IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-малкият SUV на Volkswagen стартира от 18 000 евро

Паркетният T-Cross представлява „всъдеходна” версия на Polo

Най-малкият SUV на Volkswagen стартира от 18 000 евро

Снимки на най-малкият кросоувър на Volkswagen с все по-малко камуфлаж се появиха в няколко европейски издание. От тях става ясно, че моделът, който ще се казва T-Cross, е почти готов за серийно производство, като се очаква премиерата му да се състои съвсем скоро.

Най-малкият SUV на Volkswagen стартира от 18 000 евро

В основата на автомобила е концептуалният кабриолет Volkswagen T-Cross Breeze, представен още преди 2 години. Той е претърпял промени, за да се превърне в модел с 5 врати, който на свой ред представлява „всъдеходна” версия на новия Volkswagen Polo.

Паркетният SUV е изграден на платформата MQB-A0, но като дължината му ще бъде около 4,1 метра. Така той ще се превърне в аналог на вече представения Seat Arona, както и на бъдещата Skoda Visison X. Кросоувърът ще бъда само с предно предаване, но не се изключва и появата на версия с 4х4, тъй като платформата позволява подобна конфигурация.

Очаква се моделът са получи същите двигатели, на които разчита в момента Arona. Това са бензинови турбомотори 1.0 TSI (95-115 к.с.) и 1.5 TSI (150 к.с.), а също така и дизел - 1.6 TDI (95-115 л.с.). Впоследствие ще излезе и хибридна версия, която ще се зарежда от мрежа.

Най-малкият SUV на Volkswagen стартира от 18 000 евро

Серийният Volkswagen T-Cross ще стане най-компактният и най-достъпен кросоувър на немската марка. Цените му в Германия ще стартира от 18 000 евро. При по-големия T-Roc те почват от 20 390 евро, а при Tiguan – от 27 000 евро. Това обаче ще се промени през 2020 г., когато ще излезе още по-малък модел – T-Track, чиято дължина ще е 3,8 метра, а цената ще е още по-ниска.

Тагове: suv polo volkswagen t-cross
0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А о ще по-жалко е да произведеш 10 млн коли и да не отзовеш нито една въпреки хилядите доказани проблеми и да караш купувачите да плащат за собствените инженерни грешки и недомислици. А още по-гадно е да правиш колите с програмирано качество и след определен период клиента ти да става спонсор на сервизите. Много по-разумно е при грешка да си я оправиш за твоя сметка дори и на 10 годишни коли с отдавна изтекла гаранция. Разбира се немците никога не си признават грешките. Безгрешни бунаци са.
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Жалко е когато продадеш 10 мил. коли и накрая отзовеш 50% от тях, подобно на Тойота.
  • #8
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Фолк с Ваген могат да убият конкУренцията само и единствено от смях. Толкова са жалки, че дори не е никак смешно.
  • #7
    7 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 година )
    Малък като обем, но голям като цена. И това с голата пластмаса, дето чак и от Аутомотор се учудиха ( за T-ROC), що твърда пластмаса, пък искат майка си и баща си за тая талига. Чудят се и защо искат повече пари от Голф, дето пък пластмасите по-меки. Е, успокоиха се, че били качествено изработени. Добре. Удари си ти крака или лакетя в пластмасата, после ще говорим колко качествено си се ударил.
  • #6
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Абе Долния ( преди 1 година )
    Пиша на български многократно по-добре от теб - Факт! Преведи ни ти на български какво е "не тис е разбира"? А що се отнася до въпросната дума "конглокенция" модераторите я променят всеки път по неясни за мен причини! Ако искаш пробвай сам да я напишеш правилно!
  • #5
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Факт! ( преди 1 година )
    Абе научи го тоя български конгло какво нищо не тис е разбира!Да не си от Столипиново?
  • #4
    18 rate up comment 14 rate down comment
    Абе ( преди 1 година )
    VW пак убиха конглокенцията! Не случайно от няколко десетилетия са №1 по продажби в Европа!
  • #3
    16 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Като гледам снимките, тази т0алетна дори не са е повдигнали много. Горед-долу клиренса е, като на лека кола и е не по-вече от 15-17 см. За сметка на това цената е почти двойна само заради няколко сантиметра по-голям клиренс. А не е ли по-удачно да си купиш нормално Поло и да му смениш окачването и да ти стане по-високо на съвсем ниска цена. Всъщност най-удачното нещо е да сте по-далече от Фолк с Ваген. По-малко главоболия, нерви и загубено време по сервизите.
  • #2
    18 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Какъв СУВ е това, като си е едно повдигнато Поло?!?!?! Дори в статията е написано: „всъдеходна” версия на Polo. Т.Е. малка табуретка на цената на автомобил с която освен да качиш по-висок бордюр за друго не става.
  • #1
    16 rate up comment 18 rate down comment
    Факт! ( преди 1 година )
    Подвижна то.летна!Немският крах е тотален е.аси некадъ.ниците!