IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кой иска класическо Porsche 911 на ток?

Обаче струва над 300 000 евро и се правят по 5 коли на година

Кой иска класическо Porsche 911 на ток?

Холандската тунинг компания Voitures Extravert решава един много специфичен, но сериозен проблем, който засяга любителите на класически автомобили, които обаче държат и на съвременните технологии. Казано накратко, холандците могат да си направят класическо 911 с електрическо задвижване. Стига да имате над 300 000 евро за кола, как бихте отказали на тази оферта?

Кой не иска класическо Porsche 911 на ток?

Всъщност, продукцията на Voitures Extravert е доста ограничена – 5 коли на година, а серията за 2018 е разпродадена, така че ще се наложи и да се чака за доставката. Преобразените 911 Carrera 3.2 вече носят името Quintessenza SE и TE, но все още няма официална информация по какво се различават двете модификации.

Базовата им цена е 300 000 евро, както вече стана дума, но пък с едно зареждане на батерията, всяко едно от тези 911/Quintessenza изминава 400 км. Холандците не съобщават мощността на електромоторите, които слагат на мястото на легендарните боксери на Porsche, но поне се знае, че батерията е с мощност 60 кВт/ч. Максималната скорост на електромобила е 200 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 6 секунди.

Кой не иска класическо Porsche 911 на ток?

На борда на обновения 911 се появява и система тип KERS, т.е такава, която преобразува топлината, отделяна при спиране в енергия, спирачките са вече вентилирани, а амортисьорите са регулируеми. Защо да се прави компромис със спортното поведение при електроавтомобила с ретро форми, нали така?

От компанията обещават най-качествените климатик и аудио система в „класа”, добавят серво на волана и гарантират разпределение на теглото 50 на 50 между предния и задния мост, което ще е интересна новина за феновете на класическите модели на Porsche.

0 от 500
  • #2
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    съсипват автомобила, пример как една класика ще става само за моргата
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Колев ( преди 6 години )
    KERS не преобразува топлинната енергия!Преобразува кинетичната (механична) енергия на движение в механична на маховик, или в електрическа, съхранявана в батериите.Идеята е дисковете и накладките максимално рядко и леко да се използват, а спирането да става чрез самите електродвигатели, обръщайки в генераторен режим и зареждайки батериите.