IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Kia ProCeed стана Shooting Brake с 5 врати

Моделът на корейците излиза на пазара с избор от 4 двигателя

Kia ProCeed стана Shooting Brake с 5 врати

Корейският производител Kia представи новия си модел ProCeed. Официалната премиера на машината в стил Shooting Brake с 5 врати ще се състои на автосалона в Париж през октомври, като в неговата основа е едноименният концептуален фастбек от 2017 г.

Kia ProCeed стана Shooting Brake с 5 врати

Новият Kia ProCeed е резултат от съвместната работа на германския дизайнерски център на марката и подразделенията, отговарящи за новите продукти и инженерния отдел на марката. Автомобилът се отличава с полегата линия на покрива, която плавно преминава във вратата на багажника. Задната част е напълно различна от тези на хечбека и комбито Ceed, които видяхме по-рано тази година.

Kia ProCeed стана Shooting Brake с 5 врати

ProCeed е построен на платформата K2 със специални настройки на окачването и по-твърди пружини. Разстоянието между двете оси е същото като останалите версии на модела и достига 2650 мм. В същото време машината е с 5 мм по-дълга и с 43 мм по-ниска от комбито. Пътният просвет е намален с 5 мм – до 134 мм. Обемът на багажника е 594 литра, което е с 31 литра по-малко от комбито Kia Ceed SW.

Гамата двигателя на новия модел се състои от 4 мотора. Най-малкият е 1,0-литров с турбо, развиващ 120 к.с. и 172 Нм, а над него е разположен 1,4-литров T-GDi със 140 к.с. и 240 Нм. Следва 1,6-литров дизел със 136 к.с. и 280 Нм (при варианта със 7-местна роботизирана скоростна кутия с два съединителя въртящият момент достига 320 Нм).

Kia ProCeed стана Shooting Brake с 5 врати

Топ-версията GT е получила 1,6-литров турбомотор, който развива мощност от 204 к.с. и 265 Нм въртящ момент. При нея скоростните на автоматичната кутия може да се сменят с лостчета, разположени на волана.

Kia ProCeed стана Shooting Brake с 5 врати

В оборудването на Kia ProCeed влизат информационно-развлекателна система със 7- или 8-инчов сензорен дисплей, премиум-аудиосистема JBL, фунция за безключов достъп, автоматично отваряне на багажника, система за избор на режим на движение, подгряване на предното стъкло, безкабелно зарядно за смартфони и подгряване на всички седалки.

Kia ProCeed стана Shooting Brake с 5 врати

Освен това „шутинг-брейкът” на корейците разполага със система зо поддържане на лентата на движение, която работи при скорост от 0 до 180 км/ч, адаптивен круиз-контрол, асистент за паркиране, система, предотвратяваща фронтален удар с функция за разпознаване на пешеходци и система за електронен контрол на устойчивостта с вектор на тягата.

Продажбите на Kia ProCeed в Европа ще стартират през първото тримесечие на 2019 г.

Снимки: Kia

Тагове: kia proceed ceed
0 от 500
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Кола с клиренс 134 мм в БГ - доста ще го боли сърцето човека, който си я извади нова от автосалона.
  • #4
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ако Пасат трябва да яде пасти, сравнение с Оптимата, то тогава Тойотката Камри ли там кво имаха смешниците, не знам кво трябва да яде.
  • #3
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Optima е страхотна! Возих се на такава до Пловдив. Пасата пасти да яде.
  • #2
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Това няма нищо общо с класическата каросерия тип "шутинг брейк". Това е нормално комби със скосен багажник. Истинският шутинг брейк е луксозно комби с три врати и издължена задница, като идеята е отзад да се побират ловни принадлежности като пушки и т.н. Класически шутинг брейк от 60-те e Волво 1800, а от съвременните коли най-близо до идеята е Ferrari FF.
  • #1
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Добре изглежда но да видим цените. Защото като гледам как новото И30 комби с 1.4 турбо е 45хил това не очаквам да е много под 50к. При положение че може да си вземеш доста доволно оборудвана Оптима за 50к (53к за дизел) малко няма да има смисъл