IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото BMW X4 – седем мотора и две спортни версии

Баварците официално представиха второто поколение на кросоувъра

Новото BMW X4 – седем мотора и две спортни версии

Компанията BMW представи официално втората генерация на кросоувъра си X4. Премиерата на модела пред публика ще се състои по време на автомобилното изложение в Женева през март.

Новото BMW X4 – седем мотора и две спортни версии

Всъдеходният модел е по-голям от предшественика си, при това значително. Дължината е увеличена с 81 мм и достига 4752 мм, а широчината с 37 мм и вече е 1918 мм. Разстоянието между двете оси е 2864 мм, което е с 37 мм повече от тази на първото поколение на модела.

Стандартният обем на багажника на BMW X4 вече е 525 литра, а при свалени задни седалки той се увеличава до 1430 литра. При предишната генерация на кросоувъра тези размери бяха съответно 500 и 1400 литра.

В конструкцията на новия модел е използван повече алуминий, а също така и високоякостна стомана. Това  позволява не само увеличение на здравината, но и намаляване на теглото. Разликата в сравнение с предшественика достига 50 кг. в зависимост от модификацията.

След смяната на поколенията саподобрени и аеродинамичните показатели на X4. Благодарение на използването на активни елементи в решетката на радиатора, коефициентът на челно съпротивление е намален с 10% и вече е 0,30. В същото време центърът на тежестта е по-ниско отколкото при новото X3.

Новото BMW X4 – седем мотора и две спортни версии

В гамата модификации на BMW X4 ще има две „напомпани” версии M Performance - M40i и M40d. Първата ще излезе през август, като ще получи 3,0-литров бензинов турбомотор с 360 к.с. и 500 Нм ъртящ момент. При нея ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 4,8 секунди.

Модификацията M40d ще получи 3,0-литров дизел с 6 цилиндъра, който ще развива 326 к.с. и 680 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч при него отнема 4,9 секунди. Максималната скорост на двете „напомпани” версии е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Тези два автомобила ще се отличават от останалите по настройките на окачването, на изпускателната система, на спирачките, както и по джантите. За двете спортни версии е предвиден и заден M-диференциал.

В гамата двигатели на второто поколение на BMW X4 влизат още два бензинови тубомотор с 4 цилиндъра и обем 2,0 литра. Те развиват 184 и 252 к.с.. Има и два 2,0-литрови дизела – 190 и 231 к.с., както и 3,0-литров дизел с 265 к.с. Всички модификации са обоудвани със система за задвижване на четирите колела xDrive и с 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Новото BMW X4 – седем мотора и две спортни версии

В оборудването на автомобила влизат светодиодни фарове, проекционен дисплей, мултимедийна система с 10,25-инчов тъч-скрийн и управление с жестове, адаптивен круиз-контрол, система за кръгово наблюдение с камери, безкабелно зарядно за смартфони, тризонов климатик, панорамен покрив, вентилация на седалките, както и вградена система Microsoft Office 365, която позволява получаване на пощта и нанасяне на промени в календара.

Снимки: BMW

Още снимки на новото BMW X4 в галерията в началото на материала=


 

Тагове: bmw
0 от 500
  • #12
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Х3 почва от 50 000 евро. Това е по-скъпо, нищо, че е на платформа на Х3, което в статията "случайно" пропуснаха да споменат.
  • #11
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Почва от 50 000 евро голо, като пушка с най-анемичния мотор. Не мерси!
  • #10
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Georgi ( преди 6 години )
    Колата се е получила много добре, екстериорът е ок, интериорът също. За всички, които коментират интериора, че бил стар: не е стар, с всеки слеващ модел го развиват и облагородяват, мултимедията е по-добра от всяка друга в класа си. Да БМВ не правят резки смени като Мерцедес и Ауди (които наскоро в изблик на страшна глупост свалиха диспея от средната конзола от линията на очите), но поне работят по една схема в годините, а не променят всичко при всяко поколение.
  • #9
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Bmw435icc,X3G01 ( преди 6 години )
    Tova X4 ne e s 3 sm po-visoko ot pred6estvenika si,dori naprotiv po-nisko e s 3 mm,no e zna4itelno po-dalgo i po-6iroko otkadeto idva i zritelnata izmama
  • #8
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Bmw435icc,X3G01 ( преди 6 години )
    Kolega klasovete se opredeliat po daljinata na kolata ako ne si razbral za vsi4kite tezi godini.Mid-size SUV e klasa ot 450 sm do 480 sm daljina Toest tuk popadat i Velar s negovite 480 sm i X4 s 475 i X3 s 472 i Q5 s 465 i XC60 i Stelvio i GLC koeto e nai kaso ot izbroenite
  • #7
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На Мерцедес им миришат чорапите.
  • #6
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Брандо ( преди 6 години )
    Ти остави задницата, ами тоз бензинов двг с 360кс е същият като на Мерцедес с 367кс
  • #5
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    задница е много крадена от GLE
  • #4
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Едо ( преди 6 години )
    Увеличили са размера чувствително, 4см на височина и 8 на дължина се усещат моментално, изглежда като по-фокусирана и спортна версия на Х6, а не като малкото братче. Новата платформа на 5цата, на която го направиха, си казва думата, старото е на 3ката и си личи. Преместиха го половин клас нагоре, супер е!
  • #3
    30 rate up comment 3 rate down comment
    fen ( преди 6 години )
    1. Какво точно има да те изненадва по-малкия багажник ??? Погледни им страничната линия и може би ще стоплиш....2. Велара може да го сравниш с X4 а не с X3, отново ползвай за сравнение страничната линия и дано стоплиш....И не на последно място, какво ви пречи на всички, които живеете в чужбина да си пуснете и една БГ клавиатура и да си пишете на родния език, а не на шльокавица (4,6)? Ако сте се отрекли от тази страна и писмеността й то какво по дяволите търсите в тази страница?