Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Alfa Romeo отбеляза рекордите си на „Нюрбургринг”

Специалните версии на Stevio и Giulia излизат в ограничен тираж

Alfa Romeo отбеляза рекордите си на „Нюрбургринг”

Компанията Alfa Romeo ще представи на автосалона в Женева специални серии на кросоувъра Stelvio и седана Giulia, посветени на рекордите на двата модела на Северната дъга на пистата „Нюрбургринг”.

Alfa Romeo отбеляза рекордите си на „Нюрбургринг”

Автомобилите излизат в ограничена серия с името NRING, която ще включва точно 108 бройки от всеки модел. Числото не е избрано случайно, тъй като именно толкова години от създаването си навършва италианският производител.

Машините са боядисани в специален цвят Circuito Grey и всяка от тях ще получи табелка с поредния си номер в серията. В стандарното оборудване са включени карбоново-керамични спирачки, спортни седалки Reccaro с карбон, лост на скоростите от Mopar, който е обшит с кожа и алкантара, а също така и карбонови елементи в интериора.

Alfa Romeo отбеляза рекордите си на „Нюрбургринг”

Освен това автомобилите от серията NRING ще получат адаптивен круиз-контрол, аудиосистема Harman/Kardon, мултимедия с 8,8-инчов екран, работеща с Apple CarPlay и Android Auto. За седана Giulia е предвиден и покрив от карбон.

Alfa Romeo Stelvio и Giulia Quadrifoglio са оборудвани с 2,9-литров V6 двигател, чиято мощност е 510 к.с. и 600 Нм. Моторът работи в комбинация с 8-степенен автомат. Има още адаптивно окачване, система за разпределение на тягата между задните колела и 5 режима на управляващата електроника.

Alfa Romeo отбеляза рекордите си на „Нюрбургринг”

Двата модела поставиха рекорди на „Нюрбургринг” за серийни всъдеходи и седани. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio премина трасето за 7 минути и 51,7 секунди, като подобри със 7 секунди постижението на предишния рекордьор Porsche Cayenne Turbo S от 2015 г. При това кросоувърът се оказа по-бърз от BMW M4 и Lamborghini Gallardo.

Alfa Romeo отбеляза рекордите си на „Нюрбургринг”

Седанът Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio даде време 7 минути и 32 секунди, което е със 7 секунди по-бързо от това на Porsche Panamera Turbo, което развива 550 к.с. На най-дългата права на пистата - Dottinger Hohe, седанът на италианцине разви 284 км/ч.

Снимки: Alfa Romeo

0 от 500
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Факт! ( преди 11 месеца )
    Надеждността беше наложена от дойчфеновете но този израз надежност е нонсенс не значи нищо недефиниран сиреч булшит!
  • #10
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Браво,супер са.Стига с тази параноя по надежността.Всяка техника,която ползваме в ежедневието се поврежда,няма нищо вечно.
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    DEKRA ( преди 11 месеца )
    Пробегът на километраж е основният критерий, използван при оценката, вместо възрастта на превозното средство. Всеки от деветте класа на превозните средства е разделен на четири пробега, между 0 и 200 000 км (124 274 мили). За да бъдат допуснати до оценката, най-малко 1 000 автомобила от всеки модел трябва да бъдат подложени на проверка от инспекторите на Dekra. Колата, която печели всеки от четирите пробега, се обявява за победител.
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    DEKRA ( преди 11 месеца )
    Докладът Dekra използва грешки, свързани с оценяването на употребявани автомобили, открити в около 15 милиона основни инспекции в рамките на две години.
  • #7
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Уникални машини само за фенове
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    ало,редакторчетата! ( преди 11 месеца )
    Колко време ще ви отнеме да намерите и препишете материала със последната статистика на ДЕКРА!? Не е лошо да наблегнете в превода не само на резултатите, но и на МЕТОДИКАТА : брой авт. в МИЛИОНИ и Пробег в КМ.
  • #5
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Стига бе човек, това е един от най-здравеите дизелови двигатели в света! той няма чупене. Или си взел някакъв пълен гроб или незнам! Този двигател и скорости издържа на тунинг от порядъка на 300 коня и 500 Нм. без да се чупи и да му се сменя нещо по двигателя - само турбо и софт. Какви части си сменял ?
  • #4
    8 rate up comment 19 rate down comment
    ... ( преди 11 месеца )
    Аз имах 159JTDM 2010г. добре ,че се продаде супер скъпи части и бях редовен клиент на сервиза.Както се казва кола и жена на късмет
  • #3
    31 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Алфа от 2008-2010 година прави здрави автомобили. Просто не сте имали възможност да ги карате. Аз карам 159тка 2010 год. и не съм сменял нищо освен консумативи. Съшото е и с на един авер жулиетата - кара си я пича и само гориво и консумативи. Вярно, е че има модели от предишните години, които имаха много проблеми с ел. инсталацията и подобни, но при новите такива проблеми няма. А иначе тези два модела са най-доброто, което можеш да си купиш от към динамика в класовете. Другото в въпрос на вкус
  • #2
    37 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Това са нови модели на Алфа. Тези старите мантри за чупливостта и проблемите с ел. инсталацийте защо продължаваме да ги дъвчем ?