IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda готви премиерата на следващата „тройка”

Моделът ще получи нов двигател SkyActive-X

Mazda готви премиерата на следващата „тройка”

Следващото поколение на Mazda3 ще дебютира по време на автосалона в Лос Анжелис тази есен, съобщава изданието AutoExpress, което разкрива и подробности за автомобила.

Mazda готви премиерата на следващата „тройка”

Сегашната генерация излезе на пазара през 2014 г., но през последните години продаж/ите падат. В Европа това не е толкова забележимо – 49 766 бройки през 2015 г., 45 889 през 2016 и 43 794 през 2017, но в Щатите нещата се развиват доста по-зле за модела – 107 885 през 2015, 95 567 през 2016 и 75 018 през миналата година.

Затова е в Mazda се надяват, че със смяната на поколенията ще успеят да съживят модела. В неговата основа ще бъде концептът Kai (на снимките), който ще претърпи леки промени, за за може да бъде адаптиран към серийно производство.

Mazda готви премиерата на следващата „тройка”

Именно следващата „тройка” ще бъде първият модел на японците, изграден на новата платформа SkyActiv Vehicle Architecture. Освен това при Mazda3 трябва да дебютира и нов двигател – SkyActive-X, развиващ 187 к.с. и 230 Нм въртящ момент. В гамата на модела остават и до/ре познаните агрегати SkyActiv-G и SkyActiv-D.

Снимки: Mazda

Тагове: mazda3 skyactive
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Мацуда ( преди 5 години )
    ТЦ, абсолютно съм съгласен,супер си е - карам същия ултимат вече година и половина(2,5 бензин)!Съседа взе АудиQ5 3-4 годишно,неговите думи : "Мойта друса повече!"Не робувам на марки-четеш,караш пробно,харесва ти - купуваш ново!
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 5 години )
    тц, остави ги да си съскат. и аз съм с нова цх-5 ултимат, реших, че няма смисъл да давам още 20к за данък обществено мнение тип "премиум". спртният режим е страхотен!
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Николай ( преди 5 години )
    Тц събуди се моля те :) ахаххаха
  • #14
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Тц ( преди 5 години )
    Само да добавя - през 90-те май нямаше Head-Up дипслей директно върху предното стъкло, темпомат със следене на предната кола от 0км/ч тип "спри-тръгни".Както и следене мъртва зона отзад при заден ход, автоматично спиране напред и назад при паркиране.
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Тц ( преди 5 години )
    Май не влизал в новата CX-5. Мога да ти покажа моята Ultimate.Това за капачката не го разбрах.Паметта на седалките контролира огледалата.Това за задните прозорци също не го разбрах.Обезшуямването е страхотно, материалите са доста по-добри от старата ми БМВ тройка 2014та. Кожата е истинска, дисплея с много висока резолюция. Управлението с джойстика е много приятно, копчетата щракат много мазно. Спирачките и автоматът - не знам, според мен са ОК.Разбира се, това субективно.
  • #12
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    "кое точно е от 90-те?"Капачката на резервоара не се отваря с централното заключване, а с жило от мястото на водача.Паметтта на седалката не контролира страничните огледала.Заключването на задните прозорци не минава през компютъра и не може да се заобиколи от пулта на шофьорското място.Обезшумяването е трагично.Спирачките са трагични.Автоматикът е груб и му липсва интелигентност.Материалите в купето изостават с 20 години спрямо европейските марки.И т.н.Говоря за новите модели.
  • #11
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Да, за тези пари по-добре сериозна марка.
  • #10
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Николай ( преди 5 години )
    Само който е имал мазда и не го е срам да си признае грешката ще ме разбере.Имах такава кола 3 2.0 150 коня 2010 година. Висок разход.Със 150 - 160 вие като вълк.Никакъв въртящ момент.Никакъв обзор от зад волана.Ръждясала.И задните апарати бяха блокирали от ръждата не мина ГТП за първа рег.Единствено ръчките на мигачите ми харесваха.Тапицерията е някаква измислена и запарва а дори не е кожа.Сега карам а3 спортбек 2012 все едно семки и круши да сравняваме...
  • #9
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    "Технологии от края на 90-те маскирани като съвременни, плюс крайно подвеждащ маркетинг."кое точно е от 90-те?
  • #8
    6 rate up comment 5 rate down comment
    ае ( преди 5 години )
    добър дизайн, не особено жизнени двигатели.. дано се промени с новата 3ка. Турбото не е глезотия, а нужда.