IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Toyota се вози в суперспортна лимузина

Вижте уникалната Century GRMN на Акио Тойода

Шефът на Toyota се вози в суперспортна лимузина

Луксозният седан на Toyota Century сигурно е последният автомобил, който ви идва наум, когато става въпрос за тунинг и доработки, дело на моторспорт компания. Обаче вече съществува изключително редкия екземпляр Century GRNM, който представлява повече от интересен прототип, получил важната роля да вози не кой да е, а президентът на Toyota - Акио Тойода.

Вижте супер спортната лимузина на шефа на Toyota

Тойода е известен с пристрастията си към моторните спортове и това се отразява отлично на развитието на Gazoo Racing и различните моторспорт програми на японския гигант. Влиянието на Gazoo Racing промяната на луксозната лимузина се виждат лесно: под задната броня се появява дифузьор, стъклата са затъмнени, джантите са BBS, гумите са Yokohama Advan Sport, спирачните апарати са по-големи, спирачните дискове също, окачването е снижено и т.н.

Вижте супер спортната лимузина на шефа на Toyota

Все неща, които се виждат рядко при такава луксозна лимузина. На багажника се появява спойлер от фиброкарбон, както и емблеми и надписи на GRMN (Gazoo Racing Master of Nurburgring, ако сте забравили). А регистрационният номер на спортната лимузина на Тойода сан е истинско удоволствие за феновете на марката.

Вижте супер спортната лимузина на шефа на Toyota

1867 не е годината, в която я основана компанията, а годината, в която роден Сакичи Тойода. Неговият син – Кийчиро Тойда е основната фигура при създаването на Toyota през 1937 година. През октомври миналата година Тойода за първи път спомена Century и GRMN в едно изречение – в интервю за японско издание, и както виждаме година по-късно, той е бил напълно сериозен.

Вижте супер спортната лимузина на шефа на Toyota

Все още няма официална информация за задвижването на Century GRMN, но луксозната версия се предлага с 5,0-литров V8 двигател, който работи с електромотор в хибридна система с обща мощност 430 конски сили. Във версията GRMN мощността също трябва да е отскочила.

0 от 500
  • #8
    37 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Семпло. Една дума, която европейските марки не знаят.
  • #7
    33 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    жълтурите освен да откраднат да изкопират друго не могат инженерна мисъл тук всяка оставете
  • #6
    22 rate up comment 37 rate down comment
    жик-так ( преди 5 години )
    Lexus - стил, качество и престиж!
  • #5
    32 rate up comment 24 rate down comment
    По-рано ... ( преди 5 години )
    копираха от Мерцедес, а сега (като "лимузината" на Путин) крадат от Ролс! И пак няма да се научат как се прави нещо извън ширпотребата.
  • #4
    29 rate up comment 14 rate down comment
    Оризарето са като... ( преди 5 години )
    генералните секретари на комунистическите партии навремето! Баш лимузината в 1-2 броя за "избраните"!С м е ш к о в ц и!
  • #3
    38 rate up comment 36 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    Специален информационен бюлетин за кухи вагонетки - Акио Тойода печели 24 часа на Нюрбургринг през 2014 в клас SP8 с Lexus LFA под псевдонима Morizo. За сравнение, най-голямото постижение в кариерата на меринджеите на любимия му концерн е това да отърват затвора.
  • #2
    17 rate up comment 48 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Най-прецизно сглобената,високотехнологична и красива супер-луксозна лимузина с конглокент единствено Ролс Ройс.
  • #1
    56 rate up comment 30 rate down comment
    ГТР ( преди 5 години )
    Хахаххахаххахах ще припадна.Тойота мастър ъф Нюрбургринг... Тая волга ако я водят лимузина,Ролс-Ройс правят космически кораби значи.