IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първият Audi e-tron слезе от конвейера

Това стана ден преди официалното представяне на конкурента Mercedes EQC

Първият Audi e-tron слезе от конвейера

Премиум марките Audi и Mercedes-Benz се готвят да представят своите електрически кросоувъри - съответно e-tron и EQC. Mercedes ще поаже "зеления" си SUV малко по-късно днес, компанията от Инголщад ще стори това почти две седмици по-късно - на 17 септември. Audi обаче първа качи кросоувъра на поточната линия, или поне първа съобщи за това.

Първият Audi e-tron слезе от конвейера

E-tron започна да се прави във фабриката в Брюксел, където преди се произвеждаха хечбеците Audi A1. От 2016 г. компанията започна да преоборудва завода за производство на електромобили, а сглобяването на новото поколение на "единицата" бе преместено в Испания. Първият E-tron , който слезе от поточната линия в Брюксел бе в ярко червен цвят - Misano Red.

Първият Audi e-tron слезе от конвейера

Засега електрическият кросоувър е скрит под покривало. Въпреки това по-рано Audi многократно публикува снимки от тестове на предсерийните екземпляри на модела. Благодарение на тях знаем, че той почти напълно запазва външния вид на предшественика си - едноименния прототип, който дебютира през 2015 г.

Първият Audi e-tron слезе от конвейера

Audi e-tron стана първият сериен кросоувър в света, който получи видеокамери вместо външни огледала: изображението се показва на OLED дисплеи, монтирани вътре във вратите. За камерите има три режима: път, завой и паркиране, които могат да бъдат управлявани чрез мултимедийната система MMI. Виртуалните огледала ще се предлагат като опция, при това само в тези страни, в които те са разрешени - например в Япония.

Първият Audi e-tron слезе от конвейера

По предварителни данни моделът е оборудван с два електрически мотора (по единн на всяка ос) и литиево-йонна батерия с мощност 95 кВтч. Сумарната мощност е около 360 коня, а в спортен режим тя може да бъде увеличена за кратко до 408. Автономният пробег е около 400 километра (по цикъла WLTP). Освен това автомобилът притежава специална система за рекуперация на енергията, която осигурява до 30% от пробега.

Първият Audi e-tron слезе от конвейера

Всички подробности за модела ще станат известни в деня на премиерата. Представянето му ще се състои в Сан Франциско, след което вероятно ще започне масовото приемане на заявки. Очаква се първите собственици да получат автомобилите си в края на годината или в началото на 2019 г.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #8
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    На мерцедес електрическите модели май ще ползват платформите на Тесла?
  • #7
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Какво толкова крият и загатват нищо особено като характеристики за цена единствено с-мата за рекуперация е доста добра няколко пъти по-мощна от тази на Тесла
  • #6
    25 rate up comment 19 rate down comment
    Дошо ( преди 5 години )
    Като им гледам гузните очички на чичаците от снимката на 100% пак са излъгали нещо! СОЦваген без лъжа не може!
  • #5
    16 rate up comment 18 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 5 години )
    Ще започне когато Мерцедес представи своя модел! На алуди, кой знае защо, нямаме вяра ...
  • #4
    18 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Айде, немската офанзива започва.
  • #3
    8 rate up comment 22 rate down comment
    bg ( преди 5 години )
    значи ако тръгна от София до Венеция например трябва да зареждам 3 пъти, ако се заржеда по 60мин..не знам, май не става за дълги преходи, както всички електрички...Трябва да се сетят да предлагат кабели на опашките по-границите..така и така чакаш :-)
  • #2
    15 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Първият Audi e-tron влезе в контейнера
  • #1
    20 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Първият Audi e-tron слезе от конвейера и вече е в сервиза. Майтап бе - това е само картинка - какви конвейри, какви пет леа хаха