История на модела
9/93 Представяне на модела - компактна лимузина с 3 и 5 врати1/94 Еърбег за водача серийно6/94 Представяне на кабриолет с 1.2 или 1.6 литров мотор10/99 Смяна на модела, ABS, предни и странични еърбегове серийно9/01 Въздушни възглавници за главите серийно7/03 Фейслифт, разпознаваем по по-големите фаровеВтората генерация на модела привлича с модерен дизайн и техникаВ сравнение с катастрофалния си предшественик Уно Пунтото е направо нова ера от гледна точка на качество и надеждност. Представената през 99та година втора генерация на модела е по-сигурна и въздейства по-атрактивно, макар че в статистиката на авариите не се качва много места нагоре. Дори по-нови Пунто страдат по-често от средната статистика от повреди.
Малките бензинови мотори са пъргави и култивирани, но изискват доста работа по превключване на предавките, за да могат да останат в потока от автомобили. Отпред и отзад има достатъчно пространство за краката и главите на пътниците, които сядат на безупречни седалки. Размерът на багажника от 290 литра е съвсем в ред за тази категория автомобили. Както повечето малки коли Пунто прекарва съществуванието си като градски автомобил, използван за кратки отсечки. Износването може да бъде много високо, въпреки малкото километри на километража. Който търси сигурност при покупката на Пунто втора ръка, трябва да се провери как е ползвана колата в ежедневието.
Най-често срещани повреди:
Мотор: Повреди, предизвикани от скъсани ангренажни ремъци и прегряване, често поради разливи на масло.
Износени съединители, дефектни автоматични скоростни кутии (Пунто1), 5-та скорост заяжда при ръчните
Електрика и Електроника: Проблеми с мениджмънта на мотора, имобилайзера, горивната помпа, объркващо мигащи контролни лампи. Електрическото серво на волана дефектира (от 10/99), неработещи електрически прозорци, дефектиращ ключ за мигачите