IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz е най-успешната премиум-марка за 2017 г.

Силните продажби в ключови райони донесоха успеха над BMW и Audi

Mercedes-Benz е най-успешната премиум-марка за 2017 г.

Германската компания Mercedes-Benz официциално стана най-големият производител на премиум-модели за 2017 г. За 12 месеца тя е продала 2 289 344 нови автомобили по цял свят, което е с 9,9% повече от 2016 г. Най-популярният модел на марката е C-Class с 415 000 продажби.

Mercedes-Benz е най-успешната премиум-марка за 2017 г.

Резултатът се дължи на отличното представяне на ключови пазари – Китай, Германия и САЩ. В родината си Mercedes е продал над 300 000 коли, а за цяла Европа резултатът е 955 301 единици. Това е с 6,4% повече от 2016 г.

В Северноамериканската зона за свободна търговия (NAFTA), в която влизат САЩ, Канада и Мексико, компанията е реализирала 400 320 продажби, като ръстът е едва 1,3%. Единствено в Щатите се отчита спад спрямо 2016 г – с 0,9%, като продажбите за 340 000 бройки. Според представители на компанията, това се дължи на намаляване на търсенето на седаните.

Mercedes-Benz е най-успешната премиум-марка за 2017 г.

Съответно най-голям ръст на продажбите се отчита на китайския пазар. Там през 2017 г. са продадени 587 868 нови автомобила, което е с 25,9% повече от предишната година.

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz
0 от 500
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ... сравняват А1 с някъв там лексус от друг клас и пита кое е било по-скъпо. Консерва-фенче като ще сравняваш сравнявай с А3.
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Georgi ( преди 1 година )
    Имам леки съмнение, че в тази цифра влизат и камионите..... Мисля, че миналата година ги бяха вкарали, то ако ще броим камиони, да броим й колелетата и моторите:)
  • #18
    3 rate up comment 6 rate down comment
    алфа умрело ( преди 1 година )
    ШАПКИ ДОЛУ ПРЕД ВЕЛИКИТЕ ФОЛКСВАГЕН И МЕРЦЕДЕС И ТОТАЛНА ПОГНУСА СРЕЩУ СЕЛСКИТЕ ТЕСЛА И ОСОБЕНО АЛФА УМРЕЛО
  • #17
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Дойчланд Мойчланд ( преди 1 година )
    Охлюв може да казваш на баща ти, но не и на мен... В Германия посредственост не виждам - нови Пасати, Тигуани и Голфове! Хората са интелигентни и ценят парите си! Виж в България е пълно с посредственост - 15 годишни Е класи, които се поддържат с турски части и гуми от OLX-а! Въпрос на манталитет...а Мерцедес отдавна не е това, което беше! В момента е автомобил с висока цена и невисоко качество!
  • #16
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Охлюв, те и Тойота бяха номер едно по продажби, много години, въпреки пластмасовите им легени. Фолксваген просто ги копират, масовка. Поредния номер едно в сивия поток. И за Тойота и Фолксваген определението е едно- посредственост.
  • #15
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Средняците Фолксваген....хахахахаха.....неслучайно Фолксваген поставя рекорди по продажби навсякъде по света, защото предлага отлично качество за парите си. И за какво човек да дава пари за Це класа, при положение, че по-евтино може да си закупи по-добър Пасат, който държи цената си по-дълго време!
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    За много години, Дошка, жив и здрав да си!
  • #13
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Какво значение има кой откога произвежда автомобили, при положение че Ауди предлагат А1 ултра канцерогенник със стартова цена 36113 лв, докато Lexus започват от CT200h чист хибрид с почти нулеви вредни емисии с цена от 54950 лв. Очевидно е кой е премиум по отношение на технологии и изпълнение и кой жалка имитация на премиум.
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Радев ( преди 1 година )
    Прав е колегата, че трудно може да се говори за съществена разлика между VW и Ауди, поне що се отнася до актуалните Пасат и А4. Действително в аудито обстановката е една идея по-рафинирана, но цената е с 15 бона отгоре при идентични халактеристики.
  • #11
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Проблемът го поставя не някой друг, а германски автомобилен експерт. Ауди не само ползва двигатели от средняците ФВ, но и голяма част от платформите им сащо са взаимствани. Друг проблем бил, че от 2004 г. материалите в салона също идвали от един и същи производител, за намялаване на разходите. И за това пита човека, кое точно е премиум в Ауди? И е прав.