IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota вика 1 милион хибрида в сервизите

Prius и C-HR са застрашени от пожар

Toyota вика 1 милион хибрида в сервизите

Toyota обяви глобална сервизна акция за над 1 милион хибридни автомобила, които са застрашени от пожар.

Групата на рисковите модели се води от Prius, включително и plug-in версията на модела, както и бързо набиращият популярност кросоувър C-HR, като при този модел става въпрос за хибридната версия, произвеждана от юни 2015 до 2018 година.

Toyota вика 1 милион хибрида в сервизите

Установено е, че изолацията на кабела, отиващ към основния електронен блок, е причината за поява на дим и дори поява на огън, като от компанията потвърждават за поне един такъв инцидент.

Над половината от колите, включени в тази сервизна акция - 554 000, се намират в Япония, 192 000 са в Щатите, а останалите са в Европа и по другите континенти.

0 от 500
  • #14
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Едно, че са лъгали хората от 30+ години за стоманата, от 30+ години за неквалифицираните кадри, за разход, то направо цяла фабрика за лъжи и манипулации.
  • #13
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Само българските шамандури останаха да им вярват на тия.
  • #12
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Турските електро инженери нещо не се се справили май, а ?
  • #11
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    аахахахахахахххаа кво става е ??? Това ли е технология ? Това ли е надеждност ? Това ли е качество ? ахахахахах ахаха
  • #10
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Бай Вълчо ( преди 1 година )
    Още един абсурд - защо производителите продължават да правят автомобилните двигатели със външен генератор и стартер + оловен акумулатор?? Това е технология от 19 век! Много по ефективно е да има само един ел мотор в комбинация със мощна литиева батерия който да изпълнява всички функции. Стартиране на двигателя, зареждане на батерията, при спиране и спускане по наклон, и дори подаване на допълнитена мощност към двигателя. Всички коли трябва да се правят така със лека хибридна система.
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Бай Вълчо ( преди 1 година )
    Например един интересен или по скоро абсурден факт - ЗАЩО повечето производители продължават да правят автомобилите от ръждясващи и тежки стомани??? Това е пълен абсурд във 21век. при положение че алуминия днес е толкова достъпен и като качества првъзхожда тези стомани във всяко едно отношение. Алуминия е най изобилния метал в земната кора (8%), обработва се лесно, не корозира, има ниско тегло, и се рециклира на 100% и със малко енергия поради по ниската си температура на топене.
  • #8
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Бай Вълчо ( преди 1 година )
    Почти всички съвременни коли са ***. Пластмасова ширпотреба, безполезни "екстри", отвратително грозен дизайн, високо тегло, лоша видимост, калпаво управление без никакво удоволствие, и изобщо калпави инженерни решения навсякъде които водят до ниска надежднот и трудна поддръжка. Съвремен автомобил не можеш да си го ремонтираш сам в гаража. И всичко това се продава на висока цена. Най зле са "премиум" автомобилите. Продават ти нещо което струва 20К за 100К.
  • #7
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Че има качествено японско спор няма,обаче то не е Тойота,която е напълно нормално за масова ширпотреба да е толкова калпава и постоянно да се дънят.То не самоускоряват и трепат хората,то не са възглавниците,то не са кабели да те подпалят.Ама в Анадола така ги правят.Нисана никога няма на го заменя за Тойота,Мазда също,просто това е пълен мит за тая марка,на която робуват само посредственици нямащи вкус и нямащи хал хабер от качество.Чули били от едно време,че са здрави,ама са далеч от здравите..
  • #6
    16 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пореден ден, пореден ярък блясък на японското качество! Да живеят митовете и легендите!
  • #5
    20 rate up comment 24 rate down comment
    Абе ( преди 1 година )
    Пак ли тия анадолски легени! Закривай!