Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Електромобилът на Porsche ще се предлага с два или с три мотора

Предвижда се и вариант само със задно предаване

Електромобилът на Porsche ще се предлага с два или с три мотора

Изцяло електрическият Mission E, който трябва да излезе на пазара преди края на настоящото десетилетие, ще се окаже един от най-важните модели в историята на Porsche. Компанията показа концептът на модела преди малко повече от две години във Франкфурт, а в последните месеци фотографите редовно засичат прототипи, които навъртат тестови километри.

402 конски сили за базовия Porsche Mission E

На пръв поглед Mission E прилича на еволюция на Panamera, но от компанията потвърдиха, че електромобилът ще е с по-скромни размери в сравнение с популярния спортен седан. Според източници от компанията, серийната версия на Mission E ще се предлага на пазара в три различни варианта, като и трите ще са със задвижване на четирите колела.

402 конски сили за базовия Porsche Mission E

Базовата версия, чиято цена се очаква в Щатите да е съизмерима с тази на Panamera, т.е да започва от около 85 000 долара, ще е с мощност 402 к.с. Втората версия ще е с 536 коня, а топ-вариантът – с впечатляващите 670 к.с. За по-далечно бъдеще е предвидена и четвърта версия, която ще е най-достъпна и ще се предлага само със задвижване на задните колела.  Тя ще излезе в два варианта - с 326 и 435 к.с.

402 конски сили за базовия Porsche Mission E

Задвижването ще е поверено на два електромотора – един на предния мост с 215 к.с. и един на задния, като той ще се предлага с различна мощност – 326 или 435 к.с. Най-бързата версия на Mission E ще ускорява от 0 до 96 км/ч за около 3,5 секунди и ще има максимална скорост 250 км/ч, като от Porsche обещават „феноменално ускорение, дори при средни и високи обороти”.

Естествено, като при всеки електромобил, пробегът с едно зареждане ще е много важен за пазарната съдба на модела. От компанията залагат на над 480 километра в реални условия, както и възможност за зареждане на 80% от батерията за 20 минути.

Тагове: porsche porsche mission e
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "я ми кажете как ги виждате в БГ панелната действителност тези електрички!? пускаш кабел от балкона, байчо тарикат се закача за него в 1 часа и се разкача в 5 преди да станеш" Пиши на Порше- със сигурност много ще се притеснят от този сериозен проблем. Остави майтапа ама всеки ден минавам покрай една ел-количка, паркирана пред панелка и зареждаща се с кабел от терасата :) А ако зареждам и комшията ми барне кабела няма да се сърдя - аз колко пъти съм му зареждал жената от 1 до 5 хехе
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Русия ( преди 1 година )
    Вагински простотии.20 вида двигатели. Предлагаш една кофигурация с два двигателя 4х4 и това( мощна разбира се).
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Jimo ( преди 1 година )
    Тея елчета за близките 10г са пълна пародия.Безмислени напъванки да отнемат клиентите на Мъска,човек с пари ще тръгне да купува кола като тази да пести пари от гориво,смях
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 1 година )
    я ми кажете как ги виждате в БГ панелната действителност тези електрички!? пускаш кабел от балкона, байчо тарикат се закача за него в 1 часа и се разкача в 5 преди да станеш...Звучи малко абстрактно тоя битовизъм, но немаш ли си поне закрито паркоместо, нема смисъл от електричка... зависими сме от инфраструктурата.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    пена ( преди 1 година )
    Тинтири-минтири скоро ще трябва да се върне към каруца с кон. Щом и швабите почнаха да правят електрички. След 15 години фосилните таратайки ще са забравени....
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    @ Ринтинтин ( преди 1 година )
    или там както се води : D Bratz, и да си счупиш пръстите и целия живот да си попилееш в писане срещу електротранспорта, не мож го спря По елементарни, но обективни причини, дето не смятам да ти разяснявам. Вземи си карта за козметик и ни освободи от тъпите си дежурни коментари. То да правеше вятър да въртиш ветрогенератор ми правиш ток да ходя за цигари, ама ти нищо не правиш, нищо..
  • #4
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Колега, те не пущат 4х4,защото трябва да им излезе по-евтино,като производствени разходи,но за сметка на това да го продават от скъпо по-скъпо на клиентите за които марката на капака е по-важна от това,което има под него. Така е то,докато има балАци ще има и тарикати....
  • #3
    6 rate up comment 13 rate down comment
    един там ( преди 1 година )
    „Електромобилът на Porsche ще се предлага с два или с три мотора“ Ей, к0медиантите, я бързо си оправете заглавието! Електрическите коли НЯМАТ мотор, а имат електромотор! Вие изобщо правите ли разлика? Съмнявам се. Толкова ви е нивото за съжаление. Колкото до тези електрички на Троше ми стигна да прочета първото изречение, че ще са само на задно и да ми стане ясно, че ще се купуват евентуално само от много върли фенове с много излишни пари и много малко мозък в главите. 4х4 е истината тук!
  • #2
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пак ли почваш с глупостите че Е-смарт и Е-ъп са най-смислени според мен пък са най-безсмислените електромобили и икономически защото струват 2 пъти повече от бензиновите варианти и екологически защото на бензин отделят под 100грCO2 на км
  • #1
    3 rate up comment 16 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Ако ще и 32 електромотора да и сложат пак си остава безсмислена електрошитня!