Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Renault готви по-мощно Zoe

Подобреният модел ще дебютира на автоизложението в Женева

Renault готви по-мощно Zoe

Френският производител Renault обяви, че работи върху нова по-мощна версия на електрическия си модел Zoe. Подобреният вариант, който ще носи означението R110, ще бъде показан на автомобилното изложение в Женева след месец.

Renault готви по-мощно Zoe

Според Autocar, разработката на R110 е резултат от увеличеното търсене на електромобили в Европа. Обновеният електрически модел на Renault ще има мощност от 107 к.с., а на по-късен етап ще бъде увеличен и пробегът му. Сега Zoe Z,E. (на снимката) изминава 360 км с едно зареждане, но се очаква до края на годината пробегът да нарасне до 400 км.

Сред останалите новости при подсилената версия ще бъдат и 16-цолови лети джанти, автоматични фарове, чистачки с датчици за дъжд, безключов достъп до колата, както и подгряване в седалките. Капацитетът на батериите 41 кВ/ч обаче ще остане непроменен.

Що се отнася до цената, новото R110 със сигурност ще струва повече от сегашното R90 Z.E. Очакванията се при него цената да стартира от 20 400 евро.

Снимка: Renault

Тагове: renault zoe r110 r90 z.e.
0 от 500
  • #14
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Факт! ( преди 1 година )
    и кво ги боли Рено Нисан са техни ползват батерии на корейците ЛГ а и Самсунг пак са техни.Да му мислят вурстовете с клиин дизела и неспособността да развият нещо повече от двг!
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    carpe_diem ( преди 1 година )
    Ми както написах, сегашното дърпа добре, ама някакси не е съвсем достатъчно и не те "лепи за седалката". Пак си е ОК за в града, ама гледах клипчета с новия Лийф и примерно от 50 нагоре скоростомерът си се развърта подобаващо :D Иначе на повечето хора сигурно ще им е достатъчно. Ама все пак, ако я караш и извън града, ще ти се ще в един момент да изпревариш я кола, я камион. А електричката трябва да е доста кончета, че да набира добре над 80 примерно... От тази гледна точка. Иначе си е супер..
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Това за повечето мощност е голяма тъпотия написана от човек, който не се е качвал никога на електричка. Тези 107 к.с.не само са достатъчни, а дори са предостатъчни за тази малка табуретка. Това ще те лепи на седалката ве момче. Това не са бензинови или дизелови к.с. Това са електрически. Стопляш ли? Знаеш ли каква огромна разлика има? Взуми се качи на електричка и ела пак да си говорим! С тези "малко" коне в града ще разплаква много бИгачки.
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    carpe_diem ( преди 1 година )
    То и сега си дърпа доста добре до 50-60 км/ч, ама си му трябва повече. И кое точно се е извратило? Ти карал ли си? Няма шум, супер плавно и бързо ускоряват (в началото разбира се), няма скорости, бръмчене, тъпотии... А относно пробега - от ecars . bg бяха минали при температура около 0 градуса и скорост 90-100 км/ч към 220-230 км и им оставало около 20-30 км пробег. Не е чак толкова зле, ама поне на 300 да може да се закрепи при всякакви условия и повече хора ще му обърнат внимание...
  • #10
    1 rate up comment 7 rate down comment
    абе ( преди 1 година )
    Вие вече не знаете какво пишете,.."повече мощност за това канче" Къде изобщо е връзката на мощност с таз тенджурка..Оксиморон пълен.Изврати се всичко в модерния свят.Електрокар и мощност,божее...само глупости.
  • #9
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ако имаш доста пари излишни, гараж с ток става за втора или трета кола, която да е търкаляш из града. За друго просто забрави. Тея електрокари не ги и направят реално за минават 500+км.изобщо няма за какво да говорим. Само за из града и толкова. Или ако имаш вила наблизо или живееш в някое село около големия град.
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Това е цена без батерия. Струва ми се доста скъпо, а и пробега реално е 200-250 км в най-добрият случай, а зимата твърдо под 200 км. За електричките съм, но с този пробег и тази цена ми се виждат неизгодна сделка на този етап. Единствено Тесла предлага добър продукт с добра цена за характеристиките с които са им колите. Там обаче проблемите са от друго естество. На този етап и в близко бъдеще хибридите са най-добрата оферта. Цени като на дизел, икономични и с пробег, като на нормална кола.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Хе хе хе ( преди 1 година )
    Renault готви по-мощен заек ... ))))
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    carpe_diem ( преди 1 година )
    Има нужда от малко повече мощност Зойчето. Ако го направят като Лийфа със 150 кончета, най-добре, че и 107 ще са малко според мен... А за батерията - трябва да измислят по-лека с 40 квч и да сложат нова и с 60-ина. Цената с времето ще падне, това е ясно...
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    пена ( преди 1 година )
    "Какви са тея 20 000 евро, тук е май 50+ 000 лв, дали не беше и 56 000." Това е цената без батерия :-) Иначе е над 30К EUR ...