IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новото Peugeot 508 ще получи версия GTi

Лифтбекът с 270 к.с. трябва са се пребори с Volkswagen Arteon

Новото Peugeot 508 ще получи версия GTi

Второто поколение на лифтбека Peugeot 508 дебютира наскоро – по време на автосалона в Женева в началото на март, но все още продажбите му не се стартирали. Това ще стане през септември, когато французите ще представят версия GTi на модела.

Новото Peugeot 508 ще получи версия GTi

Гамата двигатели на новото 508 включва агрегати с мощност от 130 до 225 к.с.  Според информация изданието L’argus, което се позовава на директора на развитието на моделната гама на Peigeot – Лоран Бланш, предстои появата и на още по-мощна модификация - GTi.

Предишната генерация на лифтбека не предлагаше такъв вариант. Там на-мощната версия – GT, разчиташе на дизел с мощност 204 к.с Готвената модификация ще получи 4-цилиндровия двигател 1.6 THP с 270 к.с., която се поставя на хот-хеча Peugeot 308 GTi. Това е най-мощният и най-производителен мотор в гамата на французите в момента.

Новото Peugeot 508 ще получи версия GTi

В концерна PSA позиционират Peugeot 508 като конкурент на Volkswagen Arteon, чиято топ-версия разчита на 2,0-литров турбомотор (TSI) с 280 к.с. Немският модел обаче има система за задвижване и на четирите колела. На свой ред 508 е с предно предаване, а водещи задни колела се очакват при хибрида. Той също ще излезе наесен и ще има отделен електромотор на задната ос.

Снимки: Peugeot

Тагове: peugeot 508 508 gti
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Че пИжо няма място до Мерцедес Ауди и БМВ е ясно дори на децата в предучилищната група.Само с цени не става!
  • #16
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    И трите френски марки се опитват да предложат конглокентен модел в средния клас и всички тези опити завършват еднакво - след 2 години: спиране от производство. Това го чака и този надценен модел! Трудно ще намери клиенти, защото Франция на кметовете си и проглокорите ще продължи да купува "Талисман"-и.
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    iliev555 ( преди 1 година )
    reno megan-rs 1.8, 280hp. Това определено си струва парите, към 100000 лв. Единствения модел който е наистина добър.
  • #14
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 1 година )
    Пежо отдавна е класи над недоразумението рено! То Добре са корейците та рено да пичкосат некой модел в средния клас.
  • #13
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нямат шанс срещу прекия си конглокент Renault Talisman, одавна е на пазара и предлага горе долу същото. Освен това Рено винаги са по-евтини
  • #12
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    пежо да си стои с цените в ниския клас и ще е о. к. по продажби няма работа при бмв ауди мерседес да си делят пазара с дръпнатите хонда тойота хюндай киа волво
  • #11
    6 rate up comment 3 rate down comment
    фон Майнщофен ( преди 1 година )
    Е то па Аертона да не е 300 коня хората сда ти го написали отгоре че е 280 оли.о.рен!Къф Опел да се мерят като Опел е под шапката на Пежо и ще правят само електрички и баничарки.Сбъркан народ!
  • #10
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Теа франзели .. ( преди 1 година )
    кога открият топлата вода с 4Х4 и над 300к.с. тогава да се мерят първо с Опел!
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Божее...! ( преди 1 година )
    Та старата Инсиния ОРС беше с 325к.с.! Язък за Опел ...
  • #8
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Първо с Инсигния и Мазда 6 да се пребори.