IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mahindra стъпи на българския пазар

Индийците стартират продажбите на два кросоувъра

Mahindra стъпи на българския пазар

Индийският производител Mahindra официално стъпи на българския пазар, като  представи първите си два модела. Това стана по време на Техническия панаир в Пловдив.

Mahindra стъпи на българския пазар

Компанията ще предложи два кросоувъра – компактния KUV100, който беше отличен със златен медал на от панаира, и 7-местния XUV500. На по-късен етап се предвижда влизането на още един SUV, на пикап, а също така и на два електромобила.

По-малкият кросоувър - KUV100, дебютира в Европа през тази пролет. Автомобилът има дължина 3700 мм, широчина – 1727 мм, височина – 1655 мм и разстояние между двете оси – 2385 мм. В салона на компакния модел има 5 места

Mahindra стъпи на българския пазар

Задвижването е поверено на 3-цилиндров бензинов двигател с обем 1,2 литра. Моторът отговаря на стандарт Евро-6,като мощността му е 82 к.с. Скоростната кутия е 5-степенна механична, като посоченият от производителя разход е 6,2 л/100 км (комбиниран).

По-големият модел – XUV500, чиято дължина е 4600 мм, като в серийното му обурдване са включени 7 седалки. Този автомобил се задвижва от 2,2-литров турбодизел, развиващ мощност от 155 к.с. Скоростната кутия на големия SUV на Mahindra е 6-степенна механична, като машината се предлага или с предно предаване или със система за задвижване на четирите колела.

Mahindra стъпи на българския пазар

Официален дистрибутор и партньор на индийската марка у нас е компанията ASTRECO MOTORS. Цените за KUV100 в България стартират от 22 490 лв. с ДДС, а на XUV500 – от 39 500 лв.

Снимки: Astreco, Automedia.bg
 

Тагове: mahindra
0 от 500
  • #5
    13 rate up comment 5 rate down comment
    до vsd втори път ( преди 11 месеца )
    Точно както си и мислех. Бях и само видях. Колега, с гледане в този живот не става! Видял си, че масово карат най-евтиното, дето висят под него редовно и се опитват да го оправят с подръчни материали. Джипът почва от 40 000. Уж бюджетно, а накрая ще се окаже като Great Wall. Кожодерство.
  • #4
    14 rate up comment 5 rate down comment
    До този под мен ( преди 11 месеца )
    Не съм карал в Индия и Бангладеш, но съм бил там и това заедно с Tata и Suzuki е най-караната марка там. Асфалта отсъства в 90% от пътната им мрежа, а колите не се спират. Коментарът ми не е реклама, а лично мнение. Нямам нищо общо с вносителя. А колкото до частите, мисля, че след като имат вече официално представителство, не би следвало и снабдяването им да е проблем. А камионите им там ги товарят както си трябва, до като калника не опре в гумата и така се карат стотици километри!
  • #3
    15 rate up comment 2 rate down comment
    до vsd ( преди 11 месеца )
    Всичко това ти как го разбра? Щото на мен ми се струва, че марката е нова за нашите ширини. Да не си ги карал в Индия? Ако да, колко километра навъртя? В сервиза за какво влезе, части как си поръча? Как намери грамотен майстор? Много ми е любопитно. Май само си чел и гледал платени реклами, замаскирани като ревюта, из интернет.
  • #2
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Нали знаете. За тея пари Е60. Така мисли българина. Давам им 1-2 години живот на българския пазар.
  • #1
    6 rate up comment 13 rate down comment
    vsd ( преди 11 месеца )
    Супер са им джипките и бусовете/камионите. Дано и цените са ок. Индийските пътища са от малкото по-разбити и гадни от балканските, а там си навъртат по 1 млн. километра без проблем. Здрави са и евтини за поддръжка.