IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW печели най-много от всеки продаден автомобил

В тройката влизат още концерните Suzuki и Daimler

BMW печели най-много от всеки продаден автомобил

Концернът BMW е най-печелившият автомобилен производител в света, след като никой не можа да го изпревари по отношение на оперативната печалба, показва проучване на консултантската фирма Ernst & Young (EY).

BMW печели най-много от всеки продаден автомобил

Оперативната печалба на баварците за 2017 г. е 10%, което означава, че от всеки 100 евро приход от продажба на автомобил 10 евро остават за компанията. На втора позиция е Suzuki с 9,8%. В класацията от преди година японците заемаха трета позиция след BMW и Daimler, но вече са втори.

На трето място се смъква концернът Daimler, при който печелбата е 8,9%. Най-големият производител в Германия – групата Volkswagen, е едва на 8-ма позиция с 6%. Цифрите се отнасят за цялата дейност на производителите, която включва и предоставяне на финансови услуги на клиентите.

Ако се изчислява само дейноста на автомобилните подразделения, картината е малко по-различна. При Daimler чистата рентабилност е 9,6%, докато при BMW – 8,9. Резултатът на Volkswagen е 5,9%, но тук не се включват показателите на китайското подразделение на концерна, тъй като то е отделна компания.

Проучването на Ernst & Young (EY) сочи, че през 2017 г. водещите 16 автомобилни производителя в света са реализирали обща печалба от 104 млрд. евро. Това е с 12,4% повече от 2016 г.

Статистиката показва, че16-те най-големи автомобилни компании в света са реализирали обща печалба от 104 млрд. евро през 2017 г., което е с 12,4% повече от предходната година. Експертите обаче са на мнение, че индустрията ще забави ход, тъй като трябва да отдели милиарди за инвестиции в електромобили и екологични модели, което ще намали приходите им.

„Подобно нещо ще доведе до ръст на продажбите в дългосрочен план. Сега електромобилите са губещ бизнес за повечето производители, но който не инвестира в тази технология, ще се окаже в опасна ситуация след време”, коментира експертът от Ernst & Young – Петер Фус.

Снимка: BMW

Тагове: bmw
0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 2 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    Статистиката е на German press agency dpa и е доста изкривена според мен, понеже не отчита китайските операции на трите германски фирми (над 40% в случая с ФВ), а също така се казва че ако се отчитат само продажбите на коли като печалба Тойота са първи в света но не се споменава с какъв процент. Изобщо германска му работа, мъчат се да правят евтин маркетинг с E&Y чийто "анализи" никой не взима насериозно. И съм съгласен с коментарите на колегите, че последните БМВ-та едвам си изкарват гаранцията
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    как няма да печели най много БМВ.... китайска пластмаса , съмнителни БГ седалки и за всяка екстра , която във френските коли е стандартна броиш по хилядарка отгоре. неслучайно последните 15-20 години модел на БМВ не намира място в челото на класациите за надеждност нищо общо с великите баварки отпреди 90те
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ама някой издържа и кифла ли? Толкова ли е богат,влюбен или наивен? Без значение,просто ми стана интересно.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ДрБр ( преди 1 година )
    Продавам Ферари. Перфектно, Газова уредба!
  • #7
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ми как няма да печелят. Те тия новите БМВ-та са егати ширпотребата. Почти всичките им части се произвеждат във Китай и източна Европа. Във Германия ги сглобяват емигранти от близкия изток. Докато са нови биват. Нправени са точно да изкарат 5 години без проблеми. После в моргата. И това удоволстве се продава със 200% надценка.
  • #6
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    това е българия теглиш бърз кредит за да си купиш 6 цилиндрово бмв за да си цар на кокосовия крем и му слагаш газова уредба щото ийсифона е на лизинг и парите не стигат за магарешкия бензин а трябва и за кафе и цигари че и кифла да издържаш щото си е харесала едни сандалки в мола иии ток иии вода и чакай и входна такса за панелката в която си под наем и стана една дълга я по добре с метрото на работа
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    majstor4e ( преди 1 година )
    на N52 става газ, на N54 - не
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    пази боже ...
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    :D:D:D БЕНВЕ ФЕНЧЕТА...
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Слага се газ без проблем.