IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi представи новото A6

Всички подробности за осмото поколение на модела

Audi представи новото A6

Името Audi A6 се появи в средата на 90-те години на миналия век, като този модел се смята за директен наследник на автомобилите с индекс 100. Сега компанията от Инголщад представи осмото поколение на A6, като го обяви за „най-дръзкия”, „най-умен” и най-спортен” автомобил в историята на модела.

Audi представи новото A6

Новата генерация на бизнес-седана ще бъде една от основните премиери на автосалона в Женева, който отваря врати следващата седмица. Подобно на баткото A8, и „шестицата” е натъпкана с всевъзможни електронни системи. Например вместо с традиционен ключ управлението на автомобила може да се осъщестява с помощта на смартфон. Комплексът MMI Touch позволява да се запомнят 400 параметъра на 7 различни шофьори.

Дизайнът на автомобила не е претърпял революционни промени, затова Audi A6 запазва своите основни оръжия в това направление – елегантен силует с три прозореца, остри линии на светодиодната оптика и задни стопове с множество вертикални линии. Коефициентът на аеродинамично съпротивление е намален до впечатляващите 0.24, като подробности за това ще бъде обявени при премиерата.

Интересното е, че въпреки дизеловия скандал, новото A6 излиза на пазара с 3 двигателя на такова гориво. Версията A6 40 TDI получава 4-цилиндров турбомотор с 204 к.с.. Другите два варианта са с 3,0-литров V6 с 231 и 286 к.с. Най-мощната модификация към момента е бензиновата, която разчита на 3,0-литров V6 с турбо. Тя развива 340 к.с. и 500 Нм въртящ момент.

Всички заявени до момента силови агрегати са така наречените „меки хибриди”. Те работят с отделна 48-волтова мрежа, която захранва стартер-генератор с ремък. Системата акумулира енергия при спирането, която по-късно се използва при ускорението на автомобила.

Трансмисиите са различни. За най-малкия дизел и за бензиновите мотори е предвидена 7-степенна роботизирана скоростна кутия с 2 съединителя. Единствено версията с 204 к.с. е с предно предаване, за всички други е предвидена система за задвижване на четирите колела. Те получават и скоростна кутия S tronic с муфа за изключване на задния диференция.  А най-мощният дизел е оборудван с 8-степенен автомат с класически междуосев диференциал.

Габаритите на новото A6 не са променени значително. Седанът е със 7 мм по-дълъг (4939 мм), с 12 мм по-широк (1886 мм) и с 2 мм по-висок (1457 мм) от предшественика си. Увеличено е междуосието - с 20 мм, и така пространството в салона е по-голямо, най-вече това на задния ред седалки. Разстоянието между тях и креслата на водача и пътника до него е с 30 мм повече. Обемът на багажника си остава като при предишното поколение на модела – 530 литра.

Автомобилът е изграден на същата платформа – MLB Evo, която използват новите A7 и A8. Клиентът може да избира между 4 варианта на шасито – стандартно, спортно снижено с 20 мм, спортно адаптивно и адаптивно със специални амортисьори. В списъка с оборудване влиза и завиваща задна ос, която улеснява маневрите при ниски скорост и подобрява стабилността при висока. Кормилната рейка е със спортни настройки още в базовия вариант.

Audi представи новото A6

Интериорът на модела до голяма степен напомня този на дебютиралото неотдавна A7 Sportback. На централната конзола са поставени 2 екрана, а още един може да замени традиционния приборен панел. Материалите в салона са от най-високо качество. От флагманите на Audi новото A6 е получило и комплекта от електронни асистенти за водача, в това число и системата за автопилот.

В най-високото ниво на оборудване бизнес-седанът получава 5 радара, 5 камери, 12 ултразвукови датчика и лазерен скенер. Автомобилът може самостоятелно да паркира, да влиза в гаража, да маневрира на място, да спира, да контролира скоростта и да следва лентата на движение. Задължително обаче ръцете на водача трябва да бъдат върху волана (с изключение на паркирането).

Освен това A6 използва онлайн-услуги, благодарение на които може да предава данни за пътната обстановка на други автомобили на марката, снабдени с тази технология. Водачът има достъп до данните чрез смартфона си. Моделът се предлага и с мощна акустична система Bang & Olufsen, с 30 вида осветление на салона и матрични светодиодни фарове.

Снимки: Audi

Вижте цялата галерия с новото Audi A6 горе.
 

Тагове: audi a6
0 от 500
  • #5
    14 rate up comment 16 rate down comment
    ROko ( преди 6 години )
    Tva li mu vikat radikalno izmenenie na dizayna?
  • #4
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Д ( преди 6 години )
    Ауди са прекрасно изглеждащи, с много добър интериор и възскучни за каране автомобили.
  • #3
    20 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ОбъркАл си се нещо..Тук колата с която всички си сверяват часовниците е 5еr,при големите е S classe,при средните е 3er,чак при малките е А-3 водещата.Това открай време.Само се чудя,след като казаха че се отказват от модела "матрьошка" защо това излиза като умалена а8-ца..можете да познаете и как ще изглежда фейслифта на а4..
  • #2
    8 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    BMW KARAL LI SI?????????
  • #1
    20 rate up comment 23 rate down comment
    имал съм и имам ( преди 6 години )
    Това си остава най-емблематичният модел на Ауди.Още от 100-та този автомобил е класика ,превъзхождаща във всяко отношение конглокенцията.