Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Европейците не вярват на безпилотните автомобили

84% от тях не биха качили децата си в автономни превозни средства

Европейците не вярват на безпилотните автомобили

Компанията Penn Schoen Berland е провела допитане сред 5000 собственици на автомобили във Великобритания, Франция, Германия, Норвегия и Испания. Резултатите от тях показват, че по-голямата част от тях не биха поверили децата си на превозни средства с автономно управление.

Европейците не вярват на безпилотните автомобили

Само преди дни от американския производител Ford обявиха намерения да разширят програмата си за тестове на безпилотни коли. Сега тя се провежда само в Америка, но компанията иска да я продълги и в Европа. Преди това да стане обаче, ръководството на концерна реши да изясни отношението на европейците към автономните превозни средства.

Именно от Ford са поръчали иследването, а резултатите от него никак не са задоволителни за производителите на коли. Любопитното е, че около 50% от запитаните са изявили категорична подкрепа за прогреса и навлизането на новите технологии. Те са убедени, че автономните превозни средства са по-безопасни от тези, които се управляват от хора.

Когато обаче става дума за сигурността на децата, нещата се променят напълно. Едва 16% от анкетираните биха се съгласили да изпратят децата си в пътуване с автономен автомобил. Останалите 84% признават, че не са съгласни с подобно нещо.

Снимка: Cars

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Фермера ( преди 1 година )
    Дебютът на INFINITI Q50 беше услужливо пропуснат от тази медия която години наред ни уведомяваше за всеки рекорд по икономичност на дизелов Фолксваген и как бил по икономичен от Приус.Но днес вече разкриха и Мерцедес за който съм писал неколко кратно че си пропушвт и белите от тях доста се опушват.Европейците са лицемери.Премахнаха митото за внос на палмово масло в Еврора а сега се възмущават че колели орангутани.Затова сега дишаме саждите от палмово масло и се радваме че дизела гори малко.
  • #13
    0 rate up comment 3 rate down comment
    fermera ( преди 1 година )
    до Младен Развитието на бензиновия двигател не е приключило.Преди няколко месеца ИНФИНИТИ представи новия си модел QX50.Бензинов двигател с променлива компресия и GPF непосредствено до главата.Цифрова кормилна кутия,цял панорамен покрив и луксозен интериор който не можа да си поръча дори Доктора в новото Х3.Автономна система Про Пилот на нивото на системата на А8.И това на цената от 49кдолара в САЩ.Толкова струваше и стария модел през 2011 когато го купувах.За същите пари получаваш много повече.
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    младен ( преди 1 година )
    .... Отделен въпрос е че тая ефективнос е в първите 100к до 150к км., след това по зле и от предишните поколения.
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    младен ( преди 1 година )
    До трънтири мънтири Може да вярваш че има какво да се изтиска от ДВГ само ако не познаваш принцип на работата му, т.е. ти и такива като тебе. За всички останали е ясно 1.3% ефективност дето я изкарват тая година е за сметка на еbe.м ти и цената и няма никакъв смисал. Развитието на ДВГ приключи преди 10-15год. от тогава досега ефективноста му е нараснала с има няма 5% до 10% ама за сметка на ресурса му.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    автономен автомобил едно скитащо куче пред него и автомобила ще избере неговия живот пред тези в колата
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Може да е нормално, но това не значи, че някой ще ги купи, при положение, че на пазара има десетки други, които харчат 0,5 литра повече, но са тихи, култивирани и доказани...
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Нормалмо е да работи "по-шумно от дизел" този двигател работи на принципа на дизела висока компресия и самозапалване и рано или късно инженерите ще се справят и с шума и вибраците. Освен това се върви към снтетични горива с истински нулеви емисии така че добрия стар ДВГ си има още много живот
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Като каза Мазда...Видя ли първите журналистически отзиви за новият им бензинов двигател със самовзривяване? По-шумен от дизел, макар че им се е наложило да направят пълна изолация, която само премиум производителите правят в момента. При аналогични условия, държи 1000 оборота повече от сегашните им бенз. двигатели. Въртящият момент е като на атмосферен, макар че има механичен компресор. Сега разбираш ли защо всички евр. и ам. производители са се отказали от години от тази технология?
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Резултатите от проучване на Mazda Driver Project, в което са взели участие 11 008 човека от ключовите европейски пазари. Показва че от тях 58% вярват, че „бензиновите и дизеловите автомобили все още могат да предложат много иновации и подобрения.” В Полша този процент е цели 65, над 60% е той в Германия, Испания и Швеция... Има надежда да се сложи край на електро-безумието и автономната щуротия!
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Разгеле! Белким това охлади "ентусиазма" щото ми писна пъпчиви ИТ смотаняци да правят коли