IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Печалбата на Volkswagen скочи с 23%

Компанията обаче среща трудности с новите тестове за емисии

Печалбата на Volkswagen скочи с 23%

Групата Volkswagen отчете 23% ръст в неконсолидираната си печалба за второто тримесечие на 2018 в сравнение със същия период на 2017. Положителният финансов резултат на гиганта за периода април-юни е 5.58 милиарда евро, при 4.55 милиарда година по-рано. Маржът на печалбата е 9.1%, при 7.7% преди година.

Печалбата на Volkswagen скочи с 23%
Не можем да лежим на лаврите си, коментира Херберт Дийс след рекордните резултати за втората четвърт

Главната заслуга за силния резултат е в порасналите с 5.5% продажби на леки автомобили. След отчитането на извънредни разходи, свързани най-вече с уреждане на претенции по злополучия Дизелгейт, оперативната печалба остава 3.95 милиарда евро.

"Не можем да лежим на лаврите си, защото в следващите тримесечия ни очакват огромни предизвикателства, особено в преминаването към новата WLTP процедура за тестване на вредните емисии", заяви главният изпълнителен директор на групата Херберт Дийс. "Растящият протекционизъм по света също създава сериозни препятствия пред глобално интегрираната автомобилна индустрия".

По-рано различни източници в Германия разкриха, че VW среща затруднения да мине цялата си гама през новите тестове за емисии, наречени Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure. Новите процедури влизат в сила и стават задължителни в Европейския съюз от 1 септември тази година. Покриването на тестовете обаче отнема много повече време в сравнение с досегашния цикъл.
 

Тагове: wltp
0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    А това че продажбите на вагонетките ще намалеят всъщност е прекрасна новина - по-малко канцерогенници на пътя означава по-чиста природа и по-малко жертви от замърсяването. Всички печелят.
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Каква завист? Вагонетките всъщност са пътници - реалната им печалба пада - 3.95 срещу 4.55 милиарда миналата година, а от септември ще им се сринат и продажбите, защото повечето им модели не покриват новите стандарти за емисии. А това че правели прекрасни автомобили - ха-ха-ха-ха!
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    мнооого завист мнооого простотия ! а хората правят прекрасни автомобили - за всеки! а вие освен да мразите - друго не можете да правите !
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Дедо ( преди 1 година )
    Тоя гледа като Попандов.
  • #12
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Е как ще искат да минат на ел. коли като правят 5 милярда от продажба на дюзички, филтърчета и т.н.
  • #11
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Хех, вагонетките не могат да покрият новите реални стандарти за емисии! Не че е учудващо предвид какви инженерни недоразумения са, но най-вероятния резултат ще бъде.. връщане на старите безсмислени стандарти и продължаващото тровене цивилното европейско население.
  • #10
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Факт! ( преди 1 година )
    А бе тия включиха ли продажбите на камиони мотори сенокосачки и пръскачки за лозе или още не са да знаеме все пак колко точно "автамабили" прадался.Клоуни немски!
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    младен ( преди 1 година )
    Ама верно погледа му е един такъв лукав...
  • #8
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Край ( преди 1 година )
    Няма страшно за да продава Германия колите си в Сащ - Европа ще маа ГМО соя, ще внася втечнен шистов газ и ще се оголи за безмитен текстил. Ние коли не правим - соя ще ядем.
  • #7
    15 rate up comment 4 rate down comment
    112 ( преди 1 година )
    Физиономията на Херберт е недвусмислена ... "Малиий как ги прекарахме тия с новата продукция".