Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Tesla се отказа от проверка на спирачките на Model 3

Стандартният тест на системата бил скъп и забавял производството

Tesla се отказа от проверка на спирачките на Model 3

Американският производител на електромобили Tesla Motor се е отказал от провеждането на стандартния тест на спирачната система на Model 3, който се провежда след слизането на колата от конвейра, съобщава изданието Bisiness Insider.

Tesla се отказа от проверка на спирачките на Model 3

Решението за отказа е взето лично от шефа на компанията Илон Мъск, който е издал съответната заповед до служителите в завода във Фриймонт, Калифорния. Подобен ход е доста странен, тъй като именно тестът на спирачната система е един от най-важните процеси при производството автомобил.

Според информацията, проверката на спирачките е била прекратена още на 26 юни. Дали това е временна мярка или е за постоянно, предстои да се разбере. Самият Мъск смята, че тестът носи само загуби и е една от причине за забяването на производството на Model 3.

Представителят на Tesla - Дейв Арнолд съобщи, че въпреки отмяната на проверката, всеки произведен автомобил преминава през най-щателна проверка за качеството, която включва изпитания на спирачките. Компанията не прави изключение за нито една от произведените машини и проверява всички компоненти.

Експертите обаче са на мнение, че отмяната на проверката на спирачната система и балансирането на колелата е огромна грешка, тъй като тя е част от гаранцията за безопасността на шофьора и спътниците му. Този тест се провежда от всички производители и Tesla е единствената компания, която се е отказала от него.

Снимка: Tesla

Тагове: tesla model 3
0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    fermera ( преди 9 месеца )
    Отстраняването на EGR,DPF а вече и Adblue дали е сервизна акция.И после здравей онкология!
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Сега спирачки после и други система. След това здравейте сервизни акции
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Ра$$$ово Ломско ( преди 9 месеца )
    Тинтири, ако мислиш, че с компир се купува кола на 32 км. в грешка си баце!! Субсидии са му майката, субсидии!!
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Писта е силно казано, но така или иначе всяка кола трябва да се закара на паркинга извън завода за да чака за доставка до клиент. Най-вероятно тогава се тестват и всички системи. При положение че всяко колело реагира индивидуално чрез векторно спиране в зависимост от сцеплението на гумата, а спирачните усилия на всички колела заедно под алгоритъм с помощта датчици за положение и ускорение на автомобила, така че да предотвратят завъртанет на автомобила, датчиците няма как да се тестват на валяци.
  • #12
    3 rate up comment 8 rate down comment
    fermera ( преди 9 месеца )
    Когато си купуваш нова кола тя винаги има известен пробег.Моята беше на 32километра.За това време спирачките са ползвани нееднократно.Освен това колите на Тесла записват всичко което се случва с тях и могат да будат ъпгреидвани без да посещават сервиз.Свиквайте с новите технологии.
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Какви тестове на писта бе. Те не правят стандартен тест за спирачките той за писта ми говори. Какво ще те огрее че няколко бройки са тествани на писта ако се окаже че твоята кола прояви дефект в спирачките който е щял да се види ако е тествана? Може да се успокояваш с тая мисъл докато гледаш как стълба приближава а ти панически натискаш спирачките но нищо не става
  • #10
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Спестените пари от теста ще отложат с два дни фалита на Тесла, затова Мъск го е спрял.
  • #9
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Абе минтири тинтири, как си представяш да симулираш аварийно спиране на валяците на които останалите производители правят тестовете? Тесла така или иначе правят реални тестове на писта за всеки произведен автомобил, където всичко си проличава, ако има проблем. компютъра на всеки електромобил следи въртенето на всяко колело няколко десетки пъти в секундата, което при аварийно спиране, дава много повече информация отколкото можеш да вземеш от валяците.
  • #8
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 9 месеца )
    Абе фермера оти не копаш компирите? Аварийно спиране с електромотора ше направиш - успех в отвъдното :D
  • #7
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Fermera ( преди 9 месеца )
    Истината е че Тесла спира с електромотора,ама от къде да го знаят крииците.Най-голям смях ще падне като разберем колко енергия регенерират немските електрически премиуми който трябваше вече да срещаме по улуците