IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ясни са претендентите за „Световен автомобил на годината”

Dacia Duster попадна сред 35-те кандидата за отличието

Ясни са претендентите за „Световен автомобил на годината”

Общо 35 модела ще се борят за победата в конкурса „Световен автомобил на годината” (World Car of The Year, WCOTY). Носителят на отличието ще бъде обявен през пролетта на 2019 г.

Ясни са претендентите за „Световен автомобил на годината”

Най-много са японските модели – 12, докато Германия е със 7 автомобила, като 4 от тях са на Audi, а 3 на BMW. Марката Mercedes-Benz този път не участва в надпреварата в основната категория. В групата влизат два модела, които все още не са представени – електрическият кросоувър Audi e-tron и новото поколение на Kia Soul. Сред финалистите попадна и Dacia Duster (на снимката).

Номинираните за „Световен автомобил на годината 2019”:

Acura RDX, Audi e-tron, Audi A1, Audi A6, Audi Q3, BMW 3 Series, BMW i8 Roadster, BMW X2, Cadillac XT4, Citroen C5 Aircross, Dacia Duster, Ford Focus, Honda Clarity Plug-In Hybrid, Hyundai Santa Fe, Hyundai Nexo, Infiniti QX50, Jaguar E-Pace, Jaguar I-Pace, Jeep Cherokee, Jeep Wrangler, Kia Ceed/Forte, Kia Niro EV, Kia Soul, Lexus ES, Lexus UX, Nissan Altima,  Nissan Kicks, Seat Arona, Subaru Forester, Suzuki Jimny, Toyota Avalon, Toyota Corolla Hatchback, Toyota RAV4, Volvo S60/V60 и Volvo XC40.

Освен кандидатите за основната награда, оганизаторите на конкурса обявиха и списъка с участници в 4 отделни категории. Има и една допълнителна – за „Дизайн на годината”, в която участват всички номинирани модели.

Номинирани за „Зелен автомобил на годината 2019”:

Audi e-tron, BMW i8 Roadster, Honda Clarity Plug-In Hybrid, Honda Insight, Hyundai Nexo, Jaguar I-Pace, Kia Niro EV, Lexus ES Hybrid, Lexus UX Hybrid, Toyota Avalon Hybrid и Toyota RAV4 Hybrid.

Номинирани за „Премимум автомобил на годината 2019”:

Ясни са претендентите за „Световен автомобил на годината”

Audi A7, Audi Q8, BMW 8 Series, Mercedes-Benz GLE и Volkswagen Touareg (на снимката)

Номинирани за „Спортен автомобил на 2019”:

Aston Martin Vantage, BMW M2 Competition, Hyundai Veloster N, Kia Ceed GT и McLaren 720S.

Номинирани за „Градски автомобил на годината 2019:

Audi A1, BMW X2, Kia Soul, Seat Arona и Suzuki Jimny.

Най-добрите модели ще бъдат избрани от жури, в което влизат 80 автомобилни журналисти от цял свят. През февруари списъкът ще бъде редуциран значително, а през март ще бъдат обявени финалистите. Победителите ще станат ясни по време на автосалона в Ню Йорк през април.

През тази година за „Световен атомобил” беше избрано Volvo XC60, а при премиум-моделите спечели Audi A8. Наградата за „спортна кола” спечели BMW M5, за „зелена кола” – Nissan Leaf, а за „градска кола” -  Volkswagen Polo. В категорията за „Дизайн” победи Range Rover Velar.

Снимки: Производителите
 

Тагове: wcoty 2019
0 от 500
  • #14
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Японците си оправят сами грешките преди да са станали проблемите. Сами го правят преди да им кажат или осъдят и го правят безплатно дори и на коли на над 10 г. БЕЗПЛАТНО!!! При немците инженерните недомислици не се оправят ДОБРОВОЛНО!!!Чака се да мине гаранцията, за да може собственика да си плати, като поп. Спотайват се, снишават се, лъжат и мажат вурстовуте и евентуално, ако нещата много се разсм.ърдят, чак тогава предприемат нещо. И то го правят, за да не започнат да ги съдят.Мошеници!!!
  • #13
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Толкова са "качествени" японските "коли", че всяка година сами си подобряват рекорда за отзовани коли.
  • #12
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Приуса е толкова "проста" кола, че чак немците повече от 20 г. не могат да направят нещо което се доближава по хирактеристики до нея. Характеристики не на книга, а реални.
  • #11
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Абе ( преди 5 години )
    Долните Андрешковци въртят, сучат и накрая си признават, че гроздето им било кисело!
  • #10
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Обяснението е, че .. ( преди 5 години )
    има много бедняци по света! Преобладаваща част от народонаселението ...
  • #9
    19 rate up comment 17 rate down comment
    до: Е ( преди 5 години )
    Иначе е логично това, което казваш, че колкото повече неща има повече повреди се получават, но когато тези неща са направени какво трябва няма нужда да се притесняваш. Японеца прави нещата да не се развалят, докато политиката на германеца е да ги прави нещата така, че да изкара гаранцията (в много случай и това не става) и после да се започнат ремонтите и собственика да прави яко бецален. Надценени трошки са с претенции, че са нещо, но освен едно име със стара слава друго няма при тях.
  • #8
    18 rate up comment 18 rate down comment
    до: Е ( преди 5 години )
    Уточнявай, като говориш за премиумите, че става въпрос за немските премиуми.С тяхната китайска електроника и екстри наистина са много тегави и се чупят непрекъснато.При японците и корейците тези неща не са така. Колите са им пълни с електриника и почти нищо не дава дефект и не се чупи. Особено при японците. Погледни статитиката на ТЮФ за повредите на 10-12 и повече годишните коли и ще се убедиш, че е така. А какво ще кажеш за Приус, който е натъпкан с електроника и не дава никакви дефекти?
  • #7
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Е ( преди 5 години )
    Знаете ли защо старите коли от нисък клас винаги са най здрави и надеждни? 1. Защото са най прости от механична гледна точка. Имат малко електроника, и никакви екстри.Чистот статистичелки има много по малко неща които могат да се счупят.2. Старата кола която вече е карана няколко години, е поддържана реално е издържала всички тестове за дефекти. Всеки инженер знае че ако една машина има сериозни дефекти те обикновенно се проявяват още в самото начало.
  • #6
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Е ( преди 5 години )
    Лошото на "премиум" автотомобилите е че постоянно се чупят а ремонтите са ужасно скъпи. Ако живееш в провинцията в малък град или село където няма набизо сервиз направо си е голяма мъка. Трябва да поръчваш части от интернет, а местните майстори като им закараш последен модел премиум автомобил само цъкат с език и пресмят със колко ли ще успеят да те обръснат. Май най изгодно е да караш 10 годишна кола от нисък клас. Каручка си е, ама излиза почти без пари и е по надеждна от всеки премиум.
  • #5
    19 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Хаха, сякаш пък Тойотката с климатик е премиум, тръгнали да коментират истински коли. Другия пък журналистите повечето били ***, само той много умен. Тия Жълтурковци няма да се оправят.