IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla е загубила 2 млрд. долара през 2017 г.

Резултатът е с 3 пъти по-висок от предходната година

Tesla е загубила 2 млрд. долара през 2017 г.

Компанията Tesla е завършила четвъртото тримесечие на 2017 г. с рекордни загуби – 771 млн. долара. Това става ясно от публикувания финансов доклад на производителя на електрически автомобили.

Tesla е загубила 2 млрд. долара през 2017 г.

При това приходите за този период са 3,29 млрд. долара, което е с 44% повече от същия период на предишната година. Като цяло чистата загуба на производителя на електомобили за 2017 г. е 2,24 млрд. долара. Това е 3 пъти повече от 2016 г., когато показателят е 773 млн.

През месеците октомври, ноември и декември компанията е ограничила производството на Model S и Model X до 22 177 бройки, като обяснява намаляването с преразпределение на ресурси в ползва на Model 3. В Tesla смятат в края на март да успеят да произвеждат по 2500 коли на седмица, а през лятото това да се увеличи до 5000 единици.

В отчета на производителя се кава още, че през последното тримесечие на 2017 г. компанияте е открила нови 12 дилърски центъра, като в края на годината общият им брой е достигна 330. Броят на зарядните станции също е увеличен – с 338 бройки до 1128.

Снимка: Tesla

Тагове: tesla
0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    pena ( преди 6 години )
    "2 милиарда загуби при 3,3 милиарда оборот... Абсолютна пирамида, май вече и слепите и глухите трябва да са го разбрали....."2 милиарда загубаза годианта, 3,3 милиарда оборот за тримесечието. ***!
  • #20
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Минтирит ( преди 6 години )
    И за кой модел на mercedes-benz са се записали 500 хиляди човека и са предплатили половин милиард долара, още преди да са го видяли как изглежда?Субсидиите са за първите 200 000броя на всеки производител. Всички са наясно, че ще платят пълната цена за модел 3, но вместо да се отписват, всеки ден нови 1800 човека правят заявка за него, защото го желаят, а не защото някой ги кара. Илон Мъск не е измислил електромобила, просто го направи желан. Както не е измислил ракетите, а ги направи евтини!
  • #19
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    И накрая 7-мо ако не беше тоталната малоумщина на политиците и милиардите субсидии единици ще си купят електроавтомобил. Мъск все още се крепи, защото политическата конюнктура и безкрайния рев на еко-терористите изкривяват свободния пазар. Карл Бенц е успял, защото е предложил революционен продукт с качества надминаващи всичко за времето си. Тесляка по дефиниция си е трамвай пробутван с протекции
  • #18
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    4то - Мъск може да обявява много неща, но дефакто до момента не е изпълнил нито едно обещание. За изграждането на дори още 1 гигафактори му трябват няколко милиарда, които той няма. 5то - смешно е да се говори, че Тесла е луксозна марка - тесла е скъп продукт, но не и луксозен, дори струващия близо 150 хиляди долара Модел S има по-калпави материали и по-калпава сглобка от един Голф за 25 0006то - Кво да инвестира в Спейс Х, като там цуца милиарди субсидия от правителството
  • #17
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Да карам наред:1во - нямам жена спя с чуждите :D2ро - доказателства за екологичната полза от електроавтомобилите няма - все още е спорно, а с технологиите за синтетични горива, които дефакто извличат CO2 от атмосферата ефектът би бил много по-голям3то - Мъск не може да си позволи още 3-4 години на загуба, той и в момента няма пари и събира чрез смешен ПР по няколко милиона тук и там да покрие оперативните си разходи.
  • #16
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до оня ( преди 6 години )
    ти добре питаш дали не е спал с нечия жена.Ние да питаме защо пък да го хвалим..с неговите утопизми обърка цяла една индустрия,подкокороса и без това менталивите политици..от всичко това страдат нормалните хора.За които обче тоя кошник с име на инструмент от дърводелството не е опция.Всекъкви разбирачи нни навират това в носа с назидателен тон.Ай сиктир от тойя.
  • #15
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Теслата си е луксозна стока и няма как с цени от по 100 000 долара да дойде на печалба.
  • #14
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Личи си, че повечето тук нищо не разбират ин инвестиционни планове. СИгурно работите за някой и ви е супер да си вземате Х пари на месец. Не съм фен нито на Мъск, нито на Тесла, но това което говорите с пирамидите и "експертните" прогнози и оценки които давате са смешни.
  • #13
    8 rate up comment 0 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 6 години )
    електрическите автомобили бяха добра идея, която Мъск ще се постарае да продаде на добра цена...неговата мечта е космоса...ще инвестира всичко във фирмата си SpaceX...
  • #12
    8 rate up comment 5 rate down comment
    primorack ( преди 6 години )
    Вие какво очаквате. Имайте предвид, че Тесла е на 10години някъде. Те в момента от марка, която преди две години произвеждаше 10/20к автомобила на година се опитват да изкарват 25к+ автомобилa на месец. Това е огромен скок, който не става ей така и не е безплатен. Инвеститорите са наясно и поне още 3/4 години ще са на загуба. Мъск също каза, че до края на годината ще обявят локации за 4 нови гигазавода за батерии. Не ми приличат на действия на умираща компания...