IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Последни тестове за BMW Z4 и Toyota Supra

Третото поколение на баварския роудстър ще се появи в Париж

Последни тестове за BMW Z4 и Toyota Supra

Очаква се, че премиерата на третото поколение на BMW Z4 ще се състои по време на салона в Париж през есента, а папараците вече редовно „залавят” на тестове прототипи, които са все по-близо до серийния вид на автомобила. Така стана и този месец, като тестпилотите на BMW изпитват кабриолета със свален гюрук на засженени пътища някъде из Северна Европа.

Последни тестове за Z4 и Supra

С появата на състезателния концепт на възродената Toyota Supra съвместният проект на японците и BMW за създаването на спортен модел навлиза в последната си и най-интересна за широката публика фаза, като по всичко личи, че баварците ще са тези, които ще представят сериен модел. На една от снимките се вижда, че в тези изпитания участва и прототип на Supra, но с по-сериозен камуфлаж, което би могло да се очаква с оглед на това, че инженерните екипи на двете компании работят заедно.

Последни тестове за Z4 и Supra

Във Франкфурт миналата година BMW представи концептуалния вариант на Z4, но най-вероятно серийната версия ще е близка до това, което видя публиката през септември. Отделно от това поредицата рендъри като че ли налучкаха как ще изглежда предницата на роудстъра, а оформлението на задната част също очаквано прилича на M8 Gran Coupe и концептуалния вариант на 8-ата серия.

Последни тестове за Z4 и Supra

Вече има и информация по отношение на задвижването на новия Z4, като както се очакваше моделът ще излезе на пазара с 4- и 6-цилиндрови бензинови турбо мотори с диапазон на мощност от 190 до над 350 конски сили. Феновете не са загубили вяра, че компанията ще предложи и версия Z4 M, но най-вероятно в BMW ще се ограничат с вариант M Performance.

Тагове: toyota supra bmw z4
0 от 500
  • #11
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Nev ( преди 6 години )
    Да бе нали, германците са движещата сила на автоиндустрията! Голям виц, няма що! Нищо, че японците са пъпрвенци при хибридите, водородните автомобили и елктричките! И то от поне 10-15 години диктуват развитието на модерните технологии! Сега фанатичния шваби-фен ще почне да ни обяснява, как преди 100-150 г, германците биле изобретили това, че и онова, само дето не казва, че поне още 50 години ще има да ги чакаме да изкрат читав хибрид или ел.кола например! До тогава ще тракат с супер дизели! :))
  • #10
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Крадци на технологии и копировачи на хибриди,водородни коли и ел.коли,тоест съвременни коли са германците. Японците създават новите технологии при автомобилите,германците копират.
  • #9
    12 rate up comment 10 rate down comment
    фон Майнщофен ( преди 6 години )
    А бе за кви японци говорите изобщо еърбегове с шрапнели от касетъчна бомба некачествена металургия с дефекти Нисан ги спасяват Рено с Гон начело роден в Ливан!За кви японци си говорим изобщо.Крадци на технологии като китайци корейци виетнамци и всички жълти!Кво още не сте разбрали!
  • #8
    6 rate up comment 8 rate down comment
    ima ( преди 6 години )
    има един Ро-бот тука с име Дошко..спами ли спами.. компетент по всяко нещо.*** дреме ми че не ми отговаряш,важното е че хората четат и те знаят колко си болен.
  • #7
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тъпчо на теб дори не ти отговарям,все една да отговарям на бот.
  • #6
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Дошее ( преди 6 години )
    ..пак ли си ял от ония гъби дето растат по стените...нормален л иси изобщо.Та пишеш такива небивалици.Нямали мотори..Тя оная бангия с V10 е толкова сполучлива та никой не я купува.Остави цената дето е в клас абсурд.Хибридчетата си ги дръж..за малолитражки стават.Абе...зле си пич.
  • #5
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Оставете другото ,но бмв нямат никакви модерни мотори,а Тойота могат да сложат най-добрите в света хибридни системи и колата е съвременна,а бмв като старото.
  • #4
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Когато Тойота продаваше бързи Супри бмв се влачеше с 18tds i 25tds дето сега са забранени да се карат в столиците на Европа,а Супра не е забранена. Много могат да научат германците от японците как се правят спортни коли и предвид това,че бмв нямат по-бърза кола от феноменалния Lexus LFA с феноменален V10 мотор,за който специално сложиха електронен оборотомер в колата,защото тези със стрелките не могат да отчетат оборотите толкова бързо колкото се форсира японския мотор.
  • #3
    13 rate up comment 16 rate down comment
    tttt ( преди 6 години )
    Повече от ясно е, дори номерът на колата е немски. Ако имаха капацитета да я направят, щяха да са я направили отдавна. Просто японците от много отдавна са догонващи в тази индустрия.
  • #2
    21 rate up comment 11 rate down comment
    Haha ( преди 6 години )
    "Тойота какво точно са направили по този автомбил? Шасито е на BMW, двигателят е на BMW, сигурно и шофьорът в задния прототип е немец. Дали са половината пари и това е."И кой ти ги каза всички тия неща, че едва ли не от БМВ са направили всичко, а Тойота само ще сложат емблемата си?