IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen разпродаде e-Golf

Търсенето на електрическите модели на марката е нараснало 3 пъти през 2017 спрямо 2016 г.

Volkswagen разпродаде e-Golf

Компанията Volkswagen обяви, че почти всички автомобили от модела e-Golf са разпродадени Според Херберт Дийс, шеф на концерна, това се дължи на повишеното търсене на електрически автомобили.

Volkswagen почти разпродаде e-Golf

Дийс разкри, че продажбите на електрическите модели на марката са нараснали три пъти през 2017 спрямо 2016 г. Той посочи, че хората лесно биха избрали електрически автомобил, стига  той да е на правилната цена.

Статистика, изготвена от изданието Clean Tecnica показва, че e-Golf до момента е най-продаваният електрически автомобил в Западна Европа, като от модела се реализирани 1985 продажби само през този януари. В челната тройка попадат още Renault Zoe с 1871 бройки за същия период и BMW i3 с 1867 бройки.

Сега всички, които искат да се сдобият с електромобил от VW, ще трябва да почакат до 2022 г. когато компанията ще пусне своя първи електрически модел от гамата I.D. До 2030 г. немският концерн ще е готов с 300 електрически модела, като някои ще бъдат подобрени версии на сегашни модели.

Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen e-golf i.d.
0 от 500
  • #41
    12 rate up comment 0 rate down comment
    пена ( преди 1 година )
    На електричките бяха само за еко-джендъри? Нали търсенето било ниско? Нали хората не искали да си купуват трамваи защото били много пари?
  • #40
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Италиаско и качество,... Стана весело!
  • #39
    7 rate up comment 17 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    Като чете човек статията ще си помисли че са продали 1М Е-Голфове :)). А се смеете на Тесла. Цирка с германските ел. коли тепърва предстой, щото последните години от германските ел. задвижвания остана само цената. Всичко е Made in China. Стигна се дотам, че в момента е по-добре да си купиш италианско задвижване (цената е на 1/2 и качеството е х2).
  • #38
    10 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Велики са!Продали три пъти повече от 2016 г. Само, че тогава продадоха 12 (дванедесет) електрически коли. Сега вече 36, ле ле, избиха рибата!
  • #37
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Та през 2030 г. ще пуснат подобрени модели на сегашните,...!? Тези наистина съвсем изпаднаха.
  • #36
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Шоп ( преди 1 година )
    От голфу по-убаво нема, както от искаро по-дълбоко нема и от витоша по-високо нема!
  • #35
    9 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Между другото карантията на ,водородните. немски коли беше колкото един микробус и тежеше около 2 тона. Проблемът им бяха връзките и съединенията, където минаваше водорода, за да влезе в двигателя. Разкапваха се за нула време. Тестовете се правеха на специални полигони и колите не се караха от хора, а хората стояха на стотици метри и ги управляваха дистанционно, защото имаше опасност от експлозия. Толкова за немските водороидни технологии. Леваци са отвсякъде вурстовете. Факт!
  • #34
    13 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    I BMV i MB правеха водородни коли, но представете си ги правеха така ,че го горяха в ДВГ водорода, а не да го ползват, като горивна клетка за електричество, което да задвижва автомобила. Тойота за пореден път им показаха, че така не се прави. Обаче напушените им дизелови фенчета си мислят, че пак немците били първи. Дори Тойота им даде да ползват безплатно над 2000 патента, но немеца па не може и не може. Това не е нафтовата печка да е издялкаш с мотиката. Високите технологии не са за всеки...
  • #33
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тойота продаваха и IQ Electric,продаваха ел.Рав4 от 97-ма година, но тогава пазар за такива коли нямаше. За това Тойота ги спряха.
  • #32
    12 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Аз за друг приятел питам и се научи да не спориш с мен. БМВ като правеха водородни коли що харчеха 50/100км. и се обединиха с Тойота за да се научат от японеца как се правят хибриди и водородни коли?