IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Луксозната марка на Hyundai е №1 според клиентите

Genesis измести Porsche от първото място в класацията на J.D.Power

Луксозната марка на Hyundai е №1 според клиентите

Брандът Genesis заема първото място в класацията за удовлетвореност на клиентите, съставена от агенция J,D.Power. Корейският производител изпревари миналогодишния лидер Porsche. Най-добрият модел на марката е седанът G80, който заема второ място в класа на премиум-моделите със средни размери.

Луксозната марка на Hyundai е №1 според клиентите

През тази година класацията е направена след допитване сред 68 000 купувачи на нови коли в първите 90 дни след придобиването им. Те е трябвало да оценят покупката си по 77 пункта – от усещане при натискане на педала на газта до комфорта при движение. Всички 31 производителя са оценявани по скала, в която максимумът е 1000 точки.

Според изчисленията на експертите от J.D. Power., Genesis събира 884 т. при средни за индустрията 820. Лидерът от преди година Porsche e втория с 883 т. След това се нареждат BMW (863), Lincoln (861), Mercedes-Benz (858), Audi (853) и Volvo (850). В дъното на класацията са Jeep (799) Mazda (798) и Mitsubishi (783).

Класацията по марки за 2018 г.

Луксозната марка на Hyundai е №1 според клиентите

През миналата година първото място в класацията APEAL (Automotive Performance, Execution and Layout) беше за Porsche. Марката заработи 884 т, докато намиращата се на второ място Gebesi имаше 869. На трета позиция отново беше BMW – 855 т.

Победителите в отделните класове за 2018 г.


Малък премиум автомобил - Audi A3

Малък премиум SUV - BMW X1

Компактен премиум SUV - BMW X3

Компактен SUV - Chevrolet Equinox

Средноразмерен SUV - Chevrolet Traverse

Миниван - Chrysler Pacifica

Голям SUV - Ford Expedition

Голям „лек” пикап - Ford F-150

Средноразмерен спортен автомобил - Ford Mustang

Голям „тежък” пикап - GMC Sierra HD

Среноразмерен леко автомобил - Honda Accord

Средноразмерен пикап - Ridgeline

Малък лек автомобил - Kia Rio

Компактен премиум лек автомобил - Kia Stinger

Средноразмерен премиум автомобил - Lincoln Continental

Малък SUV - Mini Copper Countryman

Голям лек автомобил - Nissan Maxima

Средноразмерен SUV - Porsche Cayenne

Компактен лек автомобил - Volkswagen Jetta

Снимки: J.D.Power
 

Тагове: genesis j.d.power 2018
0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Гост ( преди 5 години )
    Прочетох интересни коментарпи и благодаря на колегите. Още една вметка: очакванията са важни без съмнени, но едно е да седиш в текстилно-пластмасов салон, друго е в кожено-екзотичнодървесен. И двата са очаквани, но удовлетвореността е различна.Съотношението цена към количество автомобил е водещо за такива кат омен, но това не изключва други потребители, който слагат акцент предимно на табелката отзад и емблемата. Е, понякога емблемата носи със себе си и добър автомобил - прилично или не скъп!
  • #15
    3 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Това сам ли го измисли, или ти го каза баща ти? Как е в казанлъшкото гето? Още ли лъскаш ауди 80-ката на баща ти? Помня как се хвалеше за новия изпарител Lovato. Айшето беше на седмото небе.
  • #14
    22 rate up comment 6 rate down comment
    FenIX ( преди 5 години )
    Това е класация за това колко са доволни клиентите от колите си а не сравнение кои коли са по-добри, здрави или др. Казано иначе колко са доволни клиентите от това което са получили за съответната цена. Явно Генезиса предлага най-добро съотношение между цена и това което получаваш и затова е на 1 място. Порше може да са по-добри като коли но ако цената им е доста повече а не предлагат много повече логично да са 2-и.
  • #13
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Точно така, собственици на Киа Рио и Порше 911 GT2 RS. Хора със съвсем различни очаквания към колата си, но тази класация много добре покрива точно очакванията, независимо от ценовата категория. Митсубиши и Мазда разочароват за цената си, тези в челото са надминали очакванията.
  • #12
    8 rate up comment 14 rate down comment
    US ( преди 5 години )
    Американците знаят как да си угаждат. Навремето когато GM и Форд са слагали автоматици и хидрамлични стъкла в Европа са карали още каруци и триколки.
  • #11
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Разликата в класациите в Европа и САЩ е, че в Европа няма да присъства Генезиса, Линкълна, Кадилака и Лексуса, защото в Европа не ги смятат тия и за коли даже. Иначе и в Азия на челните места са винаги БМВ, Мерцедес, Порше и от време на време Ауди и Волво. Всеки човек иска от тези марки, но няма възможност взима евтина барака и после вика Мерца бил скапан не е като преди а то никога не е карал Мерц....
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 5 години )
    Прав е колегата "Може да се вярва" - изявата на ФВ е също впечатляваща, пропуснал съм ги
  • #9
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 5 години )
    Не пропускайте факта, че ред компании имат луксозни подразделения, работещи под отделен бранд. Други са луксозни по подразбиране и история, нищо че натискът за макс продажби наложи появата на странности като МБ А класа. Първите места са за тях. Отбелязвам постижението на Волво като изключително добро, на Киа и Хонда като много добро, на Субару, Мазда и Мицубиши като добро. Това е САЩ, различно е, а и мнение дават собственици на Киа Рио и Порше 911 GT2 RS, които обитават различни вселени
  • #8
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Може и де вярна ( преди 5 години )
    ФВ е далеч напред в класацията спрямо Тойота,Хонда,Нисан, Мазда и Митсубиши!Факт!
  • #7
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Да, 883 т., точно колкото има средняка Порше.