IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi започва да произвежда електромобили в Германия през 2020 година

Третият модел от e-tron гамата ще е седан с форми на купе

Audi започва да произвежда електромобили в Германия през 2020 година

Audi планира да започне производството на електрически спортен модел с 4 врати през 2020 година в Германия. Става въпрос за e-tron GT, който ще бъде предшестван от концепт, който ще дебютира по-късно тази година и ще е третият модел в електрическата гама на марката.

Audi започва да произвежда електромобили в Германия през 2020 година

От Audi обещават спортен седан с форми на купе, което ще се сглобява в завода, където сега се прави суперспортния R8. Производствените мощности в Бьолингер Хьофе са съвсем нови и са в експлоатация от 2014 година.

Този модел ще е флагман на гамата на Audi Sport, обяви главният изпълнителен директор на марката Руперт Щадлер. Бъдещият e-tron GT ще бъде изграден на премиум платформата на VW Group за електрически модели J1. Тя ще се използва и при серийната версия на Porsche Mission E, като този модел ще дебютира по-късно през 2018 година.

Щадлер също така обяви, че цената на първия електрически модел на Audi – e-tron SUV, ще започва от 80 000 евро в Германия. Така моделът ще се позиционира между Jaguar I-Pace (77 850 евро в Германия) и Tesla Model X (96 250 евро в Германия).

Щадлер обеща, че до 2025 година Audi ще предлага около 20 електрифицирани модела, като над половината от тях ще са напълно електрически. Първите два модела: e-tron SUV и e-tron Sportback ще се произвеждат в Брюксел, а през 2019 ще бъде представен и още един SUV, който обаче ще е с по-скромни размери.

Снимка: Audi

Тагове: audi e-tron gt e-tron suv
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Именно А6 не е масов автомобил, като пуснат при Фабия, Октавия, Голф тогава говорим за масов. В Бг поне между Аурис и Приус има една необяснима разлика от 10к която в Европа я няма. Според мен и Ауриса идва една идея скъп хибрида но пак е сравнително приемлив. Надявам се меките хибриди да смъкнат още цените. Предвид че обещават 2/3 от ефективността на пълния хибрид за 1/3 от цената.
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Фермера ( преди 1 година )
    Пена,цената на А6 е 100к лева.Малко семейства могат да си я позволят и затова няма да има голям ефект за въздуха който дишаме.Тойота много отдав на произвежда хибриди като Аурис и Приус за половината пари.И с този ремък работата е за смях а не хвалба.Това не е селскостопански инвентар.Има да свират по кръстовищата и да не вървят.Поглени новата хибридни система на Нисан със два клъча.И си я представи коплиана с бензинов двигател с променлива компресия.Ама се облага с 10% мито.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    пена ( преди 1 година )
    "ВАГ (а и другите производители) да пуснат пъвро микро хибридите може и обикновени, защото масовия потрябител тях чака." Всички двигатели на новото А6 ще са мек хибрид. И не се казва "микро хибрид" а "мек хибрид"
  • #11
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "от 2010 ги слушам как започват да произвеждат е-трон." това е защото си много малък - аз ги слушам от 2001 за е-трона. баси то стана четвърт век вече от както го проектират.
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    младен ( преди 1 година )
    :)
  • #9
    11 rate up comment 5 rate down comment
    сервиз ( преди 1 година )
    ще ни липсват безобразно чупливите им ДВГ-та , добра пара падаше от тях
  • #8
    9 rate up comment 9 rate down comment
    ФКт! ( преди 1 година )
    И за какъв престиж става въпрос при ауди?
  • #7
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ВАГ (а и другите производители) да пуснат пъвро микро хибридите може и обикновени, защото масовия потрябител тях чака. Те точно затварят дупката в разхода между турбо бензин и турбо дизел, а са на далеч по-прилична цена.
  • #6
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Е.. нормално е.Та те до преди 2 години мислеха как да развият дизела,сега вече са на друго мнение.Нормално да им отнеме време,но пуснат ли електрически автомобили пак ще са номер 1.Не е важно да си най-старият в бранша,за да си най-добър,с традициите обаче които имат,имената и престижа си,пак ще са топ и в този сегмент,така че не ги мислете тях.
  • #5
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Тати... ( преди 1 година )
    ...каза, че ще ми купи колело.....ама друг път.:))))