IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Akrapovic направи изпускателна система за BMW M5: чуйте как звучи!

Титаниевите тръби добавят 11 к.с. към мощността на спортния седан

Akrapovic направи изпускателна система за BMW M5: чуйте как звучи!

Компанията Akrapovic подготви първата в света титаниева изпускателна система за седана BMW M5 (F90). Подробности за нея бяха разкрити в YouTube-канала HartyoorautosNL.

Akrapovic направи изпускателна система за BMW M5: чуйте как звучи!

Титаниевата система тежи с 9,5 кг. (около 40%) по-малко от стандартНата за модела. Тя има карбонови тръби на ауспусите и добавя 11 к.с. към мощността на двигателя (при 5700 об/мин), както и 30 Нм (при 2300 об8мин).

Силата на звука се регулира с помощта на активни клапани и се променя при избора на съответния режим на управляваща електроника на автомобила. Цената на системата е 8000 евро.



Самото BMW M5 разчита на 4,4-литров туин-турбо V8 с мощност 600 к.с. и 750 Нм въртящ момент. С добавяне на пакета Competition конските сили стават 625. Ускорението от 0 до 100 км/ отнема 3,4 секунди (3,3 при Competotion), а максималната скорост е 305 км/ч.

Снимка и видео: HartyoorautosNL
 

Тагове: bmw m5 akrapovic
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Раша пашла ( преди 1 година )
    Много грозно и кичозно.
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Man ( преди 1 година )
    Звучи много зловещо!!!
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Изпускателните уредби на Hartge звучат по-дебело и по-плътно, не са толкова високочестотни като Акраповича. Въпрос на предпочитание е, но лично на мен Хердж ми харесват много повече.
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Клипа го пуснах на колеги, които са немци и те казаха, че езика е нещо средно между холандски и немски. Разбира се, но трудно. Такъв диалект използват в региона на гр. Клеве. Нито холандците ги разбират както трябва, нито немците. А иначе регистрацията на колата е Ландсхут Бавария.
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Никой не го интересува теб какви генерации за мотори те вълнуват...
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Еййй смешен, кво се правиш на голямата работа тука ? Това немски език ли е ? Голям си разбирач, ***.
  • #6
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Звучи като нещо средно между тоалетна и изпаряваща се вода между дъното на кафеварка и котлон.Двигателят звучи добре но ауспусите са пълна скръб
  • #5
    4 rate up comment 8 rate down comment
    turbo ( преди 1 година )
    Аз пък не си харесвам тея сръбски генерации.. Много пищящ звук с мн високи вадят..Аз обичам по басов звук,Ароу,Ту Брадърс,Мивв,Лео Винче,Йошимура...Тва са яките генерации..за мотори става дума де,на колите ма боли фара кви генерации им слагат..
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Този страшен немски извади. Такъв немски не бях чувал. Повече на холандски бие отколкото немски. Трябва много добре да се заслуша човек, за да му разбере какво приказва и то само при условие, че добре знае немски иначе никакъв шанс. А Акрапович, естествено, че добре са си свършили работата. Много са добри. На втори мотоциклет слагам техен ауспух и звука и качеството на продукта номер 1. Единствен недостатък е цената, но поне знаеш, че си взел нещо коуто щу надживее МПС-то което караш.
  • #3
    15 rate up comment 4 rate down comment
    BMW ( преди 1 година )
    За да го чуем как звучи ни трябва некомпресиран файл на звука - WAV, FLAC или от сорта. След това ни трябват читави тонколони или слушалки висок клас, за да чуем как наистина звучи товa BMW! А до долният - то винаги си върви, въпроса е ти дали можеш да го караш?!?!