с 4 турбини.

Всички мотори се съчетават с 8-степенна автоматична скоростна кутия Steptronic и система за задвижване на четирите колела xDrive, където въртящият момент се прехвърля към предната ос с многодискова муфа. В оборудването на X7 M50d влиза диференциал M Sport с електронна блокировка на задните колела.

Всички версии на X7 ще бъдат оборудвани с пневматично окачване с електронноуправляеми амортисьори. Пътният просвет ще може да се пломеня до 80 мм след натискане на бутон на централната консола или с помощта на ключа Display Key. Като опции са достъпни още завиващи задни колела и актимни стабилизатори за напречна устойчивост.

BMW разкри гигантския си кросоувър

Може да се поръча и пакет Off-Road, който добавя 4 режима на работа на управляващата електроника. В режими xSand, xGravel, xRocks и xSnow се променя алгоритъмът на работа на автоматичната кутия, на системата за задвижване на четирите колела, както и времето за реакция на педала на газта и пътния просвет на всъдехода.

Както се полага на флагман на марката, BMW X7 разполага с огромен брой електронни помощници на водача. Сред тях са активен круиз-контрол с функция Stop & Go, асистент за завиване и поддържаве на лентата на движение, система за предупреждение за смяна на лентата. Има асистент за паркиране, който включва помощ при движение на заден ход.

Новият виртуален цифров кокпит е достъпен още в стандартния вариант, като включва изцяло виртуален приборен панел и централен дисплей с диагонал 12,3 инча. Всичко това се се нарича Live Cockpit Professional, като използва операционна система BMW 7.0, обновява се през интернет и има система за гласово управление Microsoft.

Снимки: BMW

Още снимки - в галерията горе.

Тагове: bmw x7
0 от 500
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 5 месеца )
    да де ... "човек"!
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До анонимен ( преди 5 месеца )
    Малко по-надолу. Братоо.. Ще го продават като топъл хляб тук. Всеки един ужаважащ себе си човек с много пари в БГ трябва да го има за да е ПО ПО НАЙ!!!!! от няко с Г класа или ГЛ...
  • #17
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Супер грозен! Предполагам трябва да нямаш никакво чувство за естетика, за да харесаш този шлеп. Дори и вътре не са се постарали много. С тези цветове все едно косатка гледам. Разбира се тези с липса на нещо в гащите ще компенсират с толупа, който ще им гали самочувствието. Ще возят въздух през цялото време и "достоинството" си... Само малко повече стинки трябва да съберат от закуски, че този кит не е никак евтин.
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    112 ( преди 5 месеца )
    Нищо специално което да привлича вниманието.
  • #15
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Изключително грозно , без думи съм просто .
  • #14
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Този модел не е мислен за Европа. Тук ще се предлага само от престиж и ще се продава в бутикови бройки. Но за американските пътища този размер е съвсем нормален.
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    mt95 ( преди 5 месеца )
    колко пари струва. за един приятел питам
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Коментатор ( преди 5 месеца )
    Като се има.на предвид че, това е нормалната (късата база) колко ли ще е дълъг и голям при версията със удължено междуосие имам предвид че размерите са му почти идентични с дългата база на най големия рейндж и може би е малко по широк . Майтапа на страна наистина е много голям .
  • #11
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    За най-големите комплексари. Браво. Сините зони у БГ пред чалготеките требе да се подновят. Ааа чек малко те са тарикати, спират на зебри и тротоари.
  • #10
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Колко БМВ има в това ( преди 5 месеца )
    БМВ са известни (или поне бяха известни) с колите си, които имат спортно-пъргаво поведение на пътя, добре завиващи с нисък център на тежеста и разпределение на масите 50/50. Може ли да откриете нещо от горните качества в тоя сандък!?