IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen влиза в нов скандал – този път с електромобили

Компанията отзовава 124 000 коли на ток заради канцерогенен материал

Volkswagen влиза в нов скандал – този път с електромобили

Германският производител Volkswagen още не се е възстановил от скандала с манипулираните дизелови двигатели от 2015 г. , но е на път да се забърка в нов, който също може да има сериозни последици, съобщава немското издание Wirtschaftswoche.

Volkswagen влиза в нов скандал – този път с електромобили

След Дизеглейт компанията обяви, че се насочва към развитие на електромобили и хибриди, за да се подготви за бъдещето и да се опита да изчисти света от замърсяване. Оказва се обаче, че предстои изтлеглянето на 124 000 електрически и хибридни коли на марката, като за това настоява Федералната агенция за автомобилен транспорт на Германия (KBA).

Според информацията на медиите, проблемът е в системите за зареждане на автомобилите, които съдържат канцерогенен метал. Акцията вероятно ще лъде разширена и ще засегне моделите на ток на още два производителя - Audi и Porsche.

Още през май от Volkswagen обявиха, че спират производството на хибрида Golf GTE, като посочената причина бяха големият брой поръчки. Тогава беше обявено, заводите на компанията работят на пълни обороти, за да може да се справят с търсенето, като поръчки за хибрида ще започнат да се приемат отново след няколко месеца.

Сега се оказва, че зарядните на този и други електрифицирани модели на концерна съдържат 0.008 грама кадмий, който е добре изолиран и не представлява директен риск за хората. В същото време обаче той оказва пряко въздействие на околната среда, когато се наложи автомобилът да бъде бракуван.

Официално от Volkswagen все още не са обявили сервизна акция заради проблема, така че производството на електромобили и хибриди ще продължи. Още повече, че инженерите на компанията вече са заменили кадмия с друг материал, който е безопасен за хората. Освен Golf GTE в сервизите ще бъдат привикани със сигурност електрическите e-Golf, e-Up! и хибридният Passat GTE.

Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen
0 от 500
  • #21
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Man, не виждаш ли, че цялата злоба идва от един човек с Тойота ли, Хонда ли, Нисан ли не се знае.
  • #20
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Man ( преди 5 години )
    Добре де, писачите, защо с толкова злоба? ВАГ, японски, кой каквото иска да си кара. От коментарите личи примитивизъм, комплекси и ниски количества интелект, иначе нямаше да сте толкова крайни. Редактора ви пуска статия с манипулиращо заглавие и всички скачате по команда!
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Marin ( преди 5 години )
    Служебната ни е 1.8 TSI, 184 коня май и в гаража я държим запалена по 8-10 мин. докато натоварим и въздуха грам не се усеща променен.Иначе за лична Субару разбира се.
  • #18
    7 rate up comment 4 rate down comment
    45 ( преди 5 години )
    Мале не мале,жалкото е че такива като теб четат избирателно,идва тема мечта,..как мразената от мен фирма се забъркала в нещо.Дали е вярно или не..друга тема.И аз съм щастлив видите л ития се оклепаха.Колко требе да е *** хомо джендерус за да мисл итака.тия 40 пъти от къде ги изсмука.Никъв шанс ВАГ с ДПФ да дава 40 ппъти повече каквото и да било.Капиш,empty head!.Typ си ти.Нещщастник джендърски.
  • #17
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Жалък ***, мисля, че описваш точно себе си. Разбрахме, че във вашето село английски не разбират, сега разбираме, че и български не говорите там.Колко пъти ти казахме, *** такъв.Напомпали са гумите в Митсубиши, тях вече ги купи Дачия.Всички останали са лъгали от 30+ години и да не са писали софтуер, а направо са давали грешни данни.Как да ти го обясним, *** с ***. До втори клас ходи ли на даскало изобщо ? До кога тази държава ще гледа такива като тебе ?
  • #16
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    100 тойоти приус замърсяват по-малко от 1 пасат с 2.0 дизел ? И някви капацитети говорят за "жълти" и бели и червени?Колко мъка има по тоя свят.
  • #15
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Мале, мале вагонетките са пословично прости. Те не коментират всичките измами на VW и компания, те лаят, че и "жълтите" лъжели. Ама не казват кои жълти и какви са им лъжите - повечко налягане в гумите за вагонетките е еквивалент с лъжлив софтуер и 40 пъти над нормите емисии, а в рекламите "еко" дизели.Лошото, е че тия тъпири раждат деца, които превръщат в *** хронично болни зомбита, които допълнително съсипват измъчената ни държава. Това, което сам си направиш... Жалки ***.
  • #14
    7 rate up comment 9 rate down comment
    45 ( преди 5 години )
    Тойотаджията,не ни приказвай приказки от общ характери,какво шофираш?е въпроса.А е ясно че конглокенцията от Вашингтон иска да стъжни живота на ВАГ.Действията подсказват страх..за да го държат в подчинено положение.Инак ни една Тесларка няма да има продадена.Последните продават благодарение на липсата на други към момента..и малко маркетинг тип лъсната ябълка.С участието на *** Продакшън ООД
  • #13
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Лошото е, че пушека го дишаме всички. Без значение от цветове му.
  • #12
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Абе ( преди 5 години )
    То напоследък лъсна истината и за жълтите лъжи за "еко"-то и за разхода, но при вас екологията явно е избирателна. Хайде дишайте си жълтия пушек и не ни занимавайте!