IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dacia Sandero влезе в Топ 10 по продажби в Европа

Вижте резултатите на пазара на нови коли през май

Dacia Sandero влезе в Топ 10 по продажби в Европа

Румънският хечбек Dacia Sandero успя да влезе в Топ 10 по продажби в Европа за месец май. Това сочат данни за копанията JATO Dynamics, която се занимава с изследване на автомобилните пазари по цял свят.

Dacia Sandero влезе в Топ 10 по продажи в Европа

Основната заслуга а отличното представяне на хечбека играят неговите всъдеходни версии, както и новата модификация - Dacia Sandero Urban Stepway, която бе пусната на пазара тази година и която е най-достъпната като цена в гамата на модела.

Лидерът в Европа продължава да е един и същ – Volkswagen Golf, от който през май са продадени 40 787 бройки. Това е с 4% по-малко от същия период на 2017 г. На втора позиция е Renault Clio – 31 800 продажби (+2%), а на трето – Volkswagen Polo с резултат 28 180 бройки (-10%).

В първата петица влизат още Ford Fiesta – 22 572 (+18%) и Volkswagen Tiguan – 22 064 (+11).  След тях се подреждат Dacia Sandero – 21 520 (+4%), Ford Focus  - 21 331 (+27%), Renault Captur – 20 839 (+26%), Peugeot 208 – 20 024 (-10%), Skoda Octavia – 19 843 (-8%), и др.

Снимка: Dacia

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 11 rate down comment
    до: К ( преди 5 години )
    Купи си Форд и повече няма да се чудиш!И да знаеш, че Форд е създаден, за да има по-скапани коли от Фолк с Ваген!
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    АвтоДжамбаз ( преди 5 години )
    Колата няма начин да е взета за 27 000 и да се продава за 30 000. Маржа е около 20% по принцип. Понякога е малко по-малко, а понякога повече, когато колата е на малко км. взета на тънка цена с някакъв дефект, който се оправя и се пуща с голяма печалба, която стига до 50% понякога. Това обаче са редки случай и затова казвам, че около 20% е маржа. За кола 30к са дадени не повече от 24-25к. Коли с такава цена обаче почти само по поръчка се вкарват с дадено капаро предварително. Масовите са до 10к
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    K ( преди 5 години )
    Аз пък друго се чудя!?Ние си плюем тука Форд, а цяла Европа си ги купува? В класацията за продажби, Фокуса е винаги след голфа или 3-ти. Фиестата същата работа, след поло и клио стои 2-ра или 3-та. Та се чудя защо се получава това разминаване? Защо ние ги плюем, а хората си ги купуват и наистина живял съм в Европа доста години, наистина Форда си е уважавана марка. Защо при нас е обратното?Някакви предположения? П.С. - Никога не съм имал Форд
  • #9
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Кога ще си го кажем честно? Всеки си пише каквото му е финансово изгодно. Оня си бил купил преди 10 години, другия бил искал истинска кола, третият мисли само за служебни. А дали истината е, че продажбите на Дачия притесняватт някого? Също както и плановете им да се състезават със Шкода? Шасито от Рено и Нисан, двигатели от Рено, външен вид в крак с времето. Нова Дачия Сандеро и Логан СтепУей веднага хващат окото и дори не започваме с Дъсъра. Само дето вдигнаха цените и на никой не му е приятно.
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    И то това 30К включва доставка и печалба на авто къщата значи тази кола е взета за 27 таван (а вероятно и по-малко) в Германия
  • #7
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Първо 2007 мегана е отвратителен и като визия (отвътре и отвън) и като качество (материали в интериора си е като стара дачия) и като удобство и то видимо от ден първи та не знам с кой акъл си го купил и второ каква цена очакваш от 11 годишна кола която нова е била 30к. И явно с мерцедеса си попаднал на по-читава бройка. Защото замисли се защо кола струваща нова 100+ хил за 5 години пада до 30к. Колега със същия двг само че Цкласа изръси към 5к за година и нещо
  • #6
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Понеже това съм го играл, аз пък като по *** за 30к си взимам 5-6г. мерцедес, пък може да ми плъоскате минусите и да ме мислите за глупав. 2007г взех чисто ново Рено меган за жената, а за мене си взех е-класа 320цди. Сравнение не може да се прави по нищо, за 10г в Мерцедеса съм налял 7000лв повече отколкото в Реното, но Мерца го продадох за 12к, а Реното оня ден за 3500лв, та като тегла чертата, с ремонти подръжка от Мерца съм по на далавера, а е 3-пъти по кола. Та нови бараки повече не купувам
  • #5
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    За 30к до 3 години повече от Шкода или Опел няма да можеш да вземеш. Не че са лоши кола де даже напротив.
  • #4
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Те румънците да се благодарят на Рено. Иначе - работни места, данъци, все плюсове.
  • #3
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ей сега ще започнат да ни обясняват че това в тос 10 не са коли и ако не е БМВ/Мерцедес няма какво да говорим. И това хора които искат да карат луксозна кола под цената на нова Дачия.