IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как колите на Kia и Hyundai се превръщат в премиум

Компания Brenthon успешно реализира една гениална и проста идея

Как колите на Kia и Hyundai се превръщат в премиум

Най-просто казано бейдж-инженерингът представлява предлагането на един и същ автомобил под различни марки с цел увеличаване на продажбите от страна на производителя. Това се случва често и не е изненада. Една корейска компания обаче стигна далеч по-напред в това отношение. Нейното име е Brenthon.

Как колите на Kia и Hyundai се превръщат в премиум

В Европа тази марка е непозната, тъй като се занимава само с модели на Kia и Hyundai. Първоначално може да се помисли, че Brenthon е тунинг-ателие от рода на Brabus, което прави доработки по автомобилите и съответно им дава ново име. В случая обаче нещата са напълно различни – Brenthon добавя единствено емблеми и знаци по колите, без да променя нищо друго.

Как колите на Kia и Hyundai се превръщат в премиум

Идеята определено е гениална, тъй като разходите са минимални. Компанията не произвежда автомобили, а предмети, благодарение на които колата от Kia и Hyundai става Brenthon. В случая се използва идеята за бейдж-инженеринг, но от уравнението е изключена най-скъпата част – производството на автомобила. Нещо повече – клиентът си плаща допълнително, за да може колата му да е различна.

Как колите на Kia и Hyundai се превръщат в премиум

Определено този план е един от най-хитрите в автомобилната индустрия напоследък. Много фирми създават нови брандове от премиум-клас, като целта им е да се придаде ексклузивност на автомобилите. Примери за това са Honda с пускането на Acura и Nissan с Infiniti. Идеята е ясна – предлагаме нови автомобили, които трябва да се асоциират с богатство и положение в обществото. В същото време обаче те са си почти същите технически.

Как колите на Kia и Hyundai се превръщат в премиум

Затова и идеята на Brenthon заслужава уважение, тъй като в компанията явно са намерили пътя за постигане на печалби. Поне засега няма официални данни за това как се справя тя в Корея, но неофициално се твърди, че много хора в тази държава са склонни да платят за това колата им да се различава от обичайните модели на Kia или Hyundai.

Как колите на Kia и Hyundai се превръщат в премиум

Снимки: Autoevolution

Тагове: kia hyndai brenthon
0 от 500
  • #5
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Шкода, Сеат и VW изглеждат различно, въпреки споделените платформи и двигатели и не са премиум каквитото Бентли, Порше, Ауди. За тах има специално разработени компоненти двигатели, екстри, интериори и материали. В щатите Хонда само сменя емблемата върху колата, като бранда се рекламира като по престижен. Новият NSX например в щатите се продава с емблема на Аглока, Дачия в Латинска америка се продава със значка на Рено, а в русия с такава на Лада. За това става въпрос в статията.
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 6 години )
    Определено ми липсва информация за юридическото лице, което стои зад този бранд и за собствеността в него. Информация, която най-вероятно съставителят на статията няма и не иска да изкаже дори предположение. Говори се аморфно за "тази компания", животът освен раждане на "гениални" идеи решава ежедневни технически и юридически проблеми. Мажоритарят в Х и К, който е един и същ е решил да припечелва допълнително, в което няма нищо лошо, а всякакви "твърдения" за друго са просто нереалистични
  • #3
    32 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да бе в Европа не можеш да излъжеш клиентите. Те ФВ все едно не продават еднакви коли облечени в различен дизайн и с различни емблеми като Сеат, Шкода и ФВ.
  • #2
    10 rate up comment 7 rate down comment
    112 ( преди 6 години )
    Ами определено изглеждат по-класно от стандартните версии.
  • #1
    16 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    В щатите може и да може да ги залъгват така и да си дават парите за Инфинити,Лексус или Аглока,а реално да карат Нисан,Тойота и Хонда,но тук в Европа няма как да стане,и то се вижда по продажбите на тези три марки тук.Да, намерили са начин да изкарват пара от "суетата" на хората,но това е в повече за щатите,там купуват "*** в целуфан".