IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen с рекордно производство през 2017 г.

6 млн. автомобила са били произведени в повече от 50 завода в 14 страни

Volkswagen с рекордно производство през 2017 г.

Автомобилният гигант Volkswagen започва да бере плодовете на моделната си експанзия през тази година, записвайки рекордни производствени обеми. Въпреки че до края на календарната година остават няколко дни, от компанията от Волфсбург съобщиха, че ще успеят да произведат своя автомобил номер 6 000 000. От данните става ясно, че новите членове на моделното семейство (T-Roc, Tiguan Allspace и Atlas) са помогнали за постигането на впечатляващия резултат, все пак най-тежката част от работата е свършена от популярните от години модели на компанията.

Volkswagen с рекордно производство през 2017

Едва ли е изненада за някого, че Polo, Golf, Jetta и Passat са били най-популярните модели на Volkswagen и през 2017, заедно със Santana, който се предлага в няколко различни версии на китайския пазар. Цялостно, компанията от Волфсбург предлага повече от 60 модела на световните пазари, а в близко бъдеще към тях ще се причислят и няколко нови. В идните месеци очакваме появата на T-Cross, както и на дълго очакваното второ поколение на флагмана Phaeton.

Volkswagen с рекордно производство през 2017

В портфолиото на германската марка присъстват и множество електромобили, които със сигурност ще набират популярност през следващата година , което пък от своя страна означава, че не е изключено рекордните резултати да се повторят и тогава.

Според официалната статистика от представянето на оригиналния Beetle преди 72 години, Volkswagen е произвела повече от 150 млн. автомобила. Колкото до бъдещето, в периода до 2020 цялото портфолио на фирмата ще бъде обновено и разширено, като SUV гамата ще нарасне до цели 19 модела.

Volkswagen с рекордно производство през 2017

Едно от големите предизвикателства пред компанията ще бъде да пусне електрическите концепти I.D. в производство, като първи в тази категория ще бъдат серийните версии на хечбека I.D., кросоувъра I.D. Crozz, както и на микробуса I.D. Buzz. Електрическите задвижвания са сред най-важните сфери на развитие за Volkswagen, имайки предвид желанието на компанията да има не по-малко от 1 млн. автомобила без двигател с вътрешно горене до средата на следващото десетилетие.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Фолк с японски ваген ( преди 6 години )
    Боже, колко мъка има по тоя свят, боже!
  • #17
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ами аз примерно не съм съгласен според мен сегашните Корола,Ц-класа,Меган,Супърб,Поло,Дъстър са много по-добри и отличителни в дизайна от предишните им генерации коли мечта са
  • #16
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ок кой не е съгласен че колите от 2010-2013 бяха по-красиви та ми налепи минуси? Обоснови се бе!Аз казвам: старото i30 беше по-хубаво. Също и Rio, Elantra, Peugeot 308 бяха по-яки в предишните генерации.
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хахаха, Сенатор. Комедияяяяя са тея,
  • #14
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Всички марки са за предпоюитане пред VW и Шкода. Дори Дачия. Проблемът е друг - в последно време автодизайнът е кофти. Колите стават все по-неприятни на външен вид.
  • #13
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Колите които дебютираха 2009-2013 бяха по-красиви от сегашните като дизайн. Но дори и от новите бих предпочел корейско, японско, френско, италианско, Опел и Форд. Дори и Шевролет и Дачия предпоюитам пред *** VW (за А1 или А3 седан само бих направил изключение). На ВАГ само Сеат приличат на нещо. От другите немски само Опел става, МБ А класата и BMW 1 серия купе.
  • #12
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ВАГи,колкото и да ги хвалиш германчетата те са главен регрес, а не прогрес в автоиндустрията! Застинали са някъде в началото на 90-те и от там не мърдат и не искат да мръднат. Даже измами им са нужни, за да могат да си продават таралястниците. Ако имаш предвид измамите, далаверите и манипулациите,то те в тези неща нямат стигане просто.Там са 1! ФАКТ!
  • #11
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Колко жалко ( преди 6 години )
    И колко сте жалки, неможейки да приемете успеха на една компания! Това прилича на първична запалянковщина, а не на интерес към автомобилитеВпрочем, германците винаги са правили най- добрите автомобили и са били основния двигател на прогреса в автомобилостроенето.
  • #10
    8 rate up comment 11 rate down comment
    none ( преди 6 години )
    ФВ "берат плодовете" основно на продажбите си в Китай които са почти половината от общите им продажби. Ако китайците наистина забранят моделите им там поради непокриване на еконормите (по скоро си мисля че ще ги накарат да платят няколко десетки милиарда под предлог че ще им спрат продажбите, при което ще се озоват в ситуацията от САЩ, да плащат на китайците да им карат колите ;))), то тогава догодина "реколтата" им ще е на 1/2 от таз годишната.
  • #9
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не знам колко пари са налели но тези държави са налели още повече пари в САЩ особено в автомобилостроенето така че са взаимно зависими и няма как да не влияят най-вече положително на другите като 3те имат икономика колкото Африка,Индия и Ю.Америка взети заедно