IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

В класацията преобладават модели на два производителя

10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

Популярното американско издание ISeeCars направи класация на автомобилите, чиито собственици ги купуват като нови и ги карат поне 10 години, преди да се разделят с тях. Проучването е обхванало 2,5 млн. коли от общо 25 моделни години (последната е 2006). В крайна сметка е съставен Топ 10 на моделите, задържали се при един собственик поне десетилетие.

В класацията на изданието влизат само автомобили на японски производители, като преобладават две марки – Honda и Toyota. Вижте 10-те модела, с които раздялата явно е доста трудна.

10. Honda Odyssey


10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

Този миниван е много попуярен в Щатите, като се е превърнал в неизменен спътник на големите семейства. Проучването показва, че когато децата пораснат,  отделят от родителите си и създадат свои семейства, те също се насочват към този модел. Статитсиката сочи, че 24% от купувачите на автомобила го карат поне 10 години.

9. Lexus RX hybrid

10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

През 2006 г. хибридите не са толкова популярни в Америка, колкото сега. Тогава на пазар излиза първият Lexus RX 400h. Неговите продажби продължават да растат с всяка изминала година, като 24,1% от собствениците на модела все още го използват.

8. Subaru Forester

10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

Някой може да се изненада, че в този списък има само един модел на Subaru. Според експертите на iSeeCars, 24,2% от тези, които са и купили колата като нова, все още я карат. В общата класация на изданието Subaru обаче заема трета позиция сред марките.

7. Toyota RAV4


10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

Американските пикапи са начело в листата по продажби в страната, но има и други модели, които неизменно попадат там. Сред тях е Toyota RAV4, която завърши 2016 г. на 8-о място по продажби. 24,9% от собствениците на модела не се разделят с него поне 10 години.

6. Honda CR-V

10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

Още един отличник на пазара в Щатите – миналата година Honda CR-V завърши на 7-о място по продажби в общото класиране. Компактният SUV е не само успешен, но и здрав. Поне на това мнение са 25,2% от притежателите му, които не го сменят повече от десетилетие.

5. Honda Pilot

10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

Собствениците на японските SUV-модели явно са доволни от качествата им и Honda Pilot е доказателство за това. Този автомобил се задържа с един собственик поне 10 години при 27,2% от случаите, в които е купен като нов.

4. Toyota Sienna


10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

Започнахме с японски миниван от Honda и сега идва ред на още един такъв автомобил, който е още по-успешен. При Sienna резултатът е 28,7% притежание от един и същ собственик. За него също важи правилото, че децата следват примера на родителите си и го купуват за себе си и за семействата си, след като пораснат.

3. Toyota Highlander

10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

На пазар има много SUV-модели, но нито един от тях не може да се сравни с Toyota Highlander по преданост от страна на собствениците му. Автомобилът постига резултат от 29%, които не искат да сменят тази кола поне десетилетие.

2. Toyota Prius

10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

Хибридите бяха приети доста скептично в самото си начало най-вече заради потенциала на батериите си. Този модел обаче промени тези нагласи, като впечатлява собствениците си със своята надеждност. Цели 32% ползват колата поне 10 години, преди да се разделят с нея. А след продажбата повечето от тях отново се насочват към този модел.

1.Toyota Highlander Hybrid

10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

От всички превозни средства, които екипът на iSeeCars е проучил, именно Toyota Highlander Hybrid е моделът с най-верните собственици – 32,1%. Тук трябва да се уточни, че средният резултат за Щатите е 16,1%, тоест това са хората, които притежават един автомобил 10 и повече години.

Снимки: Производителите

Тагове: iseecars
0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    10-те най-досадни коли на света
  • #28
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Като разбра,че идват за Москвича ги разкара точно за една минута.Бях там и го чух с ушите си да казва-докато аз съм жив таз кола няма да излезе от къщи,ако искате вземете Мицубиша (така му казва на японеца).Това мога да кажа.
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    И ти май не четеш какво съм написал.Човека си поддържа изключително добре всички коли.Не дава прах да падне върху тях.Просто характера му е такъв.Много рядко съм срещал такива хора,които се грижат за колите си като за живи същества.Зимата ги кара много рядко,прибрани са в топли гаражи и се поддържат без компромиси.Само космича яде бой на поразия за всички останали.Обаче човека не го дава.Идваха едни пичове да го купуват,а той разбрал по телефона,че идват за Мицубишито.
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Roadrunner ( преди 1 година )
    Тъй като и за мен скърцането и тропането е мега важно, каква е марката колега, която караш
  • #25
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Това само говори, че твоя комшия не е за тези коли(Волво и Митсубиши) На 100к са за скорости или двигатели, ама друг път. Понеже руските изкарваха, невероятно много. В книжката за експлоатация на колко бе първия основен ремонт? На 80к или 100? Аре бегай с тези глупости. Имам купен чисто нов автомобил в момента на 152к без нищо правено по основни агрегати. Без скърцане и тропане по интериора. Ти си карай старите бараки и си мисли какъв си щастливец! Едно масло за 200 кинта, по добре ГТ
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Естествено няма нито технологиите,нито удобствата на съвременна кола,но там където се кара не му и трябва.Проста,надеждна и евтина за ремонт машина,какво повече да ти обяснявам.А ония дето все са лежали под москвичите явно са ги виждали само в ретро музея.Какво ми хвалите съвременните бараки?Виждам ги всеки ден по подемниците в сервизите,на 100000 са за смяна на скорости,на двигатели и на какво ли още не.
  • #23
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    До факта.Ти четеш ли какво съм ти написал?Човека има и японска имаше и шведска кола.В сравнение с космича тия двете са като клечки за зъби.Само маслото и филтрите на двете му коли струват колкото 5 москвича и пак се чупят повече от руския дрънгел.Ако ги караше там където където кара москвето тия двете,волво и мицубиши,щяха да са на скраб вече 5 пъти.Казвам ти,че тая кола е карана 38 години по нашите ужасни пътища,с нашите гадни горива и повече от М10Д не е виждала,а продължава да върви на змей.
  • #22
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Факт! ( преди 1 година )
    Е кво да го сравняваме бе мозък ква логика та ти дори не знаеш елементарният факт че самото жигули е ФИАТ!Ма ти верно си за клиника.Тука говорим за японски коли в Сащ едни от най-добрите ти плещиш за някакъв Москвич под който се лежи цял ден за да го караш 2 часа!Отивай на преглед при специалист и това ти го казвам сериозно!
  • #21
    6 rate up comment 1 rate down comment
    1 ( преди 1 година )
    Всички, които продължавате да сравнявате старите руски и съветски коли, както и да пласират факта, че се е чакало 10 години за кола на времето да банда ограничени ***. Москвича дава множество дефекти и има много недостатъци в сревнение със СЪВРЕМЕНЕН западен автомобил, но защо не го сравните със западен автомобил, който е излязъл същата година като москвича или жигулито.
  • #20
    4 rate up comment 5 rate down comment
    2 ( преди 1 година )
    Вие ги сравнявате с 20 години по новите Голф 3 и Рено 19, които първата западна кола на много собственици на руски автмобили. И защо си мислите, че на запад през 70=те и 80-те също не се е чакало 10 години за кола ???? Сравнявате ми 70_те години в България с 2017 в Западна европа ?? Наистина много сте назад с логиката.