Германският производител Audi официално представи новото поколение на комбито A6 Avant. Автомобилът е получил стилен и съвременен дизайн на интериора и екстериора, както и най-модерни технолиги.
Комбито следва стъпките на показания по-рано седан, като изглежда далеч по-спортно от своя предшественик. Автомобилът е получил стилна решетка на радиатора и по-мускулест дизайн. Въпреки че е насочен към практичността, комбито е най-красивото в историята на модела.
Новото Audi A6 Avant е оборудвано със светодиодни главни светлини. Освен това Audi предлага оптика HD Matrix LED с отичителни дневни светлини, като от компанията подречртават, че коефициентът на аеродинамично съпротивление е 0,27.
Интериорът на комбито повтаря почти напълно този на седана. В салона има информационно-развлекателна система с 10,1-инчов монитор, цифров 12,3-инчов приборен панел и 8,6-инчов дисплей, от който се управлява климатичната система.
От компанията подчертават, че интериорът на Audi A6 Avant (моделна година 2019) ще се предлага в различни варианти, в това числа и скъпа кожа Valcona и натурално дърво. Клиентъти ще могат да поръчат предни седалки със загряване, вентилация и масаж. За автомобила са предвидени още панорамен стъклен покрив, йонизатор ва въздуха, акустична система Bang & Olufsen и др.
Голямото предимство на комбито е багажникът, който побира 565 литра, но при свалени седалки обемът се увеличава до 1680 литра. Автомобилът разполага с електрическа врата на багажника, както и със специална система за закрепване на багажа.
Засега от Audi не съобщават технически детайли за комбито, но се очаква то да получи двигателите на седана. Това означава, че A6 Avant ще разчита на моторите 3.0 V6 TFSI (340 к.с. и 500 Нм) и 3.0 V6 TDI (286 л.с.и 620 Нм). Всички версии ще бъдат оборудвани с „мека” хибридна система със стартер-генератор и система за рекуперация на енергията при спиране.
За автомобила е предвидена и система за управление на четирите колела, благодарение на която се намалява радиуса на завоя, както и управляемостта при високи скорости. Предлагат се 4 различни варианта на окачването – стандартно със стоманени пружини, спортно, адаптивно пневматично и с регулируеми амортисьори.
Комбито разполага и с най-технологичните системи за помощ на водача, които се потдържан от 5 радиолокационни датчика, 5 камери, 12 ултразвукови датчика и лазерен скенер. Всички тези опции дебютираха при флагманския седан Audi A8.
Снимки: Audi
Още снимки на модела - в галерията горе.