Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Renault кръсти новия си кросоувър Arkana

Моделът с форми на купе ще дебютира първо в Русия

Renault кръсти новия си кросоувър Arkana

Renault потвърди премиерата на новия си кросоувър в С-сегмента, който получава името Arkana и ще дебютира точно след седмица на автомобилния салон в Москва.

Renault кръсти новия си кросоувър Arkana

Компанията публикува и снимка на багажника на новия модел, като изображението подсказва, че бихме могли да очакваме дизайн, близък до този на Megane IV. Прототипи на Arkana на няколко пъти бяха засичани по време на тестовете, като формите на кросоувъра показват, че става въпрос за модел, който ще прилича на BMW X4. Френският модел ще е по-малък и най-вероятно ще е близък по размери до популярния Renault Kadjar.

Renault кръсти новия си кросоувър Arkana

Arkana ще е глобален модел, като беше потвърдено, че продажбите му ще стартират първо в Русия, а моделът ще излезе на пазара през 2019 година. Първоначално производството на Arkana ще стартира в завода на Renault в Москва, където ще се сглобяват бройките за местния пазар, а по-нататък моделът ще бъде лансиран и на други пазари, като се смята, че с предимство е Китай.

Renault кръсти новия си кросоувър Arkana

Едва ли ще е изненада, ако Arkana получи интериора на Kadjar с малки промени, като е почти сигурно, че инфотейнмънт системата и управлението на климатика ще са идентични. Много анализатори във Франция очакват, че първата серия, тази, която е предназначена за Русия, ще излезе на пазара с по-евтини и твърди пластмаси, тъй като компанията ще търси по-евтини решения за местния пазар, но за Европа моделът ще е по-различен, стига да се появи на Стария континент.

Тагове: renault renault arkana
0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    това е реалността ( преди 7 месеца )
    Талисманът е най-зле продаваната кола в сегмента си. Каджарите бият всички рекорди по фабрични дефекти. Колеосите плътно ги водят. Клио се произвежда в Турция,заедно с Меган седан. Дачия продава огромни количества дизелови Докер ван и Сандеро - основно на корпоративни клиенти с огромен автопарк. Почти никой не купувай Степуей версиите заради липсата на данъчен кредит. Всеки е свободен да харесва марки. Аз пиша само това,което виждам всеки ден. Някога Рено са били добри,сега вече НЕ.
  • #23
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Anonymous ( преди 7 месеца )
    на Аркан ли са го кръстили?
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Не я черпи. Измисля си я "информацията". Беше обвинен, че мненията му са без факти и си съчини близки контакти с дилърства. Пълно е с хора, които си карат Клиота и Каптюри, Меган също се съживява в класа си. Колеос е прекалено нов за изводи, а Каджар се представя прилично в препълнен сегмент. Талисман също. За Дачия важи същото, продажбите са наагоре точно заради частните лица, които избират Логан и Сандеро Степуей. Дъстъра е ясен. Тренда на марката е възходящ.
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    До г-н "реалната информация". Не знам откъде я черпите тази информация, но в Турция се произвежда само Меган Седан и евентуално в бъдеще Клио. Каджар и останалите версии на Меган се произвеждат в Испания, Талисман - Франция, Колеос - Южна Корея. Няма лошо да не харесвате марката, но поне бъдете обективни. А за това кой произвежда б0клуци, пак ще поговорим когато и Пежо задминат германците ...
  • #20
    2 rate up comment 6 rate down comment
    реална информация ( преди 7 месеца )
    Като човек работещ с дилърства на Рено,Дачия и Нисан ще ви напиша как точно стоят нещата - Дачия продава много Докери и Сандера -99% са N1 и са фирмени. Рено продава много Клио и малко Мегани - отново главно на големи корпоративни клиенти. Купуват ги само бели и базови ,единствено с климатик. Най-големи *** са Колеос ,Талисман и Каджар,но те имат единични продажби. Някога Рено са имали добри коли,сегашните са пластмасови легени произвеждани в Турция.
  • #19
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Не 95%, 99% останалия 1 процент са служебни на дилърствата. Слагате един Талисман до един Супърб и ви става ясно дали Шкода са притеснени от тоя казан.
  • #18
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Истината е, че нямаш преки впечатления от марката и си като децата, искам та искам. Твойта количка да е хубава, а на другите деца да не е. Един реален довод не даде.
  • #17
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Истина е една. 95% от продажбите на Рено и Дачия са фирмени. Купуват ги на оперативен лизинг. Купуват ги само защото са им Евтини ! Частни клиенти почти няма. И колкото и да пишат всекви познавачи истината,е че френските коли са бок\лук. Давайте им всекви лайкове за дизайна. Няма значение. ***\то си е **\но ,дори и красиво.
  • #16
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Аз пък имам чувството, че разни фенове на Тойота много се притесниха от Рено, понеже ги изместиха, а Дачия направо купиха наред фалирали японски производители и сега жълтури станаха франсета.
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    асаф ( преди 7 месеца )
    С гаранция ще е като Дачиа за Европа! Така ще спестят от обезшумяване, тонираните стъкла, меката пластмаса и т.н. :)))