IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-евтините модели за годишно обслужване

Класацията на RepairPal.com е за автомобилите на американския пазар

Най-евтините модели за годишно обслужване

Популярното издание RepairPal.com състави класация за най-евтините за поддръжка автомобили, предлагани на пазара в САЩ. Идеята е да се покаже на собствениците приблизително колко ще им струва годишното обслужване на дадени модели. В него влизат смяна на масло и филтри, както и ремонтите, причинени от износването на накладки, ремъци и акумулатор.

Най-евтините модели за годишно обслужване

Според създаденият от RepairPal.com. индекс, най-изгодно като ремонти и обслужване, излиза Toyota Corolla. При нея средната сума, която собственикът отделя годишно, е 341 щатски долара. На обратния полюс е спортното купе Porsche Cayman, при което средната годишна сума е 2370 долара.

Изхождайки от тази информация, изданието направи списък по класове на най-евтините модели като обслужване и поддръжка, предлагани на американския пазар. В него включени показателят на индекса за ремонти, както и прогнозируемата парична оценка.

Показаните цифри са основани на заявената стойност на резервните части и човешкия труд за самата дейност. За изследването е използвана голяма мрежа от сертифицирани сервизи и автосалони на официалви дилърства.

10. Heavy Duty Pickup Trucks: Nissan Titan XD

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 27. Средна стойност - $463/год.

9. Full-Size Pickup Trucks: Ford F-150

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 29. Средна стойност - $482/год.

8. Compact/Midsize Pickup Trucks: Toyota Tacoma

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 23. Средна стойност - $398/год.

7. Minivan: Honda Odyssey

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 24. Средна стойност - $403/год.

6. Large SUV: Nissan Pathfinder

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 24. Средна стойност - $406/год.

5. Compact/Midsize SUV: Honda CR-V

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 22. Средна стойност - $385/год.

4. Sport Cars: Ford Mustang

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 27. Средна стойност - $454/год.

3. Large Cars: Toyota Avalon

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 23. Средна стойност - $388/год.

2. Sedan: Honda Accord

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 21. Средна стойност - $351/год.

1. Small Cars: Toyota Corolla

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 21. Средна стойност - $341/год.

Снимки: Производителите

Тагове: repairpal
0 от 500
  • #6
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Е то форумната VAGонетка от къде да знае какви са цените на VAG в официалният сервиз, като кара само нов внос и си ги поддържа при кварталният майстор в гаража му! А тези филтри на BOSCH турски. Директен внос от Турция. Поне да беше питал някой, който разбира да те светне какви филтри да си вземаш, а не да се излагаш с този турски BOSCH. CASTROL-а (ако случиш на оригинален) пък го правят в братска Румъния и няма нищо общо с CASTROL-а от Германия. А на тази цена 50 лв. забрави да е оригинален!
  • #5
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    До този под мен с цените на VAG Хайде сега се разходи до представителството на VAG и попитай за цените какви са! Аз пиша за официални цени в Тойота!!! Във фирменият сервиз, а не за НЕофициални! Дори НЕофициалните на ВАГ са по-високи от тези на Тойота. В Ауто Билд имаше също статия за цената на обслужването в Германия и колко излиза изминат км. на всеки един автомобил. В Германия също Тойота са с най-евтиното обслужване и цената им на изминат км. е най-ниска. Така, че не е само в САЩ така.
  • #4
    5 rate up comment 5 rate down comment
    до: none ( преди 1 година )
    Малко и голямо обслужване взети от сайта на Тойота: TO/A - през 15 000 км. Включва смяна на предписаните от производителя компоненти (масло, маслен филтър и др.) и проверка на общото техническо състояние на автомобила (ходова част, спирачна система, светлини). TO/B - през 30 000 км. Включва смяна на предписаните от производителя компоненти (масло, филтри, свещи и др.) и проверка на общото техническо състояние на автомобила (ходова част, спирачна система, светлини).
  • #3
    10 rate up comment 8 rate down comment
    до: none ( преди 1 година )
    На мен поддръжката на японският ми автомобил е следната: Веднъж на 12 м или 15 000 км., което настъпи първо малко обслужване, което включва смяна на масло и филтри. След малкото обслужване следва голямо обслужване (редуват се) пак на същия период 12 м или 15 000 км смяна на масло и филтри + филтър на купето и евентуална смяна на антифриз и спирачна течност. Малкото обслужване ми е 124 лв, а голямото 248 лв. Кажи ми по-евтино обслужване на кола в БГ с ДВГ! НЯМА! Проверено!
  • #2
    7 rate up comment 14 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    Мисля че това отговаря на въпроса защо в САЩ прагматичните хора карат предимно японски коли, а патриотите - такива местно производство. Би било добре да се направи една класация и за Европа. Тук нещата изглеждат много по-различно. Японските и корейските коли не са никак евтини за поддръжка, но понеже и германските автопроизводители държат сериозни цени, а и имат повече проблеми от тях, никой не обръща чак такова внимание. Общата цена на притежание е най-важният критерий при масовите коли.
  • #1
    31 rate up comment 10 rate down comment
    стига! ( преди 1 година )
    стига крадяли статии от американски сайтове. Какво ни вълнуват те?????????