IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи снимки на новия G-Class без камуфлаж

Все още от Mercedes не са потвърдили дали фотосите са истински

Първи снимки на новия G-Class без камуфлаж

Първа снимка на новото поколение на Mercedes-Benz G-Class без никакъв камуфлаж се появи в интернет-пространството. Фотографията беше публикувана на сайта Mercedes-Fans. Официалната премиера на автомобила е насрочена за 15 януари.

Първи снимки на новия G-Class без камуфлаж

Авторите на страницата твърдят, че са получили снимката по пощата. Малко след това в социалната мрежа Instagram се появиха още две изображения на новото поколение на легендарния всъдеход, но и тяхната достоверност до момента не е потвърдена официално от Mercedes-Benz.

Първи снимки на новия G-Class без камуфлаж

Първи снимки на новия G-Class без камуфлаж

Вместо това от компанията решиха да публикуват няколко фотографии на покрит с камуфлаж автомобил и да разкрият част от неговите характеристики.  Официално се съобщава, че новата G-Class има двойни носачи отпред и четворни отзад.

Първи снимки на новия G-Class без камуфлаж

Клирънсът на автомобила е 241 мм (с 6 мм повече от досега), като е може да преодолява препятствие с дълбочина до 70 см (с 10 повече). Ъгълът на подход към препятствие на пътя е 30 градуса. Ходът на предното окачване при натиск ще е 85 мм, а при отпускане – 100 мм. Отзад тези показатели са съответно 82 и 142 мм.

Първи снимки на новия G-Class без камуфлаж

От Mercedes съобщават още, че всъдеходът ще получи 9-степенна кутия с понижаващи предавки, а също така и специален режим на управляващата електроника G-Mode. Той ще се активира при бокировка на трите диференциала и ще настройва специален алгоритъм за работа на кормилното управление и на педала на газта при движение по тежък терен.

Първи снимки на новия G-Class без камуфлаж

Снимки: Mercedes-Fans, Instagram, Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz g-class
0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Много, много зле са е направили!Ако не е бяха пипали по-добре. Старата е класика, а това новото прилича на автомобил за третия пол, който го налагат в гАйропата. Вече на грозен паркетник прилича, а не на легендата Г-клас.
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до: Обективен ( преди 6 години )
    Същото не можеш ли да го направиш и с нещо друго. Има доста други модели, които отговарят на изброеното от теб. И като бонус са с пъти по-евтини предполагам и по-надеждни и по-икономични и по-красиви на външен вид, а може би и по-проходими. Едно време Г-класата беше надежден и проходим автомобил. Вече е кола за позьори. С тази електроника която е наблъската и с това тегло не е онова нещо, което беше.А и с тази цена никой няма да е вкар в гората. Най-много на черен път да излезе 1-2 пъти.
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Русия ( преди 6 години )
    На втората снимка отстрани е като Уазка.Фаровете са зле. Развалиха я тая легенда.
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Обективен 2 коментар ( преди 6 години )
    Аз лично не съм много фен на това нещо, тъй като ако мога да си позволя автомобил от този ценови клас веднага се мятам на новата 7-ца друго си е лимузината, не че имам възможност де освен в мечтите, но все пак... Човек, който не може да си го позволи въобще няма какво да го коментира и да му търси недостатъци. А иначе в България е ясно от какви хора ще се купува това нещо, това също няма нужда от коментар.
  • #9
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Обективен ( преди 6 години )
    Вижте G класата винаги е била култов модел още от създаването си, съвършенството не се нуждае от промяна. Истината е, че това е СЪВЪРШЕНЕН АВТОМОБИЛ. С това нещо събота и недея сутринта можеш да отидеш в планината и да те отведе там където човешки крак не е стъпил, а до там по магистрала да се насладиш 8 цилиндровто чудовище, което ускорява буквално като спортен автомобил, след това като се прибереш да я излъскаш на автомовиката и вечерта да отидеш на някое парти, няма да те върнат, гаранция!
  • #8
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ръбато недоразумение,за ръбати недоразумения.
  • #7
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Мутра ( преди 6 години )
    Ще им дърпам ушите на тия шваби! Нещо много са взели да я заоблят. Истинската Г класа трябва да има прави линии и остри ръбове. Какви са тия огледала като на Ц класа.Прозирците и броните и те взели да се заоблят.А на снимка 4 ми струва че виждам нещо като независимо окачване!? Дано да греша.Иначе ще сменяме марката!
  • #6
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Фолк с японски ваген ( преди 6 години )
    Мутромобил само за истински мутри. ;))
  • #5
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Същият ... ( преди 6 години )
    куфар! Само малко лустросан.
  • #4
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тази кола имаше толкова много тестостерон в нея...а сега с тези ПEDaлски огледа и още по ПeDaлски фарове , с тези заоблени врати а не ръбати като едно време, направо си е изгубила чара!!!