IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Германците определиха моделите с най-добра остатъчна стойност след 3 години

Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Някои автомобили губят до 1/3 от стойността си, веднага щом излязат от автосалона. Други и след 2-3 години могат да бъдат препродадени с малка загуба. Анализаторите от германските маркетингови компании Focus online и Bähr& FessForecasts всяка година представят най-стабилните от гледна точка на загуба на стойност модели, предлагани на вътрешния пазар.

Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Класацията е направена с използването на два способа. Първият е изчисляване на загубата на стойността в проценти в течение на следващите 3 години, а вторият е реалното обезценяване в евро. Така може да се види какъв автомобил е най-добре да бъде купен като нов сега и да бъде препродаден през 2021 г.

ЛИДЕРИ ПО КЛАСОВЕ В ПРОЦЕНТИ


Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Супермини - Opel Karl 1.0 (обезценяване с 53%)

Компактни автомобили - Volkswagen Polo 1.0 (-56,5%)

Голф-клас - Mini Clubman 1.5 (-57%)

Среден клас - Audi A5 2.0 TFSI Sportback (-55%)

Бизнес-клас - Mercedes-Benz E 200Т (-51,5%)

Премиум-клас - Porsche Panamera 4 Hybrid (-49,5%)

Купета - BMW 218i (-56%)

Спортни коли - Porsche 718 Boxster (-57%)

Компактни SUV - Mini One Countryman (-60,5%)

Средноразмерни SUV - Porsche Macan (-60%)

Пълноразмерни SUV - Mercedes-Benz G 350 D (-51%)

Миниванове - Mercedes-Benz B 160 (-53%)

Кабриолети - Mini Cooper (-58%)

Електромобили - Opel Ampera-e (-45%)

ЛИДЕРИ ПО КЛАСОВЕ В ЕВРО

Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Клас A - Citroen C1 1.0 VTi68 (минус 4409 евро),

Клас В - Dacia Sandero 1.0 SCe (-3654 евро)

Клас Golf - Citroen C-Elysee 1.2 (-7060 евро)

Клас D - Opel Insignia 1.5 DIT Grand Sport (-13 125 евро)

Бизнес-клас - Mercedes-Benz E 200 (- 21 217 евро)

Премиум-клас - BMW 218i (-13 051 евро)

Спортни коли - Nissan 370 Z (-18 935 евро)

Малки SUV - Suzuki Vitara 1.6 VVT (-8104 евро)

Компактни кросоувъри - Dacia Duster 1.6 ScE (-5066 евро)

Средноразмерни SUV - Hyundai Santa Fe 2.4 GDI (-17 878 евро)

Комбита - Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI (-9730 евро)

Кабриолети - Mini One Convertible (-9675 евро)

Електромобили - Renault Zoe (-15 108 евро).

Снимки: Focus

0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 1 rate down comment
    C 1 ( преди 1 година )
    Тая статистика не отговаря на истината,преди една година купих на съпругата си същия който е на снимката Ситроен с1 Аir shine ,нова,4врати,автоматик,отварящ се таван със почти всички екстри за модела без кожа за 11хиляди евро.Базовата най ниска цена при дилъра беше 9000€ Във интернет имаше даже и за по 7500€ ако сметнем че губят по 4500 €както е по таблицата тия коли втора употреба трябва да са между 5 и 3 хиляди евро , да ама не .даже по стария модел до 2015г.стува повече .
  • #23
    2 rate up comment 3 rate down comment
    до бъчваря ( преди 1 година )
    Ако караш по много разбирам да си вземеш ново. Караш 5 г. и продаваш. А ти ни караш ни нищо. И за какво? Вземай си кола под наем и е сменяй с друг модел всеки месец. Може би ще ти излезе същото горе долу. Или пък някаква употребявана на няколко год. С тези твои км които въртиш и 20 г. може да е караш без някакви особени харчове и проблеми да имаш. Не ти знам нещата и може би са съвсем различни,но от моя гл.т.са такива.Само да вметна,че карам нови коли и им правя много км и са ми на фирмата.
  • #22
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Бъчварче, аз преди годони ти го бях казал, че е доста глупаво твоето решение да си купуваш нова кола (то поне да беше кола, а то Фиеста) заради 12 000 км на година. Вярно е, че кефа цена няма, ама какъв кеф за една Фиеста бе човек. Само, че си скъсал найлоните ли и си пр.ъднал първи на седалките ли? Излагаш се! Сметни каското на година, лихвите, данъците, обслужването и кажи честно колко ти излиза на година колата. Колко са ти харчовете на година по нея?
  • #21
    5 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 година )
    Та къф е извида. Навремето се смехте на Фиестата ми, ама днес плащате парички за нея, хаха. Кой прав, кой крив, не знам. Затова вече си държа другатая Фиеста и няма да продавам, докато не навърши 15 години.
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 година )
    Мани, мани. Аз преди 7 години пуснах обява в Мобилебг за продажба на Фиестата си, де бе на 5 години от магазина и минати 63 000 км. Тогава се абонирах да ми пращат цената и до ден днешен ми пращат средната цена на автомобил Фиеста, производен 2006-та. Днес е около 4500, наверемето бе 5500. само си чета писмото всеки месец и цъкам с език. Егади спада.
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    fan. ( преди 1 година )
    Някой от коментиращите май не са разбрали , че класацията е за коли , които СЕ ОБЕЗЦЕНЯВАТ най-бързо и най-много:))))
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Карам Мазда 3, 2014 септември, 2.0 120к.с , ръчна ск.кут. пробег 36 000км. Реших да видя в нащо мобиле цените но уви! Подобно на мен, никой друг не иска да се разделя с колата си. Няма нито една такава, само едн ащатска версия. В Германия има 17 и започват от 28 000лв което е обезценка за вече 4-а година 34%.В тази класация вече е на 1-во место.
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    до: Dido ( преди 1 година )
    Кви екстри ве ?! Най-евтините са със сигурност базовите модели. Гледаме най-евтините от къде почват и гледаме средно колко струват. СРЕДНО!!! Не сравняваме 1 или 2 коли, а хиляди. Каква 2013 ве ?@ Сега сме 2018-та. Извади 3 години! Изваждане учил ли си? Ха сега прочети статията да видиш за какви коли говорим! И къде го тоя Пасатор за 12500? Къде? Я погледни от колко почват цените. Какъв различен ценови клас е немската талига спрямо Авенсис?!
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Да де в Германия повечето служебни били немски к0чини и заради това после били много евтини, а пък японките били скъпи щото нямало служебни. ОК да приемем, че е така, а защо тогава тези маркетингови компании твърдят точно обратното, че немските държали повече цена? А сега де! Хем немските не държат висока цена на вторичният пазар, хем някакви платени компании твърдят обратното, а форумните капацитети фенове на немското ще изкарат от 10 кладенеца вода,за да оправдаят немския ефтинджос.
  • #15
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Dido ( преди 1 година )
    Това mobile.de го четете като дявола евангелието!То не е само да сръвняваш ей така с преглед на снимки и цени VW с Хонда, Мазда, все пак има голям диапазон от екстри които при VW да речем вдигат с 50% от първоначалната цена. Ако си направите труда да сръвните съпоставими като екстри коли ще видите, че модели 2013,дизели, около 100 000км, до 150к.с. - Пасат комби 12500, Акорд комби 12500,Авенсис комби 8500. И това пак нищо не значи защото трябва да се знае каква е била цената като нова и колко се е обезценила самата кола!Хонда Акорд в момента не се предлага!Пасат вече е в съвсем различен ценови клас от Авнсис!А ... автоджамбази да не ми говорят за тенденциите на пазара,на всички е ясно бг автоджамбазин какви коли гледа и купва от Германия.А пък за преди 18 години въобще да не говорим!