IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-AMG показа конкурента на Panamera

Моделът GT4 Coupe предлага избор от три двигателя и възможност за 4 или 5 места

Mercedes-AMG показа конкурента на Panamera

Mercedes-AMG официално показа новия си модел, наречен GT 4-Door Coupe. Автомобилът, който дебютира на салона в Женева, ще се бори за купувачи с Porsche Panamera. Продажбите започват през лятото, но още не е уточнено на кои пазари.

Показаха Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

Моторната гама се състои от два бензинови двигатели V8, както и от хибридна система. Последната съчетава турбомотор V6 с мощност 435 к.с. и 520 Нм максимален въртящ момент, 9-степенна автоматична скоростна кутия и елетрически двигател, осигуряващ 22 к.с. и 250 Нм.

Показаха Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

Двата двигателя V8 са снабдени с туин-скрол турбини и система за изключване на част от цилиндрите при неголямо натоварване, т.е. когато не е нужна цялата мощност. Максималната им мощност е 585 (800 Нм) и 639 (900 Нм) к.с. И двата са съчетани с 9-степенна автоматична трансмисия. По-мощната версия ускорява от място до 100 км/ч за 3,2 сек., а максималната й скорост е 315 км/ч. При другата показателите са съответно 3,4 сек и 310 км/ч.

Показаха Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

Всички версии на Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe са оборудвани със системата за задвижване на четирите колела 4Matic+, която дебютира при последното поколение на седана Mercedes-AMG E 63. При нея за предаване на тягата към предните колела отговаря многодискова муфа с електронно управление. Това, както и системата за стабилизаци обаче, може принудително да бъде изключено в дрифт режим.

Хибридната модификация е снабдена с пружинно окачване с активни амортисьори. Окачването при другите две версии е въздушно. Новият модел на Mercedes-AMG има също така  кухи стабилизатори за напречна устойчивост .

Показаха Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

Вариантите с двигател V8 се предлагат стандартно и с пълноуправляемо шаси. При скорост до 100 км/ч задните колела завиват в противоположната на предните посока, което намалява радиуса на завоя. Ако автомобилът се движи с повече от 100 км/ч, колелата на задната ос завиват в същата посока като предните. За хибридния вариант тази система се предлага като опция. При най-мощната модификация с 639 к.с. стандартно има и блокировка на задния диференциал с електронно управление. За другите две версии той се предлага срещу доплащане.

Каросерията на Mercedes-AMG GT е изградена от армирана с въглеродни нишки пластмаса.  За модела е достъпен и аеродинамичен пакет, който включва, например заден спойлер с ръчно регулиране. Автомобилният производител отбелязва, че този елемент позволява да се увеличи силата на притискане върху задната ос, но по никакъв начин не влияе върху челното съпротивление.

Автомобилът е снабден и с активни аеродинамични елементи. Като ламелите в радиаторната решетка, което променят позицията си с помощта на електромотори. Това се прави с цел оптимизиране на въздушния поток или подаване на допълнителен въздух за охлаждане на двигателя.

Показаха Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

Списъкът с оборудване за Mercedes-AMG GT включва също така карбонови спирачки, цифрово арматурно табло, система за промяна режимите на работа на управляващата електроника и записващата телеметрия, нов волан със сензорни панели и вградени екрани, както и система за частично автономно управление.

Показаха Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

Моделът може да бъде поръчан както с пет, така и с четири места (отзад се поставят две отделни седалки). Обемът на багажника е 395 литра, още 60 има под фалшивия под. При сгънати задни седалки пространството се увеличава до 1324 л. Вратата на багажника е снабдена с електрическо задвижване.  То може да бъде активирано чрез прокарване на крак близо до сензора, монтиран под бронята.

Снимки Mercedes-AMG

Тагове: mercedes-amg gt4
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Брандо ( преди 1 година )
    Автомобилът е разкошен ! Мисля, че най-поръчваният двг ще е редовият 6 цилиндров с 435 кс. Все пак мисля, че изпълнението не трябваше да наподобява толкова на Панамерата, въпреки че се цели основно в клиентите и.
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Брандо ( преди 1 година )
    Автомобилът е разкошен ! Мисля, че най-поръчваният двг ще е редовият 6 цилиндров с 435 кс
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    На мен лично много ми харесва, за мен тя има само един кусур, който вероятно е нищожен за останалите, но мен лично ме дразни че отзад е с две седалки а не с пейка, която да побира 3-ма души.
  • #13
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Има ли богати с мерцедес? Като че ли са въздухари
  • #12
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Фирма, която прави баничарки и бусове не може да се конкyрира с Порше! Мерцедес е марка за прошляци, Порше е класа!
  • #11
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Блях ( преди 1 година )
    Да, наистина е кичозно!!!
  • #10
    9 rate up comment 1 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 1 година )
    Страшна е колата ! Не мислих, че Мерцедес ще успеят да преборят новата Панамера като дизайн, но ме опровергаха. Всеки си има вкус. Относно карбоновите елементи в салона: това е опция, на кой както му харесва. Има над 10 вида апликации за салоните на Мерцедес. На мен "комет ата" на фона на черно "пиано" ми харесва най-много.
  • #9
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мерцедес - конглокент на Порше? Хахахахахахахахахаха :D :D :D :D
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    de ( преди 1 година )
    "Не могат да намерят място за този "таблет" " Точно там му е мястото - възможно най-близо до правата на виждане, за да не си отместваш погледа прекалено за да гледаш медията. Колата е супер и отвътре, но отвън е страхотна!
  • #7
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не че нещо ама фирмите се допитват до потенциалните си клиенти за интериора. Щом са го направили такъв, значи купувачите го искат такъв. Което е добре, понеже показва че клиентите им са млади хора, евентуално фрнове на плейстейшън (не знам това защо трябва да е нещо лошо). Порше от друга страна се цели в категория 50-60-70 годишни хора, с по-консервативен вкус, което е жалко за уж спортна марка.