IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Германците определиха моделите с най-добра остатъчна стойност след 3 години

Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Някои автомобили губят до 1/3 от стойността си, веднага щом излязат от автосалона. Други и след 2-3 години могат да бъдат препродадени с малка загуба. Анализаторите от германските маркетингови компании Focus online и Bähr& FessForecasts всяка година представят най-стабилните от гледна точка на загуба на стойност модели, предлагани на вътрешния пазар.

Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Класацията е направена с използването на два способа. Първият е изчисляване на загубата на стойността в проценти в течение на следващите 3 години, а вторият е реалното обезценяване в евро. Така може да се види какъв автомобил е най-добре да бъде купен като нов сега и да бъде препродаден през 2021 г.

ЛИДЕРИ ПО КЛАСОВЕ В ПРОЦЕНТИ


Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Супермини - Opel Karl 1.0 (обезценяване с 53%)

Компактни автомобили - Volkswagen Polo 1.0 (-56,5%)

Голф-клас - Mini Clubman 1.5 (-57%)

Среден клас - Audi A5 2.0 TFSI Sportback (-55%)

Бизнес-клас - Mercedes-Benz E 200Т (-51,5%)

Премиум-клас - Porsche Panamera 4 Hybrid (-49,5%)

Купета - BMW 218i (-56%)

Спортни коли - Porsche 718 Boxster (-57%)

Компактни SUV - Mini One Countryman (-60,5%)

Средноразмерни SUV - Porsche Macan (-60%)

Пълноразмерни SUV - Mercedes-Benz G 350 D (-51%)

Миниванове - Mercedes-Benz B 160 (-53%)

Кабриолети - Mini Cooper (-58%)

Електромобили - Opel Ampera-e (-45%)

ЛИДЕРИ ПО КЛАСОВЕ В ЕВРО

Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Клас A - Citroen C1 1.0 VTi68 (минус 4409 евро),

Клас В - Dacia Sandero 1.0 SCe (-3654 евро)

Клас Golf - Citroen C-Elysee 1.2 (-7060 евро)

Клас D - Opel Insignia 1.5 DIT Grand Sport (-13 125 евро)

Бизнес-клас - Mercedes-Benz E 200 (- 21 217 евро)

Премиум-клас - BMW 218i (-13 051 евро)

Спортни коли - Nissan 370 Z (-18 935 евро)

Малки SUV - Suzuki Vitara 1.6 VVT (-8104 евро)

Компактни кросоувъри - Dacia Duster 1.6 ScE (-5066 евро)

Средноразмерни SUV - Hyundai Santa Fe 2.4 GDI (-17 878 евро)

Комбита - Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI (-9730 евро)

Кабриолети - Mini One Convertible (-9675 евро)

Електромобили - Renault Zoe (-15 108 евро).

Снимки: Focus

0 от 500
  • #14
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Съвсем нормално е в Европа и особено в Германия японките да държат цена. Всичко зависи от търсене и предлагане. Проджабата на нови е на доста по-ниски нива и съответно на вторичния пазар има доста по-малко предлагане и ако има търсене цената скача. Също така предполагам че силно мнозинство имат немските и сред служебните и оттам средния пробег на немските е по-висок. Точно по същите причини съм убеден че ако имаше търсачка за япония картинката щеше да е наобратно
  • #13
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ВАГи, защо цъкаш минус бе пиле шарено? Хората са ти написали и ти можеш да погледнеш. Не е толкова трудно да пуснеш една търсачка в съответният сайт за употребявани автомобили и сам да се увериш. Или отново истината не ти изнася? Предпочиташ хубавите лъжи, като в статията, така ли? Не случайно онези 80% за които говори професора са все любители на немското. Виждал съм умни хора, които да са фенове на немското, но проЗд човек да не е любител на немските дараци още не съм видял. Факт!
  • #12
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    От изброените автомобили втора употреба най-скъпо винаги се е продавал Accord! В mobile.bg при филтър 2014-2017г. има 4 броя на цена започваща от 15 000 Ерво, до 40 000 Евро!
  • #11
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Стига манипулации!!! ( преди 1 година )
    Пуснах в мобиле.де търсене и филтрирах употребявани коли от 2014 до 2017 г.! Интересува ме кола от класа на Пасат, Акорд, Мазда 6, Авенсис. Пасат започват от 4850 евро и повечето са под 10 000 евро. Хонда Акорд започват от 12 950 евро и повечето са над 15 000 евро. Мазда 6 започват от 15 480 евро и повечето са над 20 000 евро. Тойота Авенсис започват от 11 980 евро и повечето са над 15 000 евро. Всеки да си направи извода! А ако някой не вярва да пусне търсачката в мобиле.де и да се увери сам!!!
  • #10
    30 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Отворете мобиле.де или аутоскоут24.де и ще видите за какво става на въпрос! Японските коли държат висока цена и много трудно се обезценяват. Немските и особено френските и италиански коли имат много ниска цена след 3 г. Пуснете търсачката за коли на 3 г. И сами ще се убедите, а не някакви измислени маркетингови компании които се издържат от платени проучвания да ви говорят глупости и да зяблуждават.
  • #9
    25 rate up comment 4 rate down comment
    LosHo ( преди 1 година )
    Не знам за тези класации... Искам да си взема РАВ4 нова или на малко километри.Гледах в немските сайтове за коли и излиза, че Равка на 2 години струва с 10% по-малко отколкото същата нова. Тойотите много малко се обезценяват и държат цена.
  • #8
    28 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Дидо, Немският пазар на коли го познавам много добре. Повече отколкото можеш да си представиш дори. Вкарвал съм коли от там още по времето, когато беше с визи преди 2000 г. От Германия и Холандия. Най-високите цени и тогава и сега държат японките. Малко са, защото трудно хората се разделят с тях и мал ко ги продават, а и веднага се купуват поддържаните екземпляри. Евтините немски коли вървяха, като топъл хляб. У нас точно те се търсеха,защото бяха евтини.Само които разбираха караха японки.
  • #7
    3 rate up comment 10 rate down comment
    QV ( преди 1 година )
    Никой не ти говори за класация за качество,а за остатъчна стойност 3 години след покупката!Нормално е в Германия техните марки да са на почит и да са готови да платят повече!
  • #6
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Немец да прави класация е че то от немското по добро нема еййййй шваби където чета други класации но от независими немските ви кочини не се срещат като издържливи а напротив вие сте в другата класация на най скапаните тогава как ще се запази продажната цена че като си я купя нова и си вися по сервизите мисля че ще ми е по евтино да я продам много на загуба отколкото да плщам по сервизи и си купувам японска не че ще имам лична кола немска някога това ако стане някога значи съм много пропаднал
  • #5
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Dido ( преди 1 година )
    Аа,има си хас да не е някаква конспирация дето бай Ганя да не разгадае в зародиш!Нищо,че бай Ганя купува 10-15 годишни коли и то основно внос от Италия,какво му пречи да е експерт на тема немски пазар на 3 годишни автомобили!А за по долния математик-3 годишен Macan S за 45 000 Евро(ЧИЙТО ЦЕНА ПОДЛЕЖИ НА КОМЕНТАР и при покупка цената пада поне с 10%!!!) със същите екстри нов от Порше струва над 83 000 Евро!Куца ти математиката-в задачата имаш едно неизвестно-колко ще падне цената от обявата!