Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Porsche разкри мощността и пробега на първия си електромобил

Моделът Taycan ще получи 2 мотора и ще изминава 500 км с едно зареждане

Porsche разкри мощността и пробега на първия си електромобил

Германският производител Porsche разкри техническите характеристики на първия си сериен електромобил. Той ще се казва Taycan, като произвоводството му ще стартира през 2019 г.

Porsche разкри мощността и пробега на първия си електромобил

Спортното купе ще получи два електромотора – по един на всяка ос. Те ще бъдат подобни на използваните от хибридния спортен прототип Porsche 919 Hybrid. Сумарната им мощност е 600 к.с., като ще са комбинират с 800-волтова електрическа система.

Електромобилът ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди, като пробегът му с едно зареждане ще бъде около 500 км. Използването на специално устройство за бързо зареждане ще позволи на Taycan за 15 минути да получи енергия, достатъчна за изминаване на 400 км.

Компанията планира да произвежда около 20 000 бройки от електрически модел годишно, което съответства на 2/3 от обема на производство на модела 911. Цената на Tyacn ще стартира от 90 000 евро. Приблизително толкова струва и базовата версия на Porsche Panamera.

Снимта: Porsche
 

Тагове: porsche taycan
0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Bul_gar ( преди 8 месеца )
    Не пишете за нещо реално към момента, ами за този супер нисък автомобил като спортно купе, който след година я го видим я не. Ама че работа, автомобил с 4 врати, но вътре лежиш на пода, лукс и удобство няма що. Аз ауди от 2009г още ги чакам да им видя първия електромобил. Статията за ауди от 2009г може да я намерите във факти.бг
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Няма ли да постнете статията, че Тойота за първите 6 месеца в Европа е продала 521к автомобила 46% от които хибриди. Някоя германска марка да е направила нещо подобно? Бмв или фолксваген?
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Никой ли няма да възрази че зареждачката на това превозно средство с 350kW на автомобил ще претовари мрежата?
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Въздишате по характеристиките, но базовия модел за 90к евро няма да има тези характеристики.
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    (в завоите е като камион. С невзрачен екстериор и още по невзрачен интериор.) Да не коментираме дизайна за всеки е различно според мен е един от най-добрите и като ще гледаме кой как е в завоите да не забравяме че Поршето е високо 1 и 30 докато Теслата има опция за 7 места и по-голям багажник от Панамера комби то остава и в завоите да е по-добре а за новия модел има време след 1 година става на 7 години когато влиза в производство и Поршето интересно какви ще са характеристиките на базовото
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    fermera ( преди 8 месеца )
    Истинското качество на електромобила се разбира след като мине 200к километра.При Тесла загубата на капацитет е 10%.Колко ще бъде при Порше ще разберем след 2022 когато ще има автомобили с такъв пробег.Дотогава ще вярваме на обещания.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Може да е с 8 десети по-бърза, но в завоите е като камион. С невзрачен екстериор и още по невзрачен интериор. Верно е че е доста остаряла като модел, но нов модел не се споменава да се разработва. Мисля че няма база да сравнение с това Порше на снимката. Теслата беше топ, но когато това Порше излезе клиентите на Тесла ще избягат в посока Порше. Дано до тогава изкарат модел 3 за 35000 долара иначе фалират.
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    (Какви са тия 20% до 100? Разликата е 8 хилядни от секундата.) Всъщност е 8 десети но както и да е не само това е важно накраткo Model S ускорява до 100 като Lambo Huracan Performante и Ferrari F12tdf а Taycan като Audi TT RS и BMW M5
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Бъдете сигурни че Порше няма да пуснат незавършена недомислица пълна с проблеми, за да търсят популярност и пари. Порше е реномирана фирма с огрмна спортна история и традиции градени с десетилетия. Също така умишлено няма да бързат да направят ел кола с ускорение 2 секунди, за да не си подбият имиджа на бензиновите автомобили като 911, там има теърда клиентела традиционалисти които искат автомобили с ДВГ.
  • #12
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Аз ще задам въпроса така ако примерно сложим това Порше до Тесла на цена 100000 долара. Тоест горе долу на една цена, коя кола би избрал всеки средно интелигентен европеец? От едната страна имаш марката Порше, любима марка а и с високо качество. От друга страна Тесла с безброй проблеми. Порше със сервизи във всеки областен град а Тесла с 5 сервиза в Европа. Дори този факт, от практична гледна точка Поршето бие. А и това че за 15мин. зарежда 400км. е още един плюс.