IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-икономичните японски коли на пазара

Начело е Prius с хибридната система Toyota Hybrid Synergy Drive

Най-икономичните японски коли на пазара

Държавното управление на транспорта, земите и инфраструктурата на Япония обяви Топ 10 на най-икономичните автомобили, местно производство, които са се продавали през 2017 г.

Най-икономичните японски коли на пазара

Безусловен лидер в тази класация е Toyota Prius с хибридна система Toyota Hybrid Synergy Drive, която може да се зарежда от електропреносната мрежа. Заявеният разход на гориво при този автомобили е 2,45 л/100 км.

На втората поция се нарежда друг модел на Toyota – компактния хечбек също с хибридно задвижване Aqua. Той харчи 2,63 л/100 км в смесен цикъл. Следват Nissan Note e-Power и Honda Fit със система Sport Hybrid Intelligent Dual Clutch Drive (i-DCD), а в петица място е намерил още седанът Honda Grace.

Като цяло в първата десетка попадат 6 модела на Toyota, 3 на Honda и един на Nissan. При всички тях разходът на гориво е под 3 л/100 км.

Топ 10 на най-икономичните японски автомобили за 2017 г.


Toyota Prius - 2,45 л/100км

Toyota Aqua - 2,63 л/100км

Nissan Note - 2,68 л/100км

Honda Fit - 2,68 л/100км

Honda Grace - 2,87 л/100км

Toyota Vitz - 2,90 л/100км

Toyota Corolla Axio - 2,90 л/100км

Toyota Corolla Fielder - 2,90 л/100км

Honda Shuttle - 2,90 л/100км

Toyota Camry - 2,99 л/100км

Снимка: Toyota

0 от 500
  • #11
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    VAGиналче,през 2012 г имаха един хибрид и той се казваше Приус. В момента имат над 15 хибрида и е нормално продажбите на един от тях да спадне.Хайде сега марш в статистиката да видиш колко ПЪТИ са се увеличили продажбите на хибриди спрямо 2012 г!Знаем, че мисленето не е силната ти страна, но не е лошо да се спреш с тези простотии! Преференции за хибриди в повечето държави НЯМА!Гледай, чети и стига с този спам, че ставаш смешен. Знам, че те боли, че любимците ти правят нафтови печки,но това е
  • #10
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Ло ( преди 6 години )
    Катастрофалният спад на продажбите на Приус/над 60% през 2017 спрямо 2012 говорят сами за качествата на тази консервена кутия.Колкото до такситата-не е лошо да видиш преференциите и данъците за този жизнес в някои столици на Европа!
  • #9
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Заявеният разход ( преди 6 години )
    Няма нищо общо със реалния! На някои модели на МБ, БМВ и Волво е дори 2.1 л.Но виж,измерените разходи на Шкода Октавия,ФВ Расат,Голф и Режо са РЕАЛНО измерени в САЩ и са около 2.5 л. И всичките са ДИЗЕЛИ! Факт!
  • #8
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тия дни покарах един Приус в Болоня и околностите. Среден разход - 6,2/100 около 50/50 градско извън. Бяхме 4маПо дървена кола от Приуса не съм карал, беше на малко под 30к км. Отвратителни пластмаси, трополи, по павета не може да се кара, при спиране шуми поради зареждане на батериите. Направо трагедия. Ако беше кола за 25к лв, щеше да е ОК, но за 50к е супер трагедия.
  • #7
    12 rate up comment 2 rate down comment
    до: първия ( преди 6 години )
    А за здравината на Приус няма какво да се говори. Всеки, който се интересува от коли знае за нея.Моята е на 160 000 км на 7 г. и единственото, което съм сменил до сега са лампите на габаритните светлини и на номера отзад. Сменил съм ги с ЛЕД лампи на които им дават 30 000 часа живот на светене. Така, че за сега нищо друго освен масла и филтри не се сменя. Окачването е желязно и багажникът доста голям. На 3 нива е и побира много, защото батерията е под задните седалки. Много добър автомобил!
  • #6
    13 rate up comment 2 rate down comment
    до: първия ( преди 6 години )
    Климатроника и той не е на ремък, а е електрически. Нямаш ремъци и нямаш механични загуби. Ползването на климатика почти не ти казва разхода, както при останалите коли. Повишава се само с 0,1-0,2/100 по каталожни данни, но ти няма как да разбереш тази малка разлика. Аз примерно изобщо не го изключвам. Нагласил съм си една температура си ми стои непрекъснато включен. Да ти кажа ли, че накладки и дискове се сменят след 150 000 км заради регенеративното спиране. И те не са скъпи, а доста евтини.
  • #5
    15 rate up comment 1 rate down comment
    до: първия ( преди 6 години )
    Нещо сметките ти много грешни!7-*** година карам Приус 3. Поддръжката на двигателя кое и е по-скъпото? Обикновен ДВГ е. Сменяш масло и филтър. Нямаш нито един ремък, нямаш динамо, нямаш водна помпа на ремък тя е електрическа. Обслужването в Тойота на колата ми струва 234 лв. Кое е скъпото? На батерията и дават 10 г. гаранция. Ако нещо стане ти е сменят. Да, ама нищо не става. Хората си търкалят предните поколения на по 15-20г. и батерии не са сменяли. А и батерията е на модули и не се сменя цяла
  • #4
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Nev ( преди 6 години )
    Не забравяйте, че Приус трайно присъства във всички класации по надеждност, така че като става въпрос за подръжка, не се очаква кой знае какво, освен консумативи!
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Този ( преди 6 години )
    Сметките зависят от годишния пробег на автомобила и гаранцията на батериите. Сметките на първия излизат така заради първоначалната висока цена на хибрида
  • #2
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Nev ( преди 6 години )
    По целия свят използват масово Приуси като таксита, което е факт, да си провериш пак изчисленията!