IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW иска да се върне на върха в премиум-сегмента до 2020 г.

Баварците са убедени, че ще успеят да наваксат изоставането от Mercedes-Benz

BMW иска да се върне на върха в премиум-сегмента до 2020 г.

Германският производител BMW си е поставил за цел до 2 години да изпревари Mercedes-Benz по обем на продажби и да си върне първото място в премиум-сегмента. Това обяви изпълнителният директор на компанията Харалд Крюгер пред списанието Manager Magazin.

BMW иска да се върне на върха в премиум-сегмента до 2020 г.

Според топ-мениджъра, подобна цел може да бъде постигната след щателен разбор на дейността на конкурентите, както и с въвеждането на нова програма за раздвижване на пазара. Тя включва предлагане на нови модели и отнемане на продажбите от други марки.

„През 2020 г. ние отново ще бъдем №1 по брой продадени автомобили. Това е задачата, която съм поставил пред екипа ми. Целта обаче не е само да продадем най-много, но и да заемем първо място по удовлетвореност от клиентите”, коментира Крюгер.

Баварците бяха глобален лидер по продажби в премиум-сегмента в продължение на 10 години, но през 2016 г. отстъпиха тази позиция на Mеrcedes-Benz. Основната причина бе голямото търсене на хечбека A-Class, който задмина BMW 1-Series. През 2017 г. BMW записа ръст на продажбите от 4,2% - до 2,09 млн. нови леки коли и SUV, но при Mercedes-Benz увеличението е с 9,9% - до 2,29 млн.

BMW иска да се върне на върха в премиум-сегмента до 2020 г.

В Мюнхен смятат, че тази тенденция ще започне да се променя още през тази и следващата година. Това ще стане с пускането на новото BMW X7, чиято премиера ще се състои през есента. През 2019 г. трябва да излезе и следващата генерация на BMW 3-Series, която е основен коз в стратегията на марката.

Снимки: BMW

Тагове: bmw mercedes-benz
0 от 500
  • #3
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Georgi ( преди 6 години )
    Надежост??? Пич вземи прочети форума Motorandtalk и виж, как във всяка тема за Ауди, има подтема: проблеми и оплаквания и ще ти настръхнат косите. В последните 5 години години имам 350 000 км и колите им са повече от перфектни, без грам проблеми по електрониката. Интериорът на БМВ куца, но пак мултимедията им от 2012 година е по-добра от тази на Мерцедес от 2017.
  • #2
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Основната причина бе голямото търсене на хечбека A-Class, който задмина BMW 1-Series." и после "Това ще стане с пускането на новото BMW X7". Как точно Х7 ще навакса продажбите на 2-3 пъти по-евтиния А клас? Чакам да видим, дано успеят. :)
  • #1
    15 rate up comment 14 rate down comment
    none ( преди 6 години )
    Не искам да разочаровам феновете на марката, но няма шанс към момента да постигнат заложените си цели. Даже напротив. До 2020 Мерцедес ще ги затвори поне с половин обиколка (0.5М коли). Марката БМВ има 2 основни проблема към момента: 1. Дизайна им остаря (не казвам че не е хубав, но просто остаря), и не виждам да работят по нещо вълнуващо. 2. Надеждността им е на много ниско ниво (като гръмна скандала с ФВ 2015, много мои приятели минаха от Ауди на БМВ и сега се връщат пак на Ауди ...).