fallback

Защо смяна на маслото на Bugatti Veyron струва 21 000 долара?

Процедурата е доста сложна и се прави само в специализиран сервиз на марката

Около 99,99% от населението на Земята ще се притесни жестоко, ако отиде да сменя маслото на автомобила си и получи сметка от сервиза за 21 000 долара. Точно толкава струва тази процедура при Bugatti Veyron, като тя може да бъде извършена само в специализиран сервиз на марката, съобщава cnet.com.        

Компанията Royalty Exotic Cars, която се е специлизирала в отдаването на суперколи под наем, публикува видео, в което обяснява защо смяната на маслото на Veyron струва 5-цифрена сума. На първо място, защото процедурата е доста сложна и изисква време.

Veyron използва система за смазване с общо 16 изпускателни щекера. Достъпът до тях става само след отстраняване на части от корпуса на каросерията. Пълненето, заедно с проверката на филтрите, изисква сваляне на задната броня и на още няколко елемента около нея. Познайте колко болтове имат тези парчета? Твърдо много.                  За собствениците на този модел 21 000 долара може и да не изглеждат толкова голяма сума. Но всъщност това е 1,4% от базовата стойност на Bugatti Veyron, който струва около 1,5 млн. Ако се приложи същата схема спрямо кола за 20 000 долара, смяната на маслото би трябвало да струва около 280 долара, което също е прекалено. Но пък при по-достъпните автомобили можеш да го направиш и сам.

Снимка и видео: Royalty Exotic Cars

fallback
  • #17
    Da ( преди 4 години )
    Пука ми !90% от хората които са собственици на Bugatti са с 12 см *** !!!Колкото и кинти да има и маслото да е 500000 пак е райбер малък !!!:Ddddddd
  • #16
    тошо ( преди 4 години )
    на ауди 80 което е 1990 г смяната на масло +маслен филтър ми е 31 лева с труда
  • #15
    робин худ ( преди 4 години )
    даа великия немски инженер както казва един приятел някой му е отворил главата исрал се е вътре и затваряйки я му е казал че може да прави автомобили хаха ама нещо арабите не ги карат там където няма пътища а арабите не са глупави хора като повечето тук айде хеитъри нека плюенето започне сега но едва ли ще станете по умни приятен ден
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тези коли се карат няколко пъти в годината. На тях масло им сменя третия собственик.
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нищо, на следващия модел смяната ще е по 50 хиляди. Богатите не ги бърка, когато те харчат, щото така са решили. Ако обаче техен роб им поиска 100 лв. увеличение на заплатата, стават чичо Скруч, сакън да не се охарчат излишно. Като стане всичко онлаин, хакерите ще ги научат да шофират на ръба :)
  • #12
    БайХ ( преди 6 години )
    А знае ли се сигурност след какъв пробег се сменя маслото на тази ... кола? Щото на скромната ми колица това го изчислява компютъра и зависи от стила на шофиране и качеството на горивото.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Накрая се вижда тубата от маслото-Liqui Moly 10W60.Туба от 5 литра от това масло е 137 лв.Ако събира около 20 литра това са 4 туби по 137 лв.= 548 лв.Смятай с какви надценки бачкат в този сервиз.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какъв оглед без льольо. Колата се разглобява, защото не можеш да смениш най-малкото 2-та въздушни филтъра, които са по почти половин метър. Как ще стигнеш до тях ако не разглобиш задния капак?
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    няма масло по скъпо от 100 лв/л. така че здраво набутват собственици на спортни автомобили
  • #8
    Цънцър ( преди 6 години )
    Май се сменя на всеки 5 хиляди километра. Тази кола може да издържи около 50 хил. км, което са 10 смени, т.е., за животът и се оскъпява с $200 бона, което е нищо.Мъката да се возиш толкова дълго време в такова недоразумение е далеч по-голяма.
fallback
Последни